درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

قیمت بنر و 2 تاثیر چاپ بنرهای مختلف در جذب مشتری!

قیمت بنر به المان های متفاوتی وابسته است. جنس بنر یا طراحی آن بسیار در قیمت بنر تاثیر گذارند. بنر تسلیت یکی از انواع بنر هاست که در چاپخانه ها چاپ می شود. چاپ بنر تسلیت با طراحی خاصی انجام می شود. برای مثال رنگ پس زمینه در بنر های تسلیت اغلب مشکی است. قالب های نوشته ها در چاپ بنر طراحی خاصی را می طلبد. در بنرهای تبلیغاتی رنگ ها بسیار مهم هستند. باید بدانید که رنگ یکی از تاثیر گذار ترین المان های بنر در جذب مشتری است. اگر رنگ ها در بنر به صورت درستی طراحی شوند، طبیعتا قیمت بنر بالا تر می رود.

نویسنده مریم بویری
تاریخ 1402/04/25
ابعاد و اندازه ی بنر های مختلف فیزیکی  150*240 سانتی‌ متر، 300*200 سانتی ‌متر، 300*250 سانتی‌ متر، 300*400 سانتی ‌متر و …
ابعاد و اندازه بنر های آنلاین  90*728 پیکسل (لیدربورد)، 250*300 پیکسل (مستطیل متوسط)، 600*160 پیکسل (اسکای‌اسکریپر)

 

ابعاد و اندازه های مناسب هر بنر آنلاین در کاربرد های مختلف

ابعاد و اندازه های مناسب برای بنرها بسته به کاربرد آنها و نحوه استفاده متفاوت است. این که این ابعاد چگونه باشند در قیمت بنر تاثیر گذار است. برای مثال در بنر تسلیت مهم است که ابعاد چقدر باشد. در زیر به برخی از ابعاد و اندازه های مناسب چاپ رفاه برای بنرهای مختلف اشاره می کنم:

  1. بنر تبلیغاتی آنلاین:

– 90*728 پیکسل (لیدربورد)

– 250*300 پیکسل (مستطیل متوسط)

– 600*160 پیکسل (اسکای‌اسکریپر)

  1. بنر تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی:

– Facebook: 1200*628 پیکسل

– Twitter: 1024*512 پیکسل

– Instagram: 1080*1080 پیکسل (مربع) و 1080*1350 پیکسل (عمودی)

  1. بنر تبلیغاتی خارج از منابع آنلاین:

– 50*200 سانتی‌متر (راه پله)

– 150*240 سانتی‌متر (پارچه بنر)

– 120*90 سانتی‌متر (پوستر)

در بنرهای تبلیغاتی چاپ رفاه باید اندازه بنر به گونه ‌ای باشد که به خوبی قابل خواندن باشد. همچنین بتواند اطلاعات مورد نظر را به راحتی به مخاطبان منتقل کند. باید به این نکته توجه کنید که اندازه بنر باید به گونه‌ای باشد که با کیفیت قابل چاپ باشد. همچنین به گونه ‌ای باشد که به خوبی در سایز های مختلف قابل نمایش باشد. برای بنر های تبلیغاتی آنلاین، قیمت بنر به گونه ای است که حتی با حداقل هزینه هم قابل خریداری و طراحی است. اما شاید بخواهیم در مکان فیزیکی هم بنر های خود را نصب کنیم. پس نیاز داریم ابعاد مورد نظر را بدانیم.

انواع بنر های تبلیغاتی برای کسب و کار - قیمت بنر
انواع بنر های تبلیغاتی برای کسب و کار – قیمت بنر- چاپ رفاه

انواع بنر ها در ابعاد مختلف 1تاثیر گذار در مخاطب

اندازه و ابعاد مورد استفاده برای بنر های فیزیکی در کاربرد های مختلف

اندازه و ابعاد مورد استفاده برای بنر های فیزیکی ichap بسته به نحوه استفاده و محل نمایش آن ها متفاوت است. در زیر به برخی از اندازه و ابعاد مورد استفاده برای بنرهای فیزیکی در کاربرد های مختلف اشاره می کنم:

  1. بنر تبلیغاتی چاپ رفاه:

– 150*240 سانتی‌ متر

– 300*200 سانتی ‌متر

– 300*250 سانتی‌ متر

– 300*400 سانتی ‌متر

  1. پوستر:

– A3: 29.7×42 سانتی‌ متر

– A2: 42×59.4 سانتی ‌متر

– A1: 59.4×84.1 سانتی‌ متر

– A0: 84.1×118.9 سانتی ‌متر

  1. بنر روی ساختمان ichap:

– 6*3 متر

– 10*5 متر

– 20*10 متر

  1. بنر روی وسایل نقلیه:

–  خودروهای کوچک: 100*50 سانتی ‌متر

–  خودروهای متوسط: 200*100 سانتی ‌متر

– اتوبوس: 300×1000 سانتی‌متر

همچنین، برای بنرهای فیزیکی باید توجه کنید که اندازه بنر باید به گونه‌ای باشد که به خوبی قابل خواندن باشد. ‘گفتیم که بنر، باید بتواند اطلاعات مورد نظر را به راحتی به مخاطبان منتقل کند. همینطور، به گونه ‌ای باشد که به خوبی در محل نمایش قابل مشاهده باشد. باید به این موضوع دقت کنید که کیفیت چاپ روی بنر پایین نباشد و نوشته ها، خوانا باشند.

انواع بنر های تبلیغاتی افقی - قیمت بنر
انواع بنر های تبلیغاتی افقی – قیمت بنر – چاپ رفاه

انواع بنر ها در ابعاد مختلف 2 در طرح ها و قالب های مختلف

چگونه از پیکسلی شدن و بی کیفیت شدن بنر جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از پیکسلی شدن و بی کیفیت شدن بنرها، بهتر است از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. همچنین از فرمت‌  هایی مانند PNG و JPEG استفاده کنید. همچنین، اندازه بنر باید به گونه‌ای باشد که با کیفیت قابل چاپ باشد. برای جلوگیری از پیکسلی شدن بنر در زمان بزرگنمایی، از تصاویر با اندازه بزرگ‌تر از اندازه نمایش بنر استفاده کنید. همچنین بهتر است از تصاویری بسیار با کیفیت استفاده کنیم. قیمت بنر به تمام این المان ها وابسته است.

اگر بنر شما در ابعاد 250*300 پیکسل است، بهتر است از تصویر با ابعاد بزرگتر، مانند 500*600 پیکسل استفاده کنید. همینطور در زمان نمایش بنر، اندازه آن را کوچک تر کنید. همچنین، برای جلوگیری از بی کیفیت شدن بنرها در زمان تغییر اندازه، از برنامه های طراحی مانند Adobe Illustrator و Adobe Photoshop استفاده کنید و در طراحی بنر، از اشیاء برداری استفاده کنید به جای تصاویر رسانه‌ای. در نهایت، بهتر است قبل از نمایش بنرها، آنها را در اندازه‌های مختلف و در برنامه‌های مختلف بررسی کنید تا از کیفیت تصویر مطمئن شوید. متخصصان ichap در این زمینه شما را یاری می رسانند.

بنر ها در انواع مختلف برای کاربرد های مختلف - قیمت بنر
بنر ها در انواع مختلف برای کاربرد های مختلف – قیمت بنر – چاپ رفاه

انواع بنر ها در ابعاد مختلف 3 بنر های افقی و عمودی

بنر ها چه تاثیری در جذب مشتری و خرید توسط او دارند؟

بنرها یکی از روش‌های ارتباطی و تبلیغاتی مهم در بازاریابی هستند. همینطور می‌ توانند تأثیر بسیار زیادی در جذب مشتری و خرید توسط او داشته باشند. بنر ها با توجه به طراحی و محتوای آن ها می ‌توانند باعث افزایش آگاهی مخاطبان شوند. محتوا می تواند ارتباط بین مخاطب و برند را تسهیل کنند. به عنوان مثال، بنرهای جذاب با تصاویر با کیفیت و محتوای مناسب، می‌توانند باعث جذب توجه مخاطبان شوند. همچنین، بنرهایی که اطلاعات مفیدی ارائه می ‌دهند، می‌توانند باعث ایجاد اعتماد مخاطب شوند و باعث خرید از برند شوند. بنرها همچنین می ‌توانند با ترغیب به اقدام و فراهم کردن شرایط مناسب برای خرید، باعث افزایش تبادل تجاری شوند. به عنوان مثال، بنرهایی که به مخاطبان تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه ارائه می‌دهند، می‌توانند باعث ترغیب آنها به خرید شوند.

قیمت بنر برای مشتری بستگی به اندازه، جنس و نوع بنر، تعداد سفارش و شرایط بازار است. در عموم، قیمت بنر های بزرگ تر و با کیفیت بالا تر، قیمت بالا تری دارند. همچنین، بنرهایی که به تعداد بیشتری سفارش داده می ‌شوند، می‌ توانند با تخفیف‌ های ویژه ارائه شوند. به علاوه، قیمت بنر باید با سایر فرصت‌ های تبلیغاتی مقایسه شود. در برخی موارد، تبلیغات دیجیتالی مانند کلیک بنر، تبلیغات گوگل و تبلیغات اجتماعی می‌توانند به صرفه ‌تر باشند. اما در برخی موارد، بنرهای فیزیکی مانند بنرهای روی ساختمان‌ها و می‌توانند به دلیل دیده شدن بیشتر، بازدهی بیشتری داشته باشند. بنابراین، برای تعیین صرفه‌جویی در قیمت بنر، باید با توجه به نیازهای تبلیغاتی و هدف بازاریابی خود، هزینه بنر را با سایر فرصت‌های تبلیغاتی مقایسه کرد و تصمیم گیری کرد.

نتیجه گیری از تاثیر چاپ بنر بر مشتری و سوالات متداول

تاثیر چاپ بنر بر مشتری بسیار مهم است و در جذب مخاطبان و افزایش فروش بسیار مؤثر است. بنرهای با طراحی جذاب و کیفیت بالا، می‌توانند ارتباط بین مخاطب و برند را تسهیل کنند. همچنین، بنرهایی که اطلاعات قابل اعتمادی ارائه می‌دهند، می‌توانند باعث ایجاد اعتماد مخاطب شوند.

۱) چه نوع بنری برای تبلیغات استفاده کنیم؟

نوع بنری که برای تبلیغات استفاده می ‌شود، بستگی به نوع تبلیغاتی دارد که می‌خواهید راه‌ اندازی کنید. به عنوان مثال، برای تبلیغات در فضای باز، بنرهای پلی ‌استری با کیفیت بالا. همینطور برای تبلیغات در داخل ساختمان، بنرهای پارچه ‌ای پیشنهاد می‌ شود.

۲) چه کیفیتی باید برای چاپ بنر انتخاب شود؟

برای داشتن یک بنر با کیفیت بالا، بهتر است از فایل با کیفیت بالا و با اندازه مناسب استفاده کنید. به طور کلی، برای چاپ بنر ها از رزولوشن 300 DPI استفاده می‌شود.

۳) چگونه باید طراحی بنر را انجام دهیم؟

برای طراحی بنر، بهتر است از نرم افزارهای طراحی گرافیکی مثل Adobe Illustrator و Adobe Photoshop استفاده کنید.