درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

طراحی بنر و 6 روش نگهداری بنر در شرایط محیطی مناسب!

طراحی بنر، عملی است که بیشتر برای تبلیغات در ichap انجام می شود. این به این معنی است که یک شرکت برای تبلیغاتش، از بنر استفاده می کند. نمونه ای از این بنر ها، بنر هایی هستند که روی بیلبورد های کنار خیابان نصب می شوند. بنر ها انواع مختلفی دارند. برای مثال بنر تسلیت، بنری است که برای تسلی خاطر بازماندگان و اقوام فرد متوفی طراحی می شود. در واقع بنر تسلیت را در محل زندگی فرد متوفی نصب شده و موجب همدردی با خانواده ی او می شود. بنر های تبلیغاتی بعد از نصب نیاز به نگهداری دارند. در واقع برای دوام بیشتر بنر، لازم است یکسری نکات اساسی را بدانیم.

نویسنده مریم بویری
تاریخ 1402/04/19
نکات یک بنر مناسب تعیین نیازمندی، نرم افزار طراحی، ایجاد طرح و …
روش نگهداری بنر درستی نصب، نگهداری در بسته ‌بندی مناسب و …

 

چگونه یک بنر مناسب را طراحی و چاپ کنیم؟

طراحی بنر و چاپ لیبل مناسب به نحوی است که نیازمندی ‌ها و اهداف شما را برآورده کند. همچنین در عین حال جذابیت و کیفیت بالایی داشته باشد.برای مثال ممکن است نیاز به بنر تسلیت داشته باشیم. در طراحی بنر باید یک سری نکات را رعایت کنیم. در زیر، مراحلی که می‌ توانید برای طراحی بنر و چاپ مناسب استفاده کنید را بررسی می‌کنیم:

  1. تعیین نیازمندی‌ ها: در ابتدای طراحی بنر، باید نیازمندی‌ ها و اهداف خود را برای بنر مشخص کنید. به عنوان مثال، سایز بنر، رنگ‌ها، متن و گرافیک، اطلاعات مورد نیاز، محتوای تبلیغاتی و غیره را در طراحی بنر تعیین کنید.
  2. انتخاب نرم‌افزار طراحی: برای طراحی بنر، می‌توانید از نرم ‌افزارهای گرافیکی مانند Adobe Photoshop، Adobe Illustrator یا Canva استفاده کنید. انتخاب نرم‌ افزاری که با آن آشنایی دارید، می ‌تواند در فرایند طراحی بنر یاری رسان باشند.
  3. ایجاد طرح: در فرایند طراحی بنر شروع به ایجاد طرح بنر با استفاده از نرم ‌افزار انتخابی خود کنید. در طراحی بنر، از رنگ‌ها، تصاویر، متن‌ها و فضا های مناسب برای قرار دادن المان‌ های مورد نظر استفاده کنید. در طراحی بنر ichap، مهم است که طرح شما جذاب، قابل خواندن و مناسب باشد.
  4. استفاده از تصاویر با کیفیت: در صورت استفاده از تصاویر، مطمئن شوید که تصاویر با کیفیت را انتخاب کنید. اگر نیاز به خرید تصاویر حقیقی دارید به یک منبع معتبر اضافه کنید. همچنین می توانید از سایت های مربوط به تصاویر مثل رایگان Unsplash یا Pexels استفاده کنید.
  5. توجه به جزئیات: در طراحی بنر، به جزئیات کوچک نظیر املاء صحیح، استفاده از فونت‌های سازگار با متن‌ها دقت کنید. این جزئیات می ‌توانند تفاوت بزرگی در نهایت بنر شما ایجاد کنند.

انواع بنر های تبلیغاتی برای کاربریر پزشکی و زیبایی- طراحی بنر
انواع بنر های تبلیغاتی برای کاربریر پزشکی و زیبایی- طراحی بنر-چاپ رفاه

انواع  بنر  1بنر های تبلیغاتی و تسلیت

چرا از بنر های خود، مراقبت و نگهداری کنیم؟

بعضی از بنر های چاپ رفاه نیاز به مراقبت دارند. در واقع بنر ها پس از طراحی بنر و چاپ، نصب می شوند. محیطی که بنر در معرض آن قرار می گیرد ممکن است برای بنر آسیب رسان باشد. حتی اگر شرایط محیطی مناسب باشد هم، بنر در معرض نور خورشید قرار می گیرد. نور خورشید می تواند به بنر ها آسیب بزند. با مراقبت و نگهداری مناسب، می توانید ظاهر بنر ها را در حالت بهتری حفظ کنید. این نگهداری برای مثال می تواند شامل پاک کردن گرد و غبار، لکه ها و غیره باشد.

اگر بنرها کثیف یا آسیب دیده باشند، اثر بخشی و تأثیر آنها در کارایی تبلیغات کاهش می‌ یابد. با مراقبت و نگهداری صحیح، می توانید عمر مفید بنر ها را افزایش دهید. همچنین با مراقبت و نگهداری پس از طراحی بنر و چاپ آن، در هزینه ها هم صرفه جویی می شود. این به این علت است که دیگر نیاز به تعویض مکرر بنر ها پیدا نمی کنید و به این شکل، هزینه ها کاهش می یابد. به طور کلی مراقبت و نگهداری از بنر ها کمک می کند تا بنر ها در حالت بهینه قرار گیرند. همچنین کارایی و اثر بخشی آن ها را در تبلیغات شما افزایش می دهد.

بنر های تبلیغاتی ایستاده و نصب شده روی بیلورد- طراحی بنر
بنر های تبلیغاتی ایستاده و نصب شده روی بیلورد- طراحی بنر-چاپ رفاه

انواع  بنر  2 بنر هایی برای تبلیغات برند شما

روش های مفید نگهداری از بنر های مختلف در ادامه

روش‌های مفید نگهداری از بنرهای مختلف در چاپ رفاه عبارتند از:

  1. درستی نصب: در هنگام نصب بنر، مطمئن شوید که آویزها، کلیپس‌ها و غیره به درستی نصب شده باشند. این امر به کاهش خطر جدا شدن بنر در برابر باد و تضمین استحکام نصب کمک می‌کند.
  2. مراقبت در برابر عوامل آب و هوا: بسته به مکان قرارگیری، بنر باید از باران، برف یا رطوبت محافظت شود. در صورت لزوم، از بنرهای ضد آب و مقاوم در برابر آب استفاده کنید. همچنین، در صورت بارش باران یا تغییرات شدید دما، بنر را برداشته و آن را در مکانی ایمن نگهدارید.
  3. جلوگیری از تماس با اشیاء تیز و خشن:                                                                                                           بنرها را پس از طراحی بنر و چاپ آن از تماس با اشیاء تیز و خشن محافظت کنید. قطعات فلزی تیز، درختان با خار و هر اشیا که می‌تواند بنر را ببرد، لازم است از آن دور بمانند.
  4. جابه‌ جایی محتاطانه: زمانی که بنرها را جا به‌ جا می‌ کنید، با آنها با دقت و محتاطانه رفتار کنید. بنرها را در جعبه‌ ها یا لوله ‌های محافظ قرار داده و به دقت جا به جا کنید.
  5. تعمیرات به موقع: در صورت بروز خرابی یا آسیب در بنر، آن را به سرعت تعمیر کنید. اگر لبه‌ ها جدا شده یا شکسته شده ‌اند، از نوار چسب یا روش ‌های تعمیر دیگر استفاده کنید. برای طراحی بنر می توانید به سایت ما مراجعه کنید.
  6. نگهداری در محیط مناسب: بنرها را در محیطی که در آن دما و رطوبت مناسب و ثابت است، نگهداری کنید. محیطی که بنرها از تماس مستقیم با آفتاب، رطوبت زیاد، گرد و غبار یا هوای خشک محافظت شوند، بهترین محیط است.

بنر های تبلیغاتی در انواع طراحی و مدل ها- طراحی بنر
بنر های تبلیغاتی در انواع طراحی و مدل ها- طراحی بنر- چاپ رفاه

انواع  بنر  3مراقبت و نگهداری از بنر ها

نتیجه گیری از مطالب نگهداری از بنر و چند سوال متداول آن ها

گاهی نیاز داریم که از بنر های ichap خود مراقبت کنیم. برای مثال ممکن است بنر تبلیغاتی داشته باشیم که نیاز باشد از آن نگهداری کنیم. همانطور که گفته شد برای مراقبت از بنر رعایت یک سری نکات لازم است. بهتر است از متخصصان طراحی بنر و چاپ آن در آی چاپ در مورد این موضوع، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

  1. آیا باید بنرها را پس از طراحی بنر و چاپ آن مرتب تمیز کرد؟

بله، تمیزکردن بنرها به صورت منظم بسیار مهم است. با پاک‌کردن گرد و غبار، ظاهر بنرها را حفظ می‌کنید و از کاهش اثربخشی و کیفیت تصویر آنها جلوگیری می‌کنید.

  1. چگونه می‌توانم بنرهای چاپ رفاه را در برابر عوامل جوی محافظت کنم؟

بنرها را در برابر باران، آفتاب، باد و تغییرات دما محافظت کنید. از بنرهای ضد آب و مقاوم در برابر آب استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز، از پوشش‌ های محافظ مانند پوشش ضدآب یا پوشش مقاوم در برابر UV استفاده کنید.

  1. آیا بنرها پس از طراحی بنر و چاپ آن باید در محیط خاصی نگهداری شوند؟

بله، باید بنرها را در محیط مناسب نگهداری کنید. محیطی با دما و رطوبت مناسب و ثابت را برای نگهداری بنرها انتخاب کنید. همچنین، بنرها را از تماس مستقیم با آفتاب، رطوبت زیاد، گرد و غبار و هوای خشک محافظت کنید.