درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

بنر های تبلیغاتی و 2 مورد از کاربرد های آن چیست؟

چاپ بنر تبلیغاتی در واقع تکه‌ای از جنس پارچه یا pvc است که در آن برند شما تبلیغ می شود. چاپ بنر در چاپ رفاه، فقط تبلیغاتی نیستند. برای مثال حتی برای تولد نزدیکانمان می توانیم چاپ بنر تولد انجام دهیم. به این طریق می توانید محبت خود را به عزیزانتان منتقل کنید. چاپ بنر تولد در انواع مختلف انجام می شود. بستگی به سن فرد دارد؛ اگر کودک باشد، طراحی بنر به صورت فانتزی تر و کودکانه تر انجام می شود. اگر بزرگسال باشد، طراحی شکل رسمی تر به خود می گیرد. بنر تبلیغاتی طراحی متفاوت تری نسبت به بنر تولد دارد. همچنین فرآیند چاپ آن باید بسیار تخصصی تر از چاپ بنر تولد و بنر تسلیت باشد.

نویسنده مریم بویری
تاریخ 1402/04/06
نکات طراحی یک بنر مناسب مخاطب پسند، خلاقانه، خوانایی متن و …
ابزار های لازم برای طراحی بنر PHOTOSHOP/CORELDRAW/Illustrator و ….

چرا لازم است برای کسب و کارمان برنوشته های تبلیغاتی تهیه کنیم؟

همانطور که گفته شد فرآیند چاپ بنر تبلیغاتی به ظریف کاری بیشتری نسبت به چاپ بنر تولد دارد. همانند لیبل، تهیه ی بنر برای تبلیغات هم برای یک کسب و کار بسیار مهم است. تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات نمایشی است. بهترین راه برای پیاده سازی یک بنر، پیاده سازی به سبک دیجیتال است. هنگامی که بنر تبلیغاتی شما جذاب باشد، مشتری را ترغیب می کند که در مورد برند شما بیشتر تحقیق کند. بیشتر سعی کنید از رنگ های روشن با هارمونی مناسب استفاده کنید. همچنین تلاش کنید بیشتر به جای متن، از تصاویر استفاده کنید تا پیام خود را برسانید.

تبلیغات بنری شامل موارد مختلفی مثل تصاویر متحرک، تصاویر ثابت، متن ها و غیره است. حتی می تواند به شکل ساده ی بصری باشد و با یک کلیک شما را به صفحه مورد نظر هدایت کند. مقصود ما در چاپ رفاه از این سری تبلیغات این است که پیام برند را به بازدید کنندگان منتقل کنند. همچنین باعث شود که ترافیک سایت افزایش پیدا کند. شکل ظاهری بنر تبلیغاتی اغلب به شکل مستطیل است. برای بازدید کنندگان، بنری که عریض تر باشد، از لحاظ ظاهری جذاب تر است.

بنر های تبلیغاتی برای کسب و کار دارای اهمیت ویژه هستند- بنر تبلیغاتی
بنر های تبلیغاتی برای کسب و کار دارای اهمیت ویژه هستند- بنر تبلیغاتی- چاپ رفاه

انواع بنر تبلیغاتی 1 ارتقا دهنده کسب و کار

کاربرد ها و مزیت های استفاده از بنر تبلیغاتی برای برند شما

استفاده از برنوشته برای تبلیغات، کاربرد ها و مزیت هایی برای کسب و کار شما دارد. اولین کاربرد آن می توان به آگاه شدن مشتریان نسبت به برند شما باشد. استفاده از بنر تبلیغاتی باعث می شود که مشتریان محصولات شما را بشناسند و تشخیص دهند. در واقع بازدید کنندگان می‌توانند متوجه شوند که شما چه خدماتی به آن ها می توانید ارائه دهید. کاربرد بعدی این است که باعث می‌شود محدودیتی در طراحی گرافیکی بنر ندارید. مثلا برای ساخت یک بنر دیجیتال، شما دغدغه کیفیت چاپ، جنس و غیره را ندارید. در چاپ یک برنوشته برای تبلیغات، کیفیت طراحی و محتواهای موجود در بنر مهم است. طبیعتا هر چه بنر با کیفیت تری ارائه دهید، مشتریان بیشتری به سوی برند شما جذب می شوند.

بنر های تبلیغاتی در مدل ایستاده- بنر تبلیغاتی
بنر های تبلیغاتی در مدل ایستاده- بنر تبلیغاتی- چاپ رفاه

انواع بنر تبلیغاتی 2 با کیفیت عالی

چگونه خودمان یک بنر تبلیغاتی موثر را ایجاد کنیم؟

برای ایجاد یک برنوشته تبلیغات در چاپ رفاه باید اصولی را رعایت کنید تا بیشترین تاثیر را در مخاطب بگذاریم.

  • طراحی برای مخاطب مناسب: باید بدانیم جامعه ی هدف تبلیغ ما چه کسانی هستند. بنری که طراحی میکنید باید مورد پسند آن جامعه از مردم قرار می گیرند.
  • برای بودجه توافق کنید: قبل از اینکه برنوشته تبلیغاتی طراحی شود، باید بدانید برای آن چقدر سرمایه دارید.
  • آگهی خلاقانه ایجاد کنید: بنر های خلاقانه، جذب مشتری بیشتری خواهند داشت. عناصر داخل بنر را سعی کنید خلاقانه طراحی کنید. طراحی عناصری مثل لوگو بسیار مهم هستند.
  • انتخاب پس زمینه مناسب: رنگی که در پس زمینه استفاده می شود، پیام اصلی را تقویت می کند. همه ی بنر ها دارای پس زمینه ی یک پارچه نیستند. گاهی نیاز داریم از چند رنگ با هارمونی مناسب برای پس زمینه استفاده کنیم.
  • استفاده از تصویرها: مشتری، چیزی را خرید می کند که می بیند. اگر شما تصاویری از محصول را در بنر قرار ندهید، چگونه می خواهید بنر شما موثر باشد؟
  • CTA تصویر: باید سعی شود در تصاویر بنر رنگ‌هایی استفاده شود که حس مورد نظر شما‌را در بیننده بر‌ انگیزد. برای مثال رنگ قرمز باعث ایجاد حس هیجان و عشق می شود. یا رنگ سبز، حس طراوت و شروعی دوباره را القا می کند. به همین ترتیب رنگ های دیگر هم هر کدام القا کننده حسی در مشتری هستند.
  • متن خوانا: اندازه های مختلفی برای عنوان متن و چیزهای دیگر باید در نظر گرفته شود. در طراحی نباید از فونت های خیلی ریز یا پیچیده استفاده کرد. این کار، در ichap با ظرافت هر چه تمام تر انجام می شود.

رنگ ها دارای اهمیت ویژه ای در چاپ بنر ها هستند- بنر تبلیغاتی
رنگ ها دارای اهمیت ویژه ای در برنوشته ها هستند- بنر تبلیغاتی- چاپ رفاه

انواع بنر تبلیغاتی 3 استفاده از رنگ های مناسب

ابزار هایی که برای طراحی یک بنر مناسب با برند شما لازم است

  1. PHOTOSHOP/CORELDRAW/Illustrator: از معروف ترین نرم افزار ها در حیطه ی طراحی بنر هستند. مزایای این نرم افزار ها این است که هر سه آفلاین هستند و نیاز به اینترنت ندارند.
  2. Bannersnack: این نرم افزار هم از ابزار های رایج طراحی است. تفاوتی که به سه تایی قبلی دارد این است که آنلاین است. این نرم افزار در سه نسخه عرضه می شود که هر سه نسخه رایگان هستند.
  3. My Banner maker : این نرم افزار هم آنلاین است و دارای 2 نسخه است. هر 2 نسخه ی آن رایگان هستند.
  4. Snappa: این نرم افزار هم مناسب برای طراحی های گرافیکی برای بنر است و دارای 3 نسخه ی رایگان است.
  5. EximiousSoft Banner maker: می توانید به وسیله ای این ابزار بنر هایی دیجیتالی با فرمت Gif بسازید. این نرم افزار کاملا آفلاین است.

نتیجه گیری از متن و پاسخ به برخی از سوالات متداول شما

اگر کسب و کاری دارید و به دنبال راه‌های ارتقای برند خود هستید، می‌توانید بنر  خود را داشته باشید. بنر های تبلیغ کننده فیزیکی ichap، در جاهایی مثل نمایشگاه ها یا شرکت ها، بازخورد خوبی دارند. چاپ یک بنر همانند یک لیبل در یک راستا عمل می کند. هدف، ارتقای برند شماست. با یک بنر با کیفیت، می توانید برند خود را در ذهن ها بگنجانید. پس از آن مشتری با هر بار دیدن لوگو یا محصول شما نام برندتان را به یاد می آورد.

  1. آیا خودمان می توانیم یک بنر را چاپ کنیم؟

چاپ یک بنر نیاز به دستگاه های مخصوص دارد. برای یک بنر، به صرفه نیست که هزینه کنید و دستگاه چاپ بخرید. بهتر است به افراد متخصص بسپاریم.

  1. آیا برای طراحی بنر فیزیکی در ichap رنگ ها مهم هستند؟

بله مهم هستند. در واقع هارمونی رنگ ها باید طوری باشند که مخاطب را جذب کند. این کار به وسیله ی روانشناسی رنگ ها اتفاق می افتد.

  1. آیا کار با نرم افزار های طراحی دشوار است؟

دشوار نیست اما نیاز به کسی دارد که در حیطه ی آن نرم افزار اطلاعات داشته باشد.