درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

بنر تبلیغاتی و 6 تاثیر چاپ آن در برندینگ و مارکتینگ!

بنر تبلیغاتی به این منظور چاپ می شود که پس از ایجاد برندینگ، بتواند شهرت برند شما را تقویت کند. در واقع بنر ها در انواع مختلف موجود هستند اما همه ی آن ها تبلیغ کننده نیستند. برای مثال بنر تسلیت، چیزی را تبلیغ نمی کند. ما بنر تسلیت را پس از فوت عزیزانمان چاپ می کنیم تا نشان دهیم چقدر به یاد او هستیم. بنر های تبلیغاتی برای این چاپ می شود که یک برند یا مارکت تقویت شود. تقویت یعنی اینکه برند شما توسط آن بنر، در ذهن مشتری بنشیند و برند شما را به یاد بیاورد. بنر در واقع همانند لیبل برای یک برند، کمک کننده است. چاپ بنر در چاپخانه ها توسط متخصص ها، چاپ می شوند.

نویسنده مریم بویری
تاریخ 1402/04/27
ویژگی بنر های تبلیغاتی طراحی جذاب، فراخوان قوی، محتوای کوتاه و مختصر و …
تفاوت ها و شباهت های بنر ها با یکدیگر هدف، محتوا، محل نمایش و …

 

بنر های تبلیغاتی چه ویژگی منحصر به فردی دارند؟

بنر تبلیغاتی مانند چاپ بنر تسلیت ایستاده ، باید ویژگی ‌هایی داشته باشند که باعث جذابیت و توجه مخاطبان شوند. بعضی از ویژگی ‌هایی که بنر های تبلیغ کننده باید داشته باشند عبارتند از:

  • طراحی جذاب و جذب ‌کننده:

بنرهای تبلیغاتی باید طوری طراحی شده باشند که از طریق طرح و رنگ‌ های جذاب، توجه مخاطبان را جلب کنند.

  • محتوای کوتاه و مختصر:

بنر های تبلیغ کننده باید به صورت مختصر و کوتاه بیان کند که چه محصول یا خدماتی ارائه می ‌شود. همچنین مشخص باشد که چگونه می ‌توان از آن‌ ها بهره برد.

  • فراخوان قوی:

بنر تبلیغاتی باید فراخوان قوی و جذاب داشته باشد که به مخاطبان ترغیب به خرید کند. مثلاً برای خرید محصول یا ثبت نام در سایت مشتری را ترغیب کنند.

بنر تبلیغ کننده با استفاده از تصاویر و گرافیک‌ های جذاب و قابل توجه، مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کند.

  • تناسب با محل نمایش:

بنر تبلیغاتی باید با محل نمایش آن‌ها هماهنگی داشته باشند. همچنین بنر هایی که در صفحات وب قرار می ‌گیرند باید قابل خواندن باشند.

  • قابلیت برخورداری از فناوری‌های جدید:

برخی از بنر های تبلیغاتی از فناوری‌ های جدید مانند افکت‌ های جذاب، تصاویر متحرک و ویدئو استفاده می‌ کنند.

انواع بنر های افقی و ایستاده- بنر تبلیغاتی
انواع بنر های افقی و ایستاده- بنر تبلیغاتی- چاپ رفاه

انواع بنر ها 1برای کاربرد های مختلف

بنر تبلیغاتی با بنر های دیگر چه تفاوت و شباهت هایی دارد؟

چاپ بنر تبلیغاتی با بنرهای دیگرمثل چاپ بنر تسلیت ایستاده در بسیاری از جوانب متفاوت هستند. در زیر تفاوت‌ ها و شباهت‌ های این دو را مرور می ‌کنیم:

تفاوت ‌ها:

۱. هدف: بنر  های چاپ رفاه برای جذب مخاطبان و تبلیغ محصول یا خدماتی خاص طراحی شده‌ است. در حالی که بنرهای دیگر ممکن است برای ارائه اطلاعات، آگاهی‌ بخشی و غیره طراحی شوند.

۲. محتوا: بنر تبلیغاتی معمولاً شامل تصاویر جذاب، فراخوان‌های قوی و اطلاعات کوتاه و مختصر در مورد محصول یا خدمات است. در حالی که بنرهای دیگر ممکن است شامل اطلاعات تکمیلی، لینک‌های مرتبط، آیکون‌ های جذاب و یا دکمه‌های عملیاتی باشند.

۳. محل نمایش: اینکه بنر برای چه کاربردی طراحی بشود، در  محل نمایش آن تاثیر گذار است. مثلا بنر تبلیغاتی در اکثر موارد در مکان های پر رفت و آمد و محیط های خرید دیده می شود.

۴. اندازه: بنر تبلیغاتی چاپ رفاه معمولاً در اندازه‌ های استاندارد چاپ می شود. این در حالی است که بنرهای دیگر ممکن است در اندازه‌ های مختلف طراحی شوند.

شباهت‌ها:

۱. طراحی: هر دو نوع بنر باید طراحی شوند تا از طریق رنگ، تصویر و فونت، برای مخاطب جذاب باشند.

۲. اهمیت: هر دو نوع بنر در ichap برای جذب توجه مخاطبان طراحی شده‌اند. همچنین باید بتوانند با استفاده از فراخوان‌های قوی، توجه آن‌ ها را به خود جلب کنند. بنر تبلیغاتی در نهایت بیشتر به منظور خرید مشتری طراحی می شود.

۳. استفاده از تصاویر و گرافیک:

هر دو نوع بنر از تصاویر و گرافیک‌های جذاب و قابل توجه استفاده می ‌کنند. این به این منظور است که به مخاطبان کمک کنند تا محتوای بنر را بهتر درک کنند.

تفاوت بنر تبلیغاتی و راه های تبلیغاتی دیگر در تبلیغات

در تبلیغات، بنر تبلیغ کننده یکی از رایج ‌ترین روش‌ های تبلیغاتی است. به کمک آبنر تبلیغاتی، می ‌توان محصول یا خدمت خود را به مخاطبان معرفی کرد. بنرهای تبلیغاتی ichap، معمولاً در قالب تصویر و متن و در اندازه‌های مختلف طراحی می‌شوند. همچنین در مکان‌ های عمومی مانند خیابان‌ ها، مراکز خرید و وبسایت‌ ها قرار می‌ گیرند. در مقابل با استفاده از روش‌ های تبلیغاتی دیگری مثل تلویزیون، رادیو و غیره می ‌توان به مخاطبان رسید.

تفاوت بنر تبلیغاتی با روش‌ تبلیغاتی دیگر، در این است که بنرهای تبلیغاتی اغلب در مکان‌های شلوغ  قرار می‌ گیرند. همچنین، بنرهای تبلیغاتی برای جذب توجه مخاطبان، تصاویر جذاب، اطلاعات و غیره را در مورد محصول یا خدمات ارائه می‌دهند. در حالی که روش‌های دیگر مثل تلویزیون برای تبلیغات برندها و محصولات، از رسانه‌های بزرگ و پر هزینه استفاده می‌کنند. معمولاً برای هدف‌گذاری بهتر، از روش‌های تبلیغاتی دیگری مثل تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی نیز استفاده می‌شود.

بنر ها و بیلبورد تبلیغاتی در خیابان- بنر تبلیغاتی
بنر ها و بیلبورد تبلیغ کننده در خیابان- بنر تبلیغاتی- چاپ رفاه

انواع بنر ها 2 چاپ بنر های تبلیغاتی

انتخاب بهترین اندازه برای بنر تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟

انتخاب بهترین اندازه برای بنر تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال به محل قرارگیری بنر و نوع کسانی که می‌خواهید به آن‌ها پیام رسانی کنید، بستگی دارد. در ادامه، به برخی نکاتی که در انتخاب بهترین اندازه برای بنر تبلیغاتی باید در نظر گرفته شوند، اشاره می‌کنیم:

۱. محل قرارگیری بنر: اندازه ‌ی بنر باید با محل قرارگیری آن سازگار باشد. برای مثال، بنرهایی که در خیابان‌ها استفاده می‌شوند، باید اندازه‌ی بزرگ‌ تری داشته باشند تا به راحتی قابل مشاهده باشند. اگر بنر در فضای بسته مانند داخل فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد، باید به اندازه‌ی مناسبی برای فضای داخلی طراحی شود.

۲. هدف از تبلیغات: هدف از تبلیغات نیز باید در نظر گرفته شود. برای مثال، اگر هدف از تبلیغات جذب نمایندگان فروش است، باید از بنرهایی با اندازه‌ی بزرگ ‌تر استفاده کرد. این به این منظور است که بتواند حتی از راه دور هم دیده شود.

۳. نوع کسانی که می‌خواهید به آن‌ها پیام رسانی کنید:

نوع کسانی که می ‌خواهید به آن‌ ها پیام رسانی کنید نیز باید در نظر گرفته شود. برای مثال، اگر مخاطبان از گروه سنی جوان هستند، باید از بنرهایی با اندازه‌ی کوچک استفاده شود. همچنین در عین حال از طراحی های جذاب و زیبا در بنر استفاده شود.

۴. نحوه‌ی طراحی بنر: نحوه‌ی طراحی بنر نیز می‌تواند بر روی اندازه‌ی بنر تأثیر بگذارد. اگر بنر دارای تصویر بیشتری است، باید از اندازه‌ی بزرگ‌ تری استفاده کرد تا تصویر به درستی نمایش داده شود.

[caption id=”attac