درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

چاپ لیبل رول چه مزایای برای شماو ما دارد#4 مورد

مقاله ما در رابطه با چاپ لیبل نوشته شده توسط (ichap – ایچاپ ) . سایه ها و بافت های مختلف استفاده از چاپ لیبل رول رنگی یک راه عالی برای!:( افزودن رنگ به برچسب های خود بدون صرف هزینه زیاد برای جوهرهای رنگی است). برای تولید می توانید از جوهرهای استاندارد و چاپ لیبل رول های رنگی استفاده کنید. برچسب پر جنب و جوش و پررنگ. زرد، سبز و قرمز رنگ های استاندارد برای رول های لیبل هستند. اما رنگ های جایگزین شفاف نیز در دسترس هستند. علاوه بر رنگ‌ها، می‌توانید از بافت‌ها و پوشش‌های مختلف متریال مانند کروم، براق، مات و ساده نیز بهره ببرید.

چاپ لیبل رول - چاپ لیبل رول شده
چاپ لیبل رول – چاپ لیبل رول شده- ایچاپ-

لیبل ها  1 با انواع طرح های مختلف

نام نویسنده امیر رضا محضب
تاریخ مقاله 8/4/1402
موضوع چاپ لیبل رول

 

 

نکات جالب و زیبا در چاپ لیبل رول برای شما

چاپ لیبل رول منحصر به فرد باعث می‌شوند از رقبا متمایز شوید و خاطره‌انگیز باشید. مقدار قابل تغییر های لیبل به دلیل انعطاف پذیری، انتخابی عالی برای رول های سفارشی هستند. چه به تعداد کم و چه تعداد لیبل نیاز داشته باشید. نیازی به تهیه و شمارش برچسب ها از قبل نیست. هر زمان که عنوانی مورد نیاز است. می توانید از رول های برچسب برای تکرار سبک و کیفیت منحصر به فرد استفاده کنید. هنگام چاپ در حجم زیاد، فرآیند چاپ خودکار ممکن است انجام شود. کاهش هزینه کلی چاپ لیبل رول می توانندهزینه کلی شما را به روش های مختلف به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

آنها برچسب های با کیفیت بالاتری نسبت به لیبل های کاغذی ساده تولید می کنند. نگهداری و استفاده آنها راحت تر است و با چاپ لی. چاپ لیبل رول بهتر کار می کنند. غلطک چاپ لیبل رول و چاپ عمده را حتی مقرون به صرفه تر می کند.  چاپ سفارشی و چاپ عمده را حتی ارزان تر می کند. صرفه جویی قابل توجهی در هزینه به ازای هر برچسب حاصل می شود. زیرا هر رول لیبل بسته به رول می تواند 400 تا 4000 عنوان تولید کند. نوع برچسب انواع رول لیبل بسته به روش ، نوع چاپگر و استفاده نهایی موجود است.

مزایای چاپ لیبل رول در انواع خدما تما برای شما

با چاپ لیبل رول مناسب، می توانید دوام بهتر برچسب داشته باشید و در هزینه صرفه جویی کنید. قبل از انتخاب بهترین رول ها  برای چاپگر لیبل فعلی خود، سازگاری! اندازه و کاربرد رول لیبل و چاپگر را در نظر بگیرید. اگر به دنبال خرید یک چاپگر لیبل جدید هستید!  دانستن طیف گسترده ای از چاپ لیبل رول ممکن است به شما کمک کند بهترین تصمیم را بگیرید. برچسب‌های خرده‌فروشی/برچسب‌های ورق رول لیبلی که فقط برای مقاصد خرده فروشی استفاده می شود! رول لیبل خرده فروشی نامیده می شود. این محصولات برای فرآیندهای لیزری، انتقال حرارتی و چاپ حرارتی مستقیم مناسب هستند. رول های لیبل خرده فروشی معمولاً چسبنده هستند و در اندازه های مختلف رول و ورق در دسترس هستند.

برچسب‌های خرده‌فروشی مصنوعی دارای مواد و روکش‌های مختلفی هستند. استفاده از روبان مناسب می‌تواند آنها را ضد آب و آب‌وهوا کند. چاپ لیبل رول خرده فروشی کاربردهای زیادی در تنظیمات خرده فروشی دارند. می توانند به قیمت گذاری، بازاریابی، بسته بندی و تبلیغات کمک کنند. بارکد، برچسب محصول، برچسب هزینه، برچسب موجودی، برچسب قفسه، برچسب بازاریابی، هشدار (بطری شراب)!:(برچسب خطر، کد QR. لیبل شراب.چاپ لیبل رول. برچسب نام و تمام موارد استفاده دلخواه دیگر با آنها قابل انجام است) . مزیت – فایده – سود – منفعت بازار خرده فروشی را هدف قرار دهید. سازگار با انواع تکنولوژی های چاپ چاپ عالی مقاومت در برابر آب و آب و هوا قابل دستیابی است.

اندازه های مختلف در چاپ مداوم در حمل و نقل

اندازه های مختلف چاپ مداوم برچسب های حمل و نقل و حمل و نقل برچسب های حمل و نقل یا حمل و نقل به گونه ای طراحی شده اند.  که روی کالاهایی که با کامیون حمل می شوند چسبانده شوند. بنابراین، این برچسب ها بادوام هستند و قادر به تحمل بار هستند. هر دو چاپگر مستقیم حرارتی و انتقال حرارتی می توانند از آنها استفاده کنند. چسب ها قوی تر از مارک های معمولی هستند. این برندها چاپ تمیزی را ارائه می دهند. دارای منطقه چاپ بزرگی هستند که به وضوح تمام اطلاعات حمل و نقل را در بر می گیرد. این برچسب ها کاربردهای متعددی فراتر از حمل و نقل و حمل و نقل دارند.

لیبل ها  2 با انوع نقش و طرح برای شما

<yoastmark class=

از جمله شناسایی موجودی، انبارداری و ذخیره سازی. برچسب های محموله را می توان کد رنگی کرد. برای راحتی بیشتر روی بسته های S، M، L و XL اعمال کرد. این چاپ لیبل رول بسیار بادوام هستند. به لطف چسب دائمی می توانند بیشترین آسیب را در حین نگهداری و حمل و نقل تحمل کنند!: مزیت – فایده – سود – منفعت و … چندین اندازه پشتیبانی از انتقال حرارتی و چاپ حرارتی چسب قوی قابل تنظیم برای مدت طولانی فضای چاپ بزرگ چاپ  دیجیتال رول لیبل حرارتی با چاپگرهای حرارتی استفاده می شود و به حرارت حساس هستند.

هزینه هایی در چاپ در رابطه با چاپ لیبل رول

علاوه بر این، با هر چاپ در هزینه خود صرفه جویی کنید. با شرکت (ichap – ایچاپ ) زیرا هنگام استفاده از رول  معمولی به جوهر، روبان یا تونر نیاز نیست. با گرم کردن هد چاپگر، متن لازم مستقیماً روی رول می شود. رول های لیبل حرارتی سازگار با محیط زیست هستند. تصاویری با کیفیت و بدون چروک شدن مانند روبان تولید می کنند. این لیبل ها برای چاپ عمده و استفاده کوتاه مدت ایده آل هستند.

برچسب های حرارتی به دلیل ماهیت حساس به گرما که عمر مفید آنها را بسته به محیط محدود می کند. برای شرایط داخلی مناسب هستند. بارکدها، کوپن‌ها، دروازه‌ها، گذرنامه‌های رویداد.برچسب‌ها. حمل‌ونقل. برچسب‌های پزشکی. برچسب‌های انبار. اکثر دستگاه‌های چاپ لیبل رول. محصولات حمام و بدنه. برچسب‌های پستی دست‌نویس. ارسال، کتابخانه و سایر موارد همگی با استفاده از رول چاپ هستند. تصاویر.تصویر کلیپ آرت. انیمیشن ها و نمادهای سهام. برچسب های بسته بندی مزیت . فایده . سود. و … منفعت از نظر مالی موثر است صرفه جویی در زمان عالی برای چاپ دسته ای بدون چین نیاز است.

انواع برچسب های سفارشی با روش حرارتی با چاپ لیبل رول

اندازه های مختلف موجود است. برچسب های سفارشی با استفاده از انتقال حرارتی تی چاپ لیبل رول انتقال حرارتی برای استفاده از !:(با چاپگرهای انتقال حرارتی بادوام و بادوام هستند). به لطف استفاده از روبان یا جوهر برای چاپ طرح‌ها بر روی چاپ لیبل رول. چندین رنگ چاپ می‌توانند برندی با کیفیت بالا در چند ثانیه ایجاد کنند. سازگاری رول نواری و برچسبی بر طول عمر این برچسب ها تأثیر می گذارد. هنگام استفاده از برچسب ها و روبان های کاملاً منطبق، چاپ ها بدون نیاز!( به لمینت های امنیتی اضافی اتصال قوی دارند) .

چاپ لیبل رول انتقال حرارتی نسبت به گرما پساس نیستند. بنابراین می توانند در برابر دماهای شدید، محیط های چالش برانگیز و محیط های بیرونی مقاومت کنند. رول  ها برای چاپ بارکد. محصول. شناسه های نمونه آزمایشگاهی. رستوران ها. سوابق تعمیر و نگهداری. فاکتورهای آشپزخانه. برچسب های فضای باز. خرده فروشی و سایر کاربردها ایده آل هستند. مزیت. فایده. سود. منفعت چاپ های طولانی مدت وضوح و وضوح بالا مناسب برای!( چاپ رنگی برای مدت طولانی قادر به مقاومت در برابر دمای سرد و گرم است) .

نیجه مقاله ما برای شما و سوالت شما از ما

برچسب ضد آب اندازه های سفارشی و اشکال سفارشی لمینیت محافظ مات پوشش مات UV برچسب چاپ لیبل را می توان با!( استفاده از فناوری انتقال مستقیم حرارتی یا حرارتی. بسته به نوع رول کرد و روشی سریع برای چاپ مقادیر زیادی از همان برچسب ها به صورت دسته ای است). آنها اغلب با داشتن آثار منتشر شده قبلی و در دسترس بودن، در زمان و تلاش صرفه جویی می کنند. نواحی از پیش پانچ شده و روشن از پیش شده بسیار متفاوت از چاپ مکمل روی چاپ لیبل رول است. معمولی ترین موارد استفاده از رول های ، برچسب های خرده فروشی و بسته بندی است. نتیجه مقاله ما در رابطه لیبل نوشته شده توسط (ichap – ایچاپ ) برای شما.

لیبل ها  3 رو انواع وسایل

<yoastmark class=

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *