درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

چاپ لیبل | 4 نوع برچسب چاپ شده و پر استفاده !

چاپ لیبل و وجود این محصول در زندگی ها و صنایع ما بسیار تاثیر گذار بوده. برچسب ها کاربرد های فراوانی دارند و اطلاعات بسیار را به ما ارائه می دهند. برچسب در واقع تگی است که روی اجناس چسبانده می شود که اطلاعات لازم روی آن درج شده است. این محصولات را می توان یک ابزار تبلیغاتی دانست که به شدت کاربردی و پر استفاده می باشد. چاپ برچسب یک صنعت بزرگ در سراسر جهان است که توسط مشاغل مختلف برای تبلیغات، بازاریابی و برندسازی استفاده می‌شود. دانستن قیمت چاپ لیبل نیز از مواردی است که بسیاری به دنبال آن می گردند.

 

عنوان  چاپ لیبل
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000کلمه
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

فهرست عناوین

معرفی برچسب ها و موارد تاثیرگذار  و چاپ لیبل

برخی موارد استفاده در صنایع مختلف و قیمت چاپ لیبل

مروری بر تاریخچه صنعت چاپ لیبل از گذشته تا کنون

انواع برچسب ها و استفاده های تخصصی قیمت چاپ لیبل

دیگر انواع برچسب ها و چاپ لیبل در  اصفهان

نتایج بدست  آمده در رابطه با  برچسب ها و مدل های مختلف

سئوالات متدوال درباره قیمت چاپ لیبل و عناصر مهم طراحی

فهرست تصاویر

برچسب  و بنر 1 دستگاه لیبل زن سیار

برچسب  و بنر 2 نمونه کاغذ برچسب

معرفی برچسب ها و موارد تاثیرگذار  و چاپ لیبل

آن دسته از شغل هایی که میخواهند اطلاعاتی از قبیل نام محصول و برند خود را  با تاثیر بیشتر به مشتریان نشان دهند، گزینه چاپ برچسب بهترین خواهد بود. با سر زدن به سایت آی چاپ در جریان دیگر خدمات ما باشید. مشاهده تصویر مربوطه در برچسب  و بنر 1.

اگر در زمینه تولید یک محصول خاص فعال هستید! و به دنبال جلب توجه مشتریان هستید، استفاده از برچسب انتخاب خوبی برای شماست. آشنایی ما به چاپ برچسب و بر چسب ها از ابتدا وجود داشته.  این امر باعث شده تا این محصول با ارزش و کاربردی برای مان نامرئی باشد. برای دریافت قیمت چاپ لیبل به لینک مراجعه کنید.

احتمالا در هنگام خرید هر محصولی به مشخصات گزارش شده! در آن از جمله مواد تشکیل دهنده، تاریخ تولید، نام و برند محصول و غیره توجه کرده اید. فرآیند تولید برچسب پشتی چسب یکی از محبوب ترین ها در بین متقاضیان است.

دستگاه چاپ - چاپ لیبل
دستگاه چاپ – چاپ لیبل

برچسب  و بنر 1 دستگاه لیبل زن سیار

برخی موارد استفاده در صنایع مختلف و قیمت چاپ لیبل

برچسب ها در زمینه های مختلفی استفاده می شوند که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • برای بسته بندی محصولات غذایی
  • در بخش آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه هایی که قطعات و لوازم یدکی خودرو تولید می کنند
  • برای استفاده در بسته بندی تجهیزات الکترونیکی
  • بخش بندی قسمت های مختلف یک سازمان
  • سازمان دهی فایل ها در بایگانی ها

این موارد تنها بخشی از کاربردهای این محصول هستند. به طور کلی می توان گفت هر کالا یا خدماتی که به صورت بسته بندی به کاربران ارائه می شود! می تواند گزینه ای برای درج برچسب در نظر گرفته شود. آی چاپ برای ارائه بهتر و با کیفیت تر خدمات به شما تمام تلاش خود را می کند.

مروری بر تاریخچه صنعت چاپ لیبل از گذشته تا کنون

استفاده از برچسب ها به دهه 1800 برمی گردد. زمانی که نمونه هایی تولید شد که برای چسبیدن به محصول نیاز به مرطوب شدن داشتند.

پس از چندین سال و با ایجاد صنعت لیتوگرافی، تولیدکنندگان توانستند! اولین نمونه های چاپ برچسب را با انتقال تصویر جوهر روغن روی کاغذ ایجاد کنند . دریافت قیمت چاپ لیبل برای برخی مهم است برای این منظور  به سایت ما مراجعه کنید. تصویر برچسب  و بنر 2 درباره کاغذ برچسب.

در دهه 1930 اولین برچسبی تولید شد که دارای قدرت چسبندگی بود. برای چسبیدن به محصولات نیازی به مرطوب شدن نداشت. Ichap  با دارا بودن دستگاه های مدرن کیفیت محصولات خود را تضمین کرده است.

امروزه با پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه امکان چاپ استیکر و برچسب به کمک فناوری های جوهرافشان وجود دارد. که به لطف آن نمونه های با کیفیت و تمام رنگی تولید می شود. برای درخواست چاپ لیبل به لینک مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

کاغذ مناسب - چاپ لیبل
کاغذ مناسب – چاپ لیبل

برچسب  و بنر 2 نمونه کاغذ برچسب

انواع برچسب ها و استفاده های تخصصی قیمت چاپ لیبل

با توجه به اینکه انواع مختلفی از این محصولات! در مراکز چاپ و تبلیغات تولید و عرضه می شود، بهتر است با چند نمونه آشنا شوید.

پوسته (pvc)

پلی پروپیلن ماده اولیه ای است که برای تولید این مدل ها استفاده می شود.  معمولا به 2 گروه مات و براق تقسیم می شوند. که این مدل ها را می توان پرمصرف ترین مدل های موجود در بازار دانست. اگر شما نیز کیفیت برای تان مهم بوده و به دنبال کیفیت می باشید!  تیم چاپ رفاه می‌تواند  خواسته شما را براآورده کند. در این فروشگاه برچسب ها با قیمت های مناسب ارائه می شود.  علاوه بر آن امکان چاپ کوتاه مدت نیز وجود دارد. قیمت چاپ لیبل را در انواع مدل هایی که موجود می باشد از ما بپرسید.

حمل و نقل

مدل هایی که با این نام تولید می شوند معمولاً قیمت ارزانی دارند. معمولاً این نمونه ها با نام لیبل شیشه ای نیز شناخته می شوند. براق بودن و داشتن حالت شیشه ای برچسب های حمل و نقل! اطلاعات نوشته شده روی آن ها را از هر دو طرف قابل مشاهده می کند. این طرح ها در صنعت خودروسازی، بسته بندی بطری ها و موارد دیگر کاربرد دارند. با مراجعه به لینک Ichap  از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

دیگر انواع برچسب ها و چاپ لیبل در  اصفهان

ویژگی منحصر به فرد این مثال برچسب این است که! اگر از سطوحی که روی آن چسبانده شده اند جدا شوند، یک حالت شطرنجی با متن باقی می‌مانند. قیمت چاپ لیبل در سایت های مختلف متفاوت می باشد.

کاغذ

همانطور که از نام این قالب پیداست با استفاده از مواد کاغذی چاپ شده است.  این نمونه ها در دو نوع لیبل و معمولی قابل تولید و فروش می باشد.

تنوع در ساخت و ساخت طرح های مختلف بر روی کاغذ باعث شده! تا این قالب ها برای بسته بندی انواع محصولات قابل استفاده باشد.  Ichap  از معدود سایت های ارائه دهنده خدمات مرغوب به مشتریان می باشد.

چاپ لیبل و استیکر کاغذی به صورت پرینت کوچک قابل انجام است.  می توانید در اسرع وقت لیبل مناسب با رنگ ها و طرح های متنوع تهیه کنید.

نتایج بدست  آمده در رابطه با  برچسب ها و مدل های مختلف

نمونه هایی که با نام اموال شناخته می شوند پس از قرار گرفتن در محل مورد نظر! به راحتی حذف نمی شوند و به نوعی می توان آنها را برچسب امنیتی تلقی کرد.  چاپ لیبل این قالب ها عمدتا به عنوان برچسب گارانتی برای! محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و در اکثر موارد بارکد محصولات نیز درج می شود. برای ساخت برچسب تاوک از پلی اتیلن سنگین استفاده می شود. که به دلیل چگالی بالا از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

سئوالات متدوال درباره قیمت چاپ لیبل و عناصر مهم طراحی

  1. لیبل چیست و چرا برای محصولات استفاده می‌شود؟

برچسب محصولی است که نشان دهنده نام! برند، ویژگی‌ها و دیگر اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر است. برچسب به عنوان یک وسیله ارتباط با مشتریان و تبلیغات محصول، بسیار مهم است.

  1. عناصری که در طراحی لیبل باید در نظر گرفته شود چیست؟

عناصر مهم در طراحی برچسب عبارتند از: نام محصول، برند، شماره پیگیری یا کد محصول! تاریخ انقضا، ترکیب رنگی، تصویر محصول، لوگو، هشدارهای ایمنی و هشدارهای روی بسته‌بندی.