تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن دفتر مرکزی

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

طراحی و چاپ لیبل...

چاپ لیبل، برچسب های لباس و 5 کاربری های آن ها!

چاپ لیبل  و کاربردهای برچسب در صنعت مد و پوشاک با راهنمای جامع را در این مقاله با هم مرور می کنیم. صنعت مد در طول سال ها به طور قابل توجهی تکامل یافته و رشد کرده است. برچسب زدن به یک جنبه ضروری از برندسازی و ارتباطات تبدیل شده است. در این مقاله، انواع مختلف برچسب های مورد استفاده در صنعت مد و کاربردهای آنها را بررسی خواهیم کرد. همچنین چاپ لیبل لباس  و موارد استفاده آن را نیز  مطرح می کنیم.

 

عنوان چاپ لیبل
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000کلمه
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

 

تعریف برچسب و کاربرد در صنعت مد و چاپ لیبل لباس

برچسب‌ها در صنعت مد به تیکت های  کوچکی اشاره می‌کنند! که با اطلاعات مربوط به محصول بر روی یک لباس دوخته یا چاپ می‌شوند. چنین اطلاعاتی شامل نام تجاری، آرم، اندازه، محتوای پارچه، دستورالعمل‌های مراقبت و کشور مبدا است. اگر قصد سفارش برچسب دارید به لینک  Ichap بروید و درخواست خود را ثبت کنید.  انواع برچسب ها توسط دستگاه های چاپ لیبل تولید می شوند که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برچسب ها بر اساس جنس، روش کاربرد و طراحی انواع مختلفی دارند. در ادامه برخی از رایج ترین برچسب های مورد استفاده در صنعت مد آورده شده است.

رایج ترین نوع برچسب و دستگاه چاپ لیبل لباس

برچسب های بافته شده رایج ترین نوع برچسب در صنعت مد هستند. برچسب ها از یک نوار پارچه ای ساخته شده اند که با استفاده از دستگاه بافندگی بافته می شود. این باعث تولید برچسبی می شود که بادوام، ماندگار و دارای طرح برجسته یا برجسته است. برچسب‌های بافته شده معمولاً برای نمایش نام تجاری، آرم و دستورالعمل‌های مراقبت روی لباس استفاده می‌شوند.  آی چاپ دارای تیمی حرفه ای برای برطرف کردن نیاز شما به چاپ برچسب دلخواه تان.

سفارشی کردن چاپ - <yoastmark class=

برچسب  و بنر 1  چاپ برچسب دلخواه

چاپ لیبل و برچسب های چاپی در صنعت پوشاک

برچسب های چاپی با استفاده از فرآیندی مشابه چاپ روی صفحه ایجاد می شوند. طرح برچسب روی کاغذ انتقال یا مستقیماً روی لباس چاپ می شود و برچسبی سبک و انعطاف پذیر ایجاد می کند. برچسب های چاپ شده برای نمایش دستورالعمل های مراقبت و سایر اطلاعاتی که نیازی به طرح برجسته یا برجسته ندارند، بهترین هستند. چاپ لیبل لباس برای خریداران و فروشندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. برند پارچه یک لیبل یا پارچه پارچه است و طرح های روی برچسب لباس از پارچه ایجاد می شود. این نوع لیبل ها بیشتر در برابر شستشو و غیره مقاوم هستند. کیفیت یک برند پارچه به اندازه تراکم آن مهم است. برای اطمینان اعتبار ما،  Ichap را در گوگل سرچ کنید.

 تگ های آویزان و چاپ لیبل لباس و تاثیر روی میزان خرید

هنگ تگ ها برچسب هایی هستند که با استفاده از رشته، سنجاق یا وسایل دیگر به لباس چسبانده می شوند. آنها معمولاً از کاغذ یا مقوا ساخته می شوند و نام تجاری، لوگو و سایر اطلاعات مربوط به لباس را نمایش می دهند.  سفارشات خود را به چاپ رفاه بسپارید. هنگ تگ یک راه عالی برای اضافه کردن اطلاعات برند و قیمت به یک لباس است. یک برچسب لباس خوب اطلاعات کاملی در مورد مواد استفاده شده در ساخت لباس دارد. این به مصرف کنندگان کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا محصول را بخرند یا خیر.

برچسب های انتقال حرارت و چاپ لیبل های متفاوت

برچسب های انتقال حرارت برای پارچه هایی که برای استفاده از برچسب های بافته شده یا چاپ شده بسیار ظریف هستند، بهترین هستند. Ichap برای طراحی و تولید انواع برچسب آماده می باشد. آنها با استفاده از پرس حرارتی اعمال می شوند و یک انتخاب محبوب برای لباس های ورزشی و تجهیزات ورزشی هستند. برچسب های انتقال حرارت می توانند طرح های پیچیده ای را نشان دهند و در برابر سایش و پارگی استفاده فعال مقاومت کنند.

دستگاه چاپ و کارکرد آن - <yoastmark class=

برچسب  و بنر 2 دستگاه چاپ و پرینتر آن

کاربردهای برچسب ها و چاپ لیبل های رایج

لیبل ها به روش های مختلفی در صنعت مد استفاده می شوند. برخی از رایج ترین کاربردهای لیبل در صنعت مد و لباس عبارتند از:

برندسازی یکی از مهمترین کاربردهای لیبل ها در صنعت مد است. از برچسب ها برای نمایش نام برند، لوگو و طرح استفاده می شود.  به مصرف کنندگان کمک می کند تا محصول را معتبر تشخیص دهند. طراحی برچسب مناسب می تواند هویت منحصر به فردی برای محصول شما! ایجاد کند و آن را در صنعت شلوغ مد برجسته کند. چاپ لیبل با بهترین امکانات توسط تیم ما انجام می شود. همچنین از برچسب ها برای نشان دادن اندازه لباس استفاده می شود. اکثر لباس ها دارای برچسب اندازه هستند که به یقه یا داخل لباس چسبانده شده است. اطلاعات اندازه برای مصرف کنندگان هنگام خرید لباس بسیار مهم است. به وسیله تیم تخصصی  آی چاپ دیگر نگران کیفیت برچسب سفارشی خود نباشید.

کاربری های متفاوت و چاپ لیبل لباس قابل شستوشو

از برچسب ها در صنعت مد نیز برای ارائه دستورالعمل های مراقبت از لباس استفاده می شود. آنها معمولاً نحوه شستن، اتوکشی یا خشکشویی لباس و همچنین هر دستورالعمل ویژه! دیگری را که برای حفظ کیفیت لباس باید رعایت شود، نشان می دهند.

از برچسب ها برای نشان دادن مواد استفاده شده در ساخت لباس استفاده می شود. برای  چاپ لیبل روی لینک کلیک کرده و با ما همراه باشید. شناسایی مواد برای مصرف کنندگانی که مواد خاصی را ترجیح می دهند یا به مواد خاصی حساسیت دارند مهم است.

نتیجه گیری در باره برچسب پارچه ای  و چاپ لیبل لباس

برچسب های پارچه ای به طور گسترده ای در لباس (پشت یقه، پیراهن، تی شرت، کفی و گل، روسری، کت، کاغذ و غیره)، مبلمان، کوسن، وسایل آشپزخانه، وسایل خواب و غیره استفاده می شود. چاپ لیبل با نازل ترین قیمت و با بهترین کیفیت را انجام می دهیم. برند بافی به دلیل ماندگاری بالا و قابلیت شستشو و همچنین کیفیت و زیبایی استثنایی که ارائه می دهد شناخته شده است. و مواد مخصوص آن از بافت لیبل و قابلیت دوخت آسان در محصولات مختلف کاربرد فراوانی دارد.

سئوالات متدوال در رابطه با  چاپ لیبل لباس

  1. لیبل لباس چیست؟

لیبل لباس عبارت است از برچسبی که به لباس نصب می‌شود و شامل اطلاعاتی مانند نام برند، سایز، نوع پارچه و دیگر جزئیات مربوط به لباس است.

  1. چرا از برچسب بر روی لباس ها استفاده می شود؟

به عنوان یک وسیله درج اطلاعات اساسی و مهم لباس، در شناسایی و بررسی کیفیت لباس بسیار مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *