درباره ما

لیبل و چاپ آن | 7 نکته قبل از سفارش یک لیبل!

لیبل و برچسب های بی شماری را  روزانه روی محصولات مختلف مشاهده می کنیم. کاغذ با پشت چسب که مشخصات محصول و بارکد چاپ شده روی آن معروف به لیبل کاغذ می باشد. انواع برچسب های رولی چاپگر برچسب اعم از کاغذی، فلزی، پشتی فلزی، پی وی سی، برچسب صفت، نارنجی! حرارتی، آزمایشگاهی، جواهرات، دم موس و سایزهای مختلف دیگر می باشد. قیمت رول های برچسب با پشت چسب را فقط از آی چاپ دریافت کنید.

عنوان لیبل
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900کلمه
مدت زمان مطالعه 9دقیقه

فهرست مطالب

توضیحاتی حول تعریف دقیق برچسب و برچسب کاغذی

ویژگی های یک برچسب کاغذی مناسب و نحوه خرید

اهداف و موارد مصرف برچسب های کاغذی  در  موارد عادی

نحوه خرید و نحوه انتخاب برچسب های کاغذی مناسب

نحوه چاپ برچسب و برچسب های کاغذی و مصارف شخصی

نتیجه گیری در رابطه با معایب و محاسن برچسب های کاغذی

سئوالات متدوال درباره تهیهف انتخاب و سفارش برچسب

فهرست تصاویر

چاپ برچسب و بنر 1 لیبل کاغذی

چاپ برچسب و بنر 2 برچسب های پرکاربرد کاغذی

توضیحاتی حول تعریف دقیق برچسب و برچسب کاغذی

چاپ لیبل های کاغذی رایج ترین و کم هزینه ترین نوع برچسب در صنعت بارکد هستند. راحت پاره شدن و مقاوم نبودن در برابر رطوبت! یکی از بزرگترین عیب هایی است که می توان به این نوع برچسب ها لحاظ کرد. نا گفته نماند که قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی نیز یکی دیگر از این عیوب می باشد. آی چاپ تیمی منحصر به فرد و متخصص برای طراحی و اجرای برچسب، بنر و … برای مشاهده تصاویر  به چاپ برچسب و بنر 1 مراجعه کنید.

با دارا بودن  قابلیت چاپ بالایی که دارند و  مناسب بودن برای انواع سیستم های چاپ! از جمله: افست، فلکسو، دیجیتال و یا انواع چاپگرهای بارکد گزینه خیلی خوبی هستند. برچسب های کاغذی (هنر، مات و براق) به دو صورت رول و ورق (ورق). عمدتاً رول برای چاپگرهای بارکد (چاپگر برچسب) و ورق (ورق یا ورق) تا اندازه A4 هستند. در پرینترهای لیزری، جوهر افشان و ماتریس نقطه ای مناسب هستند. برای استفاده از چاپگر برچسب، بهترین نوع برچسب کاغذی Art است.

نمونه برچسب های مورد استفاده - لیبل
نمونه برچسب های مورد استفاده – آی چاپ

چاپ برچسب و بنر 1 برچسب کاغذی

ویژگی های یک برچسب کاغذی مناسب و چاپ لیبل

این محصول بیشتر برای بسته بندی روی سطح مقوا، کاغذ، شیشه، پلاستیک و … در محیط خشک و با دمای اتاق استفاده می شود. با نوار واکس یا رزین مومی نیز روی آن چاپ می شود. شایان ذکر است با چسباندن یک لایه سلفون بر روی برچسب کاغذی می‌توان آن را ضد‌آب و ضد رطوبت کرد. مجموعه چاپ رفاه به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه تولید و عرضه انواع برچسب و ریبون! همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به خریداران محترم می باشد. شما نیز می توانید برای  دریافت قیمت خدمات ما و انواع برچسب و بنر و … با ما تماس بگیرید.

برچسب کاغذی برچسبی ساده و زیباست که انتخاب بسیاری از مشتریان می باشد.  این برچسب های کاغذی معمولا در صنایع مختلف اعم از  پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و انواع نوشیدنی، و حتی دارو! مورد استفاده قرار می گیرد. برای دیگر استفاده ها نیز می توان به قطعات و ماشین آلات صنعتی، دستگاه های الکترونیکی! تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، انواع اسباب بازی ها و سایر صنایع اشاره کرد.

اهداف و موارد مصرف برچسب های کاغذی  در  موارد عادی

برچسب های کاغذی اهداف مختلفی دارند. آنها در بسته بندی، شناسایی و برندسازی محصولات فروخته شده در بازار استفاده می شوند. از این برچسب ها همچنین می توان به عنوان اقلام تبلیغاتی برای رشد و توسعه! آگاهی مردم و مشتریان از کسب و کار ها استفاده شوند. کیفیت بسیار بالا، قیمت بسیار مناسب، تنوع زیاد، استفاده از بهترین و جدید ترین تجهیزات، تحویل سریع و به موقع! را می توان از ویژگی های بارز تیم آی چاپ دانست.

این محصول برای افزایش دوام بیشتر در محیط های خشک استفاده می شود.  قابلیت چسباندن روی شیشه، مقوا، پلاستیک و سایر سطوح را دارد. این برچسب ها از رزین و موم ریبون واکس استفاده می کنند.

نحوه خرید و نحوه انتخاب برچسب های کاغذی مناسب

خرید برچسب کاغذی و انتخاب سازنده مناسب یکی از مهمترین وظایف شماست. به سختی می‌توان تولید کننده ای را پیدا کرد که کیفیت بالا و مقرون به صرفه تر از سایرین باشد. اما ichap  بهترین گزینه برای خرید برچسب های کاغذی است. برچسب های کاغذی باکیفیت این فرصت را به شما می دهد تا تجارت خود را تا حد امکان تبلیغ کنید. جهت انتخاب برچسب مناسب با کسب و کار های خود! را با استفاده از تجربه و مهارت افرادی که مدت هاست در این زمینه فعال هستند پیش ببرید.

نحوه چاپ لیبل و برچسب های کاغذی و مصارف شخصی

برچسب های کاغذی برای استفاده بهینه مقرون به صرفه و کاربردی هستند. برچسب های کاغذی برای مشاغل کوچک یا استفاده شخصی عالی هستند. کاغذ برچسب کاغذ از مواد اولیه مرغوب برای لیبل کاغذی ساخته شده است. طراحی یک برچسب منحصر به فرد برای جذب مشتری و انتخاب محصولات بسیار موثر و مهم است. چاپ برچسب و بنر 2 حاوی تصاویر مرتبط.

امروزه تولید برچسب های کاغذی با کیفیت و جذاب بسیار مهم است. اگر به یک فروشگاه بزرگ بروید و بخواهید محصولی را انتخاب کنید، محصولاتی با برچسب‌ها و برچسب های مختلف می‌بینید. که هر کدام سعی می‌کنند برای مشتریان جذاب‌تر باشند. به همین دلیل رقابت در این زمینه بسیار شدید است! و برای جذب مشتری بیشتر، طراحی آن متحمل هزینه های بیشتری می شود. برای سفارش طرح اختصاصی خود روی لینک ichap  کلیک کنید.

برچسب چاپ شده برای لوازم آرایشی - لیبل
برچسب چاپ شده برای لوازم آرایشی – لیبل – آی چاپ

چاپ برچسب و بنر 2 برچسب های پرکاربرد کاغذی

برای چاپ لیبل به سایت ما آی چاپ مراجعه کرده تا بهترین گزینه ها را  با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  مشاهده و تهیه نمایید.  برچسب های چاپ شده توسط ما کاملا سفارشی بوده و  اشکال، اندازه‌ها و با کیفیت و قیمت‌های مختلف وجود دارد. ما بهترین قیمت ها را برای کلیه خدمات چاپ ارائه می دهیم.

نتیجه گیری در رابطه با معایب و محاسن چاپ لیبل های کاغذی

از معایب این برچسب می توان به پارگی و عدم مقاومت آن در محیط های شیمیایی و مرطوب اشاره کرد. مصرف این برچسب در کل صنعت بسیار بالاست و حتی می توان گفت پرمصرف ترین برچسب در بازار است.  اما یکی از مزیت های این برچسب، خصوصیت شخصی سازی برچسب های کاغذی است. شما می توانید به برچسب های خود هر رنگی که می خواهید بدهید، به این می گویند برچسب رنگ. حتی می توانید طرح های مختلفی را روی آن چاپ کنید. شما می توانید این برچسب را شخصی سازی کنید و به راحتی می توانید آن را روی برچسب اعمال کنید.  این ویژگی ها تنها بخشی از مواردی است که ichap  را از سایر مجموعه ها متمایز می کند. در زیر می توانید نمونه ای از محصولات برچسب کاغذی ما را مشاهده کنید و به راحتی برچسب کاغذی خود را خریداری کنید.

سئوالات متدوال درباره تهیه، انتخاب و سفارش برچسب

  1. کدام مدل از برچسب ها ارزان تر از بقیه هستند؟

برچسب های کاغذی ارزان ترین برچسب ها هستند زیرا پوشش خاصی ندارند و سریع ترین زمان تحویل را دارند.

  1. برچسب های پرفروش کدامند؟

برچسب های کاغذی به دلیل استفاده بسیار و قیمت کمی که دارند.

  1. چرا قیمت برچسب های کاغذی در اندازه های مختلف بسیار متفاوت است؟

به دلیل میزان مصرف مواد اولیه و همچنین استفاده طراح از دستگاه های بزرگ تر.