تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن دفتر مرکزی

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

طراحی و چاپ لیبل...

چاپ بنر با قیمت استاندارد و کیفیت عالی در چاپ!

چاپ بنر در طول سال ها، توسعه فناوری چاپ از نظر سرعت چاپگر، هزینه تجهیزات و وضوح تصویر، استفاده از استاندارد را رایج تر کرده است. بنابراین اولین قدم برای موفقیت در کسب و کار، ایجاد یک بنر سفارشی و با کیفیت است. بیشتر بنرهای چاپ شده محکم و همه کاره هستند و می توانند چشم یک رهگذر یا بازاریاب بالقوه را در مناطق شلوغ و خیابان های مرتفع جلب کنند. در این مقاله در چاپ رفاه به انواع چاپ استاندارد و قیمت چاپ بنر تسلیت  و زمان تحویل آنها می پردازیم.

عنوان مقاله چاپ بنر
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 1500 كلمه
زمان مطالعه 15 دقيقه

چاپ بنر  به صورت فوری و تنظیمات آن چگونه است؟

چاپ بنر فوری یک گزینه سفارشی است که توسط بسیاری از شرکت ها برای تولید بنر در یک روز ارائه می شود. بنابراین، اگر یک مهمانی یا جشن غافلگیرکننده دارید، این گزینه ممکن است برای شما مناسب باشد. شاید برای شما سوالی پیش بیاید که تابلوها از چه موادی ساخته شده اند؟ اکثر شرکت های چاپ 4 گزینه مختلف برای مواد بنر فوری شما ارائه می دهند. متداول ترین ماده مورد استفاده وینیل 13 اونس است. وینیل 13 اونس ماندگاری دارد و رنگ ها را طوری تنظیم می کند که تصویر را با یک روکش شفاف و براق منعکس کند.

ichap همچنین مواد وینیل 18 اونس داریم. این ماده سنگین و بادوام است، بنابراین بهتر است از قیمت چاپ بنر تسلیت  در بیرون استفاده شود. در وزش باد شدید توصیه می شود از مواد مشبک استفاده شود، کل بنر دارای سوراخ های کوچکی است تا هوا به راحتی از آنها عبور کند، در حالی که تصویر همچنان قابل مشاهده و کاملاً چشم نواز است. آخرین چیزی که برای چاپ سریع استفاده می شود بنر پارچه ای است. پرچم پارچه ای در باد به اهتزاز در می آید. بنابراین اگر به دنبال ظاهری شیک هستید، پارچه باید بهترین باشد. گزینه چاپ بنر فوری برای اهداف مختلف استفاده می شود.

چاپ پوستر برای مهمانی غافلگیر کننده چه مزیت هایی دارد؟

گاهی به خاطر دعوا فراموش می کنیم که به مرکز زایمان برویم. در این صورت می توانید از این گزینه برای ارسال سریع بنر سفارشی خود استفاده کنید. چاپ پوستر پروژه مدرسه: برخی مناسبت‌ها در مدرسه مانند آغاز سال تحصیلی، تجلیل از دانش‌آموزان برتر، روز معلم نیاز به طراحی بنر فوری دارد. یک بنر برای جایگزینی بنر فعلی خود چاپ کنید. هنگام سفارش طراحی بنر، گاهی اوقات مشکلی پیش می آید. بنابراین، ممکن است لازم باشد بنر خود را اصلاح کنید، در این صورت چاپ بنر فوری  در چاپ رفاه راه حلی بی نظیر است. قیمت چاپ بنر تسلیت  1 را نشان می دهد.

هزینه چاپ پوستر چقدر است؟ و چگونه این هزینه را میتوان کم کرد؟

عوامل زیادی بر هزینه چاپ بنر تأثیر می گذارد: جایی که از بنر استفاده می کنید: بسته به محل بنر شما، برخی از مواد ممکن است مناسب تر از سایرین باشند. دانستن محل نصب بنر اولین چیزی است که هنگام تصمیم گیری در مورد نوع مطالب تبلیغاتی باید در نظر بگیرید. برای اطلاع از نحوه ساخت بنر سالن زیبایی به مقاله قبلی ما مراجعه نمایید.

قیمت چاپ بنر تسلیت 
قیمت چاپ بنر تسلیت

قیمت چاپ بنر تسلیت  1

اندازه و اضلاع:

بنر شما چقدر باید باشد؟ آیا آن را از یک طرف یا هر دو طرف تکرار خواهید کرد؟ پس از تصمیم گیری در مورد مکان بنر، باید اندازه آن را انتخاب کنید و اینکه آیا آن دو طرفه یا یک طرفه خواهد بود. هرچه بنر ضخیم تر و بزرگتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. در اینجا چیزی است که می خواهید به نظر برسد: در نهایت، قبل از رفتن به چاپگر باید برنامه ای داشته باشید. تیم چاپ به شما در ایجاد یک طرح جالب کمک می کند. بنر باید شامل طرح لوگو یا گرافیکی باشد که می خواهید استفاده کنید. اندازه استاندارد بنر   2 را نشان می دهد.

زمان تحویل هر پروژه و قیمت چاپ بنر تسلیت چقدر است؟

اکثر دستگاه های تکثیر خدمات مشتری را به صورت چرخشی ارائه می کنند. بنابراین مطمئناً باید برای چاپ فوری بنر هزینه بیشتری بپردازید. افزایش قیمت می تواند از 50٪ برای سفارشات عجله چاپ متفاوت باشد. نوع چاپگر: نوع دستگاه تاثیر زیادی در قیمت نهایی دارد، زیرا تکنولوژی و تجهیزات باعث می شود سرعت تکثیر در چاپگرهای مختلف متفاوت باشد. اگر دستگاه کپی بتواند بنر شما را سریعتر تولید کند، هزینه کمتری خواهد داشت. بهتر است چندین قیمت مختلف دریافت کنید و چاپگری را انتخاب کنید که بتواند بنر شما را در بازه زمانی مورد نیاز چاپ کند. برای چاپ پوستر می توانیم از چاپ دیجیتال استفاده کنیم.

مطمئن نیستید که آیا می توانید یک بنر از ابتدا ایجاد کنید؟ از قیمت چاپ بنر تسلیت هم اطلاعی ندارید؟ مشکلی نیست در زیر نحوه تنظیم آثار هنری برای چاپ بنر آورده شده است. اندازه: بنرهای زیادی وجود دارد که با جستجو در اینترنت با آنها روبرو خواهید شد. اندازه های رایج بنر عبارتند از: 336 x 280، 330 x 250، 300 x 600، 320 x 100. ابتدا اندازه بنر مورد نظر خود را انتخاب کنید و طراحی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اندازه استاندارد بنر
اندازه استاندارد بنر

اندازه استاندارد بنر   2

استفاده موثر از تابلوها و بنرهای تبلیغاتی به چه صورت می باشد؟

بنرها و علائم سفارشی باید به صورت استراتژیک نمایش داده شوند تا بیشترین توجه را به خود جلب کنند. بنر شما باید از ناحیه ای که می خواهید تبلیغ کنید، مانند خیابان یا پارک، به راحتی قابل مشاهده باشد. پس دقت کنید که بنر در جایی قرار گیرد که توجه مشتری از آن عبور کند. برای اطلاع از قیمت چاپ بنر تسلیت به سایت چاپ رفاه مراجعه نمایید.

سوالات متداول در مورد بنر و انواع چاپ و قیمت آن!

متداول ترین ماده برای ساخت بنر چیست؟

ماده وینیل 13 اونس می باشد.

اندازه های رایج برای چاپ کدام اند؟

بهتر است طبق استاندارد اندازه بنر را طراحی کنیم.

بنر ها و علائم سفارشی باید به چه صورت نشان داده شوند؟

باید به صورت استراتژیک نمایش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *