تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن دفتر مرکزی

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

طراحی و چاپ لیبل...

چاپ بنر فوری و7 راه برای پیاده سازی سریع تر بنر!

چاپ بنر ، هر چه بنرهای طراحی شده جذاب تر، تکنیکی تر و اصولی باشند باعث می شود نرخ بیشتری از کلیک و بازدید را به خود اختصاص دهد. البته برای گرفتن بازدهی از این نوع بنر های چاپ بنر فوری باید یک سری نکات و قوانین را رعایت کنیم که در ادامه مقاله  در چاپ رفاه در مورد آن ها صحبت می کنیم.

عنوان مقاله چاپ بنر
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 1500 كلمه
زمان مطالعه 15 دقيقه

یکی از پر بازده ترین تبلیغات در دنیای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در دنیای دیجیتال مارکتینگ فضای بسیار وسیعی وجود دارد که اگر دقت کنیم هر روز  روش ها و راهکار های جدیدی در این پلتفرم ها ظاهر می شود تا در نتیجه کاربران خود را به خروجی موردنظر  و مطلوب برساند. یکی از پر کاربرد ترین روش های تبلیغات که بازدهی عالی و پر نتیجه ایی دارد تبلیغات کلیکی یا به عبارتی تبلیغات بنری می باشد. شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خودتان و بودجه ایی که برای این کار در نظر دارید فرایند چاپ بنر را با بهترین کیفیت انجام دهید. البته لازم به ذکر است برای دریافت خروجی خوب و تبدیل بیننده به خریدار یا مشتری باید اقدامات زیادی را در راستای این هدف انجام دهید تا بدین ترتیب نتایج مطلوبی را دریافت نمایید. چاپ بنر فوری   1 را نشان می دهد.

مواردی که می تواند در طراحی بنر تبلیغاتی شما اثرگذار باشند عبارتند ار : کیفیت بالای طراحی، محتوای مناسب کسب و کار، دکمه های کال تو اکشن برای اثربخشی بیشتر و… همگی این موارد در جهت جذب عالی مشتری به شما کمک می کنند. تا بعد از انتشار بنر تبلیغاتی خود در سایت های پر بازده مشتری را ترغیب به دنبال کردن برند خود کنید. به طوری که مخاطب خود را به مشتری وفادار خود تبدیل نمایید. یکی از مزیت های بنر های تبلغاتی و چاپ بنر  نسبت به دیگر روش های تبلیغات در این است استفاده از تصاویر و محتوای مناسب باعث می شود که بر ذهن مخاطب اثر گذاشته که این در طولانی مدت نتایج مثبتی را برای صاحبان کسب و کار به دنبال دارد.

برای ساختن بهترین بنر تبلیغاتی باید چه اصولی را رعایت کنیم؟

به طور کلی اگر نتوانید طراحی جذابی را برای بنر خود برگزینید. قطعا نمی توانید نتایج عالی را دریافت نمایید. بنابراین برای طراحی بنر های تبلیغاتی نیازمند رعایت یکسری اصول اولیه و ابتدایی هستیم.  که ما در چاپ رفاه ان هارا به شما اموزش می دهیم. جهت مطالعه مقاله در مورد چاپ بنر در تهران به مقاله قبلی ما مراجعه نمایید.

چاپ بنر فوری
چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری   1

از اندازه های استاندارد و موثر برای چاپ بنر فوری استفاده نمایید!

شما می توانید برحسب سلیقه خودتان تبلیغات بنری خود را در اندازه ها و ساز های گوناگون و متفاوتی طراحی کنید و تبلیغ نمایید. اما آیا آنگونه که دلخواه شماست و انتظار دارید نتایج مطلوبی دریافت می کنید؟ با کمی تامل در این سوال به پاسخ صادقانه ایی با خودتان می رسید و یک خیر محکم می گوییدو پس واضح و روشن است که اندازه بنر امری بسیار مهم و پربازده است که اگر به صورت جدی به آن نپردازیم. قطعا آنگونه که انتظارش را داریم نتیجه ایی دریافت نخواهیم کرد.  چاپ پوستر ارزان   2 را نشان می دهد.

ساز و اندازه چاپ بنر  بسته به نوع پلتفرمی که قضد تبلیغ در ان جا را دارید متفاوت و متغیر است. پس در گام اول شما باید مشخص کنید در چه شبکه یا پیام رسانی قصد تبلیغات دارید. تا بتوانید اندازه صحیح بنر خود را محاسبه نمایید. اما در این میان یکسری از سایز ها هستند که مطابق استاندارد بوده و در هر پلتفرمی بهترین بارخورد را دریافت می کنند. این اندازه ها را در زیر معرفی کردیم شما می توانید با توجه به نوع بنری که می خواهید مثلا چاپ بنر فوری یکی از ان هارا به دلخواه انتخاب نمایید و تبلیغات خود را بر اساس این اندازه پیاده سازی نمایید.

  • ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
  • ۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)پ
  • چاپ پوستر ارزان  
    چاپ پوستر ارزان

چاپ پوستر ارزان   2

ترتیب محل قرارگیری عناصر را در بنر تبلیغاتی رعایت کنید!

در طراحی و چاپ بنر  باید به شیوه ایی فعالیت کنید که تعادل را در بنر رعایت کنید. در غیر این صورت وقتی مخاطب به بنر نگاه می کند تصویری بدون نظم و ترتیب را مشاهده می کند که هیچ جذابیتی برای او نخواهد داشت و سعی می کند هر چه زودتر از تبلیغ شما عبور کند. که این عملا بدترین امتیاز منفی برای کسب و کار شماست. چرا که هم تبلیغات شما بدون بازدهی بوده و هم اینکه در ذهن مخاطب شما جایگاه خود را از دست می دهید. و کار شمارا برای تبلیغات بعدی و چاپ بنر فوری بعدی سخت تر خواهد کرد. چرا که باید تصویر نامطلوبی که مخاطب از شما تصور کرده است را از بین برده و بعد او را ترغیب به دنبال کردن برند خودتان کنید. مزایای طراحی بنر   3 را نشان می دهد.

پس پیشنهاد ما این است که در هنگام طراحی بنر و چاپ بنر علاوه بر اندازه بنر به مرتب بودن و قرارگیری صحیح محتوا و عکس و یا عناصر دیگر دقت نمایید. تا بتوانید نتایج عالی و شگفت انگیزی را خلق نمایید. حتما در حین طراحی بنر و چاپ بنر فوری لوگو برند یا کسب و کار خود را در محل درست قرار دهید. همچنین سعی کنید این لوگو را برجسته تر از دیگر المان ها نمایش دهید.  برای اطلاعات بیشتر می توانید به چاپ رفاه مراجعه نمایید.

مزایای طراحی بنر 
مزایای طراحی بنر

مزایای طراحی بنر   3

سوالات متداول درمورد نحوه کارکرد بنر های تبلیغاتی

مواردی که می تواند در بنر تبلیغاتی ما اثر گذار باشند؟

کیفیت بالای طراحی، محتوای مناسب کسب و کار می باشد.

علاوه بر اندازه بنر چه چیزی مهم است؟

مرتب بودن و قرار گیری صحیح محتوا و عکس در بنر .

شیوه کار کردن در طراحی بنر چه می باشد؟

باید به گونه ایی باشد که تعادل را حفظ نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *