درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

چاپ بنر و دستگاه های چاپ و4 استفاده خاص!

چاپ بنر و نیاز به این تکنولوژی بسیار بارز و با اهمیت بوده و رواج داشته است. زمانی که نیاز به بیانیه ای دارید یا توجه بیشتری به کسب و کار خود دارید! برای شروع درست به چاپ برنما حرفه ای نیاز دارید. از تبلیغات می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. چاپ بنر برجسته راهی عالی برای اعلام اخبار مهم مانند افتتاح فروشگاه بزرگ یا معرفی محصولات و خدمات جدید است. بنرها در اندازه ها و شکل های مختلف هستند، بنابراین می توانید بهترین را انتخاب کنید. بنرهای بسیار بزرگ را برای کنفرانس ها یا جشنواره ها چاپ کنید. در حالی که بنرهای متوسط ​​برای جلب توجه به محصولات جدید در فروشگاه شما عالی هستند.

عنوان چاپ بنر
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900کلمه
مدت زمان مطالعه 9دقیقه

فهرست عناوین

چاپ بنر تا عرض 3.2 متر و تکنیک های به صرفه

مشخصات چاپ بنر به عرض 3.2 متر   و برخی نکات مهم

چاپ بنر تا عرض 5 متر  کیفیت متریال بنرهای تولیدی

چاپ بنر و بررسی کیفیت و طول عمر برنما ها

استفاده های متفاوت از بنر ها در دنیای غرب

نتیجه گیری های بدست آمده در رابطه با تولید و نصب بنر

سئوالات متدوال درباره نحوه سفارش و طراحی بنر

فهرست تصاویر

برچسب  و بنر 1 نمونه برنماد در استفاده

برچسب  و بنر 2 دستگاه های چاپ برنما

چاپ بنر تا عرض 3.2 متر و تکنیک های به صرفه

یکی از خدمات امضای مرکز چاپ مارتین چاپ برنما با بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن می باشد. امروزه بنرها یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین تکنیک ها برای زیباسازی فضاهای بیرونی و داخلی هستند. قیمت چاپ بنر به عوامل مختلفی بستگی دارد. که یکی از مهم ترین آنها کیفیت متریال بنر و کیفیت رنگ های چاپ شده روی بنر است. بنرهای چاپ شده در این مرکز بنرهای کره ای و چینی و بنرهای چاپ شده! در این مرکز بنرهای 8 و 10 اینچی می باشد. انجام خدمات اضافی مانند پانچ و جوش. موادی که بنرها از آن چاپ می شوند با غرفه هایی که به روش Ecosalont چاپ می شوند تفاوتی ندارد. آی چاپ مرکز سفارش و چاپ لیبل، بنر و کتاب.

مشخصات چاپ بنر به عرض 3.2 متر   و برخی نکات مهم

محدودیت سایز برای ثبت سفارش وجود ندارد.

قیمت چاپ بر حسب متر مربع محاسبه می شود.

هیچ محدودیتی برای طول سفارش چاپ برنما وجود ندارد.

سفارشات عجله را چاپ کنید و ظرف یک روز کاری آماده ارسال کنید.

تمامی قیمت ها به تومان می باشد. با مراجعه به  سایت آی چاپ به راحتی اقدام به سفارش طرح مورد نظر خود کنید. مشاهده تصاویر مربوط در برچسب  و بنر 1.

نکات مهم برای چاپ بنر

تصاویر باید با فرمت CMYK ارسال شوند.

ارسال تصاویر با وضوح حداقل 72DPI.

زمان تحویل معمولا 2 روز کاری است.

سفارشات راش تا ساعت 11 صبح شنبه تا چهارشنبه پذیرفته می شود و تا پایان روز آماده تحویل است.

در صورت نیاز به پانچ حتما در توضیحات فرم ثبت سفارش ذکر کنید.

دستگاه چاپ برنما - چاپ بنر
دستگاه چاپ برنما – چاپ بنر – آی چاپ

برچسب  و بنر 1 نمونه برنماد در استفاده

چاپ بنر تا عرض 5 متر  کیفیت متریال بنرهای تولیدی

بنرهای با عرض 5 متر منحصراً در کارگاه مرکزی ما چاپ شده و مستقیماً به آدرس شما ارسال می شود. پرس بنر با عرض 5 متر (Y5) بزرگترین عرضی است که می توانید خارج از جعبه داشته باشید. پرس های عرض 5 در این کشور محدود است. لطفاً مطمئن شوید که قیمت پیشنهادی ما برای این محصول در مقایسه با سایر رقبا قابل رقابت نیست. قیمت چاپ برنما به عوامل مختلفی بستگی دارد که! یکی از مهم ترین آنها کیفیت متریال بنر و کیفیت رنگ های چاپ شده روی بنر است. در چاپ برنما این مرکز از تمامی بنرهای کره ای و در چاپ بنر این مرکز! از بنرهای 9، 12 و 13 اینچ استفاده می شود. آی چاپ را به خاطر طرح های خلاقانه و زیبای آن بشناسید.

مشخصات چاپ برنما به عرض 5 متر

محدودیت سایز برای ثبت سفارش وجود ندارد.

قیمت چاپ برنما بر حسب متر مربع محاسبه می شود.

طول سفارش چاپ بنر شده روی بنرها رایگان است.

سفارشات عجله را چاپ کنید و ظرف یک روز آماده ارسال شوید.

تمامی قیمت ها به تومان می باشد. مشاهده دستگاه های چاپ در برچسب  و بنر 2.

چاپ بنر و بررسی کیفیت و طول عمر برنما ها

بنرها محصولاتی بر پایه پارچه (مواد مختلف) هستند که عمری طولانی به عمر تمدن بشری داشته اند.  از دیرباز برای نمایش نماد، آرم یا شعار مورد استفاده قرار می گرفته اند. از جلدهای شاهنامه و پرچم‌های قبایل عرب که اغلب در روایات اسلامی ذکر شده! تا پرچم‌های شوالیه‌های قرون وسطی، نمونه‌هایی از بنرها وجود دارد که امروزه به عنوان وسیله‌ای برای انتقال پیام !در قالب‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند. چاپ بنر به راحتی و با کلیک روی لینک قابل انجام است.

امروزه به لطف روش های مختلف و ماشین های پیشرفته ای! که قادر به ثبت تصاویر دیجیتال بر روی لایه های فیزیکی هستند. درج عبارات یا طرح های خاص روی پارچه دیگر عملی نیست که نیاز ! به یک نقاش عالی داشته باشد و زمان، تلاش و تمرین او را می طلبد. بنابراین دستگاه در زمینه های بیشتری استفاده می شود و توجه افراد را به خود جلب می کند. با کلیک روی لینک ichap گزینه های چاپ طرح دلخواه تان را بررسی کنید.

کنترل و برنامه ریزی دستگاه چاپ - چاپ بنر
کنترل و برنامه ریزی دستگاه چاپ – چاپ بنر -آی چاپ

برچسب  و بنر 2 دستگاه های چاپ برنما

استفاده های متفاوت از بنر ها در دنیای غرب

در دنیای غرب استفاده از چاپ بنر در زمینه تبلیغات! بنرهای تصویری بزرگ با اهداف مختلف و ارائه مفاهیم انتزاعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما در کشور ما این استفاده ها تا حدودی بومی شده و همچنان برای تبلیغ ایمان باقی مانده است. آنها نیز خودنمایی می کنند. او انجام می دهد. زمانی که نام پرچم به میان می آید، بسیاری از مردم پس زمینه روشن و رنگ های جشن آن را به یاد می آورند.

بازگشت زائران به مکه یا ارض مقدس را به یاد می آورند و برخی دیگر پس زمینه سیاه آن را به یاد می آورند! و به آن مرحوم یا خانواده آن مرحوم تسلیت می گویند. ابراز اندوه بزرگ. Ichap تمامی ابزار های مورد نیاز برای ایجاد یک طرح زیبا و جذاب را دارد. افتادند در حالی که این محصول در کشور ما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ بنر و اهمیت آن در این موارد به همین جا ختم نمی شود. می توانید در قالب مقاله ای با کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.

در مواردی که تبلیغات در محل به صورت تابلویی نشان دهنده یک محصول یا خدمات خاص برجسته است. اگر قصد داشته باشیم کالای مورد نظر را در فضاهای بیرونی سازه! و در فضای باز قرار دهیم، شرایطی بر تولید و نصب آن حاکم است. بیشتر برای استفاده در فضای داخلی و موضوع کمتری برای تمرکز بر روی آن. چاپ بنر سفارش خود را به تیم ما بسپارید و بهترین کیفیت را بدست بیاورید.

نتیجه گیری های بدست آمده در رابطه با تولید و نصب بنر

به عبارت دیگر زمانی که قصد نصب پلاکارد، بنر یا نمونه های دیگر از آنها مانند فلکس، توری، استیکر و … را در فضاهای باز داریم، اولین چیزی که به آن توجه می کنیم! مقاومت و استحکام محصول در برابر تهدیدات جوی است. چاپ بنر و لیبل در   مجموعه ما قابل انجام می باشد.

که فیزیک خارجی است. وزش باد شدید که ممکن است بنر را پاره کند. برف و باران یا نور خورشید که ممکن است بر رنگ آن اثر بگذارد. خراشیدگی یا پارگی در اثر برخورد با اجسام نوک تیز، محدودیت در روش نصب و یافتن مکان مناسب.  Ichapکیفیت محصولات ارائه شده خود را تضمین می کند.

به همین دلیل و مواردی از این قبیل به دلیل این محدودیت ها نمی توانیم! از هیچ پدیده ای در صنعت چاپ برای انتقال اطلاعات در محیط باز استفاده کنیم. به همین دلیل است که در همه جا بنرهایی با ساختار ضخیم و مقاوم می بینیم! که با نورپردازی بیرونی مزین شده و پیام خود را برجسته می کند. چاپ بنر های خود را از ما درخواست کنید.

سئوالات متدوال درباره نحوه سفارش و طراحی بنر

  1. بنر چیست ؟

پرچم پارچه ای است که دارای نماد، نشان، شعار یا پیام دیگری است.

  1. کابرد ها بنر؟

بنرها عمدتاً برای ارسال پیام های تبلیغاتی به عموم استفاده می شوند. بیشتر بنرها به دلیل انعطاف پذیری و تنوع وینیل هستند. استفاده از بنرهای وینیل به دلیل ماندگاری، قیمت مناسب و امکان سفارشی سازی بالا بیشترین حجم چاپ بنر را به خود اختصاص داده است.