تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن دفتر مرکزی

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

طراحی و چاپ لیبل...

چاپ بنر و 3 روش برای چاپ بنرهای متری!

چاپ بنر : بنرهای تبلیغاتی، محصولات، اپلیکیشن ها و غیره صفحات گرافیکی هستند که بر روی صفحات وب یا اپلیکیشن ها قرار می گیرند البته استفاده از بنر می تواند کاربردهای شخصی و غیر تبلیغاتی نیز داشته باشد.در طراحی بنر بصری در  ichap  , قیمت چاپ بنر متری و ظاهر آن مهمتر از متن نوشته شده در آن است. زیرا اگر بصری به اندازه کافی جذاب نباشد، توجه کاربر را جلب نخواهد کرد.

عنوان مقاله چاپ بنر
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 1500 كلمه
زمان مطالعه 15 دقيقه

ابتدایی ترین و مهم ترین موضوع چاپ بنر چه می باشد؟

به دلیل استفاده گسترده از تبلیغات بنری، احتمالا در کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود به این روش نیاز خواهید داشت. ابتدایی ترین و البته مهم ترین موضوع طراحی بنر درست است. استفاده از فتوشاپ برای طراحی بنر می تواند خوب باشد، اما برای طراحی هر بنر با فتوشاپ زمان زیادی طول می کشد. پس یا باید طراحی بنرهای تبلیغاتی خود را به گرافیست های حرفه ای مانند  ichap بسپارید و یا از ابزارهای موجود برای طراحی بنر تبلیغاتی استفاده کنید. خوشبختانه با ابزارهای موجود در طراحی بنر، نیازی به مهارت های عکاسی حرفه ای ندارید. این ابزارها چاپ بنر را بسیار ساده کرده اند.

مزایای استفاده از بنرهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

معرفی برند: جلب توجه مصرف کنندگان دیجیتال به برند و محصولات ما یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در حال حاضر برای هر شرکتی است و رمز موفقیت در این مسیر خلاقیت است. هنگام طراحی بنر، مهمترین هدف تشویق مخاطبان به کلیک کردن و بازدید از سایت شما است. از جمله روش‌هایی که وب‌سایت‌هایی که تبلیغات بنری را اجرا می‌کنند، نرخ کلیک (CTR) است که مدت زمان صرف شده در وب‌سایت است. برای بررسی ترافیک می توانید از ابزارهای تحلیلی که برخی از شرکت های طراحی بنر مانند Bannersnack در خدمات خود قرار داده اند استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ پرش و نرخ خروج کلیک کنید. قیمت چاپ بنر متری  1 را نشان می دهد.

عقب نشینی مشتریان و بازخورد کم از مشتریان به چه دلیل است؟

اگر شخصی از وب سایت شما بازدید می کند و از محتوا یا محصول شما راضی است، اما ایمیل خود را برای دریافت خبرنامه وارد می کند، دیدن بنرهای شما در سایر وب سایت ها یا برنامه ها باعث تشویق او به خرید محصول یا استفاده مجدد از محتوای وب سایت می شود. فروش کالا: تبلیغات بنری ابزار خوبی برای تشویق مردم به خرید محصولات است. بنابراین، قرار دادن یک بنر در سایت های مرتبط با محصول یکی از مواردی است که باید از آن آگاه باشید.

قیمت چاپ بنر متری
قیمت چاپ بنر متری

قیمت چاپ بنر متری  1

اطلاعیه فروش ویژه و تخفیف و اطلاع از قیمت چاپ بنر متری

یکی از راه های افزایش درآمد و رشد برند، بازاریابی و درآمد اختصاصی است و البته برای تاثیرگذاری بیشتر، نیاز به تبلیغات و تبلیغات قوی برای اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه دارید. استفاده از پوستر ها می تواند بسیار موثر باشد. در حال حاضر دستگاه های گرافیکی به سمتی می روند که کاربران نیازی به استفاده از برنامه های خاصی مانند فلش نداشته باشند، زیرا چنین برنامه هایی اگرچه برای کاربران خاص بسیار زیاد است، اما آموزش نیز لازم است.  برای دریافت خدمات به چاپ رفاه مراجعه نمایید.

در برخی موارد می توانید از دو برنامه ساده برای چاپ بنر  استفاده کنید که به راحتی قابل استفاده بوده و برای کاربران در شرایط مختلف مفید است. برای مثال ساخت بنر فلش ساده نیاز به ابزاری مانند فلش ندارد و به راحتی می توانید با استفاده از یک ابزار ساده زیباترین آثار را طراحی کنید. با این ابزار می توانید به راحتی، سریع و بدون نیاز به کدنویسی بنر مورد نظر خود را طراحی کنید. شما می توانید با کشیدن و رها کردن بنر، تغییراتی را در قیمت چاپ بنر متری ایجاد کنید. کمپانی تبلیغات   2 را نشان می دهد.

از بنر تبلیغاتی خود در مکان مناسب استفاده کنید.

جایی در صفحه وب سایت خود بخرید که می خواهید طرح شما در بالای صفحه نمایش داده شود و سعی کنید طرح خود را در کنار محتوای صفحه قرار دهید.  تعادل خود را حفظ کنید: استراتژی رسانه های اجتماعی نیاز به تعادل و تناسب دارد، بنابراین به این نکته توجه کنید. کمپین های تبلیغاتی موثر برای ایجاد آگاهی از برند و هدایت ترافیک به وب سایت شما طراحی شده اند. آنها سه بخش اصلی دارند: برای اطلاعات بیشتر در مورد بنر تبلیغاتی تلگرام مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

کمپانی تبلیغات
کمپانی تبلیغات

کمپانی تبلیغات   2

آرم شرکت: تبلیغات بنری باید شامل لوگوی شرکت شما باشد تا آگاهی از برند را ارتقا دهد. اطمینان حاصل کنید که بنر لوگو را به وضوح نشان می دهد، اما ارزش برند یا دکمه فراخوان برای اقدام را تحت تاثیر قرار نمی دهد. برای اطلاع از قیمت چاپ بنر متری به سایت چاپ رفاه مراجعه نمایید.

پیشنهاد قیمت: بنر شما ارزش پیشنهادی را که برای محصول یا خدمات ارائه می کنید نشان می دهد و مخاطب را با آن جذب می کند. چیزهایی مانند حق بیمه، 50٪ تخفیف یا پیشنهادات زمان محدود. این عناصر باید بیشترین فضا را در تبلیغ شما اشغال کنند و اولین چیزی باشند که توجه بیننده را در چاپ بنر به خود جلب می کنند.

بهتر است پوستر تبلیغاتی شما ساده و شیک باشد: از مطالب و تصاویر ساده استفاده کنید. بازدیدکنندگان احتمالا فقط برای چند ثانیه به بنر شما نگاه خواهند کرد.

از دکمه های مناسب برای بنر خود استفاده کنید

بسته به نوع چاپ بنر  ، دکمه ها تمایل دارند نرخ کلیک (CTR) تبلیغ شما را افزایش دهند. یک قاب شفاف بسازید: چشم مردم به طور طبیعی به یک عکس با قاب می افتد. بنرهای موثر دارای یک قاب مجزا با گرافیک حاشیه‌ای به شکل جعبه هستند. اگر تبلیغ سفید است، یک حاشیه خاکستری یک پیکسلی در اطراف آن قرار دهید.

سوالات متداول در زمینه بنرهای متری و بزرگ

لوگو سازمان یا شرکت در تبلیغات بنری چه تاثیری دارد؟

برای اگاهی از برند شما  در قیمت چاپ بنر متری  الزامی است.

بنر طراحی شده شما از نظر چاپ رفاه باید چگونه باشد؟

از مطالب و تصاویر ساده استفاده نمایید.

دیدن بنر های کسب و کار  چه تغییری در رفتار مشتری ایجاد می کند؟

باعث می شود به کیفیت و محصول شما اعتماد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *