تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن دفتر مرکزی

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

نرم افزار ساخت و چاپ لیبل...

لیبل و تعاریف مربوط به آن 10 نوع از دستگاه های چاپ!

لیبل به برچسب هایی اطلاق می شوند که می توانند به ظروف محصول چسبانده شوند! تا اطلاعات مختصری در مورد محصولات، مارک ها، روش های مصرف، قیمت نهایی برای مصرف کنندگان! مزایای سلامتی، مواد تشکیل دهنده محصول و غیره در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. از این رو در صنعت بسته بندی از جایگاه بالایی برخوردار است. حتی گاهی اوقات، برچسب چسبانده شده به ظرف محصول، استانداردی برای خرید محصولات است، بنابراین باید در طراحی محتاط باشیم. لیبل زن به طور گسترده در صنعت ماشین آلات بسته بندی استفاده می شود. برای چاپ لیبل با ما در چاپ رفاه تماس بگیرید.

عنوان لیبل
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000کلمه
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

 

انواع دستگاه های لیبل زن  و  برخی موارد استفاده

برچسب ها می توانند شامل بارکدهای مخصوص محصول باشند که روی محصولاتی مانند همه مواد غذایی! نوشیدنی ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی، لوازم التحریر، قطعات خودرو! محصولات پتروشیمی، رنگ ها، قطعات الکترونیکی و غیره استفاده شوند. ما یکی از آنها هستیم.

طبق بررسی های آی چاپ ماشین های رومیزی شامل موارد زیر است: همچنین برچسب  و بنر 1 تصویر مربوط به این مورد است.

نیمه اتوماتیک ظروف (مناسب برای تولید دسته ای کوچک و متوسط)،

میز ظروف برقی نیمه اتوماتیک تخت یا کتابی (مناسب برای تولیدات کوچک و متوسط)

اتوماتیک ظروف چرخشی

ظرف کتاب یا دستگاه خودکار برچسب زنی تخت

کتاب دو طرفه اتوماتیک

دو منظوره (برای چرخاندن ظروف و کتاب)

برچسب زنی پایین

چاپگر برچسب شرینک

پرینتر غلاف

دستگاه چاپ دیجیتال - لیبل
دستگاه چاپ دیجیتال – لیبل – آی چاپ

برچسب  و بنر 1 دستگاه چاپ برچسب

لیبل زن و انواع استفاده از آن در صنایع مختلف

استفاده از تجهیزات برچسب ‌زنی اتوماتیک بیشتر در صنایع با بهره وری متوسط ​​و بالا می باشد. زیرا در صورت چسباندن دستی برچسب به ظروف محصول. باید کاری بسیار زمان بر، نامنظم، بی دقت و طاقت فرسا باشد. اما هنگام استفاده از دستگاه  برای لیبل زدن بطری یا ظرف پس از طی مسافت مشخصی حرکت می کند و برچسب به ظرف چسبانده می شود که سریع و دقیق است.

این تجهیزات را یکبار خریداری کنید و در زمان و هزینه نیروی کار در سالهای کارخانه خود صرفه جویی کنید. اگر تولید کننده هستید یا قصد دارید محصول خود را وارد بازار کنید، باید به فکر طراحی بسته بندی منحصر به فرد برای محصول خود باشید تا دیده شود. در غیر این صورت در بازار رقابتی امروزی و به دلیل بسته بندی خاص شکست خواهید خورد.  تیم آی چاپ متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع برچسب می باشد.

لیبل و اهمیت دستگاه برچسب زن در طراحی و برندینگ

Can Eat باید بدانید که بسته بندی، طراحی و برندسازی دلایل اصلی انتخاب محصول شما در بازار رقابتی است. به همین ترتیب، کارخانه تولیدی! نیاز به یک دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک پرسرعت دارد که در صنعت بسته بندی بسیار ضروری است. گاهی اوقات برچسب ها به شکل بارکد هستند. این بارکدها برای نشان دادن اصالت محصول و ردیابی محصول بر روی بسته بندی محصول چسبانده می شوند. استفاده از برچسب برای محصولات شما مقرون به صرفه تر از چاپ با کیفیت بالا بر روی پاکت نامه یا بطری است.

دستگاه لیبل زن رومیزی و تاثیر آن بر  میزان خروجی

اگر خروجی شما از سطح پایین تا متوسط ​​است، تازه شروع کرده اید و نمی خواهید در ابتدا پول زیادی خرج کنید. توصیه می شود از دستگاه برچسب زن رومیزی استفاده کنید! زیرا بسیاری از این ماشین ها گران تر از مدل های صنعتی تمام اتوماتیک هستند. با مراجعه به سایت آی چاپ  با اطمینان طرح دلخواه خود را سفارش دهید. راحت است و به راحتی می توانید با این دستگاه ها به شکل صحیح محصول خود در ذهن خود برسید. دستگاه برچسب زن رومیزی با برق 220 ولت تک فاز تغذیه می شود. این تجهیزات در دو مدل شامل برچسب رومیزی برای ظروف چرخان و برچسب رومیزی برای ظروف کتابی موجود می باشد. برای دیدن تصویر به برچسب  و بنر 2 مراجعه کنید.

دستگاه لیبل زن گرد، تمام ویژگی های مورد توجه

این نوع تجهیزات به طور کامل بدون دخالت اپراتور روی ظروف گرد برچسب ها را اعمال می کنند. این دستگاه دارای 1 خط برچسب زنی صنعتی است. دستگاه تمام اتوماتیک است و می تواند 1 یا 2 خط برچسب گذاری بالایی روی دستگاه وجود داشته باشد. وجود این دستگاه در اتوماسیون صنعتی بسیار ضروری و کاربردی است. Ichap تیم حرفه ای دارد که می تواند به راحتی نیاز های شما را در این زمینه فراهم کند. دستگاه برچسب زن برای چسباندن لیبل روی محصولات تخت یا درب ظروف مناسب است. دستگاه کاملاً اتوماتیک است و می تواند 1 یا 2 خط برچسب بالایی روی دستگاه وجود داشته باشد.

نمونه چاپ شده برچسب دیجیتالی - لیبل
نمونه چاپ شده برچسب دیجیتالی – لیبل – آی چاپ

برچسب  و بنر 2 چاپ برچسب با دستگاه دیجیتالی

دستگاه لیبل زن چند طرفه و شرینگ نحو کارکرد این دستگاه ها

این دستگاه برای برچسب زدن ظروف با هندسه چند وجهی مناسب است.  برچسب زن شرینک برای روکش های دلقک روی بطری هایی مانند! نوشابه، آب میوه و بطری های تغذیه و یا برای آب بندی ظروفی مانند ترشی، سس و سس مناسب است. پس از اینکه دستگاه کانتینر به طور خودکار ژاکت را روی ظروف قرار داد. آنها وارد راهروی گرم شیرینک می شوند که در آن برچسب دور محصول چسبانده شده و. لیبل ها در صنایع غذایی بسیار پرکاربرد هستند برای سفارش کلیک کنید.  در نهایت ظروف آماده شده به صورت خودکار از طریق تسمه نقاله دستگاه از دستگاه خارج می شوند. این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت انسان است. این دستگاه همچنین می تواند درب بطری یا ظروف را با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید کند. اگر قصد سفارش برچسب خاصی را دارید به لینک  Ichap رفته و سفارش تان راثبت نمایید.

نتیجه گیری و نکاتی قبل از خرید دستگاه چاپ لیبل

در هنگام خرید  این دستگاه صنعتی برای انتخاب صحیح و اقتصادی باید به نکات زیر توجه کنید.

  • نوع، هندسه و اندازه ظرف: باید به قسمتی از محصول که می خواهید، برچسب بزنید و شکل ظرف خود (دایره، کتاب یا چند وجهی و …) توجه کنید.
  • گردش و ظرفیت تولید: این ظرفیت تولید روزانه شماست! و بر این اساس می توانید تصمیم بگیرید که چه نوع برچسب هایی نیاز دارید. برای تهیه دستگاه لیبل زن خود باید به شکل و اندازه بطری های خود توجه کنید.

سئوالات متدوال در رابطه با سفارش برچسب با کیفیت

  1. از چه طریقی می توان لیبل برچسبی با کیفیت سفارش داد؟

با مراجعه به سایت ما ichap می توانید مناسب ترین برچسب ها را تهیه کنید.

  1. یک کسب و کار کوچک چگونه برچسبی را بهتر است درخواست کند؟

در ابتدای یک کسب و کار و زمانی که می خواهید بودجه کمی اختصاص دهید از لیبل کاغذی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *