تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن دفتر مرکزی

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

طراحی و چاپ لیبل...

لیبل ها و بررسی برچسب شیشه ای و 5 تفاوت با افست !

لیبل ها و برچسب های شیشه ای یکی از پرکاربردترین پشت های چسب پس از برچسب های کاغذی هستند. مجموعه شبکه چاپ با توجه به تخصص و تجهیزات خود در زمینه چاپ برچسب شیشه ای و استیکرهای شفاف! به صورت ورق و چاپ 1 رنگ تا 5 رنگ + سفید رنگ به صورت افست! و چاپ پی وی سی آماده ارائه چاپ لیبل می باشد.

یکی از روش های قابل توجه برای معرفی چاپ لیبل شیشه ای! بدون مزاحمت محصول با دیدن داخل محصول در رنگ های جذاب می باشد. از دیگر ویژگی های آن مقاومت در برابر آب و رطوبت و چسبندگی زیاد آن می باشد. در طول آمار فروش ده ساله شبکه چاپ، بیشتر آمار تولید برچسب! شیشه ای گرد، دایره ای، ناخوانا، مات، براق و دو رو بوده است.

عنوان  لیبل
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000کلمه
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

 

لیبل و بررسی تاثیرات آن بر  مشاغل و صنایع مختلف

خدمات طراحی به کارخانجات، مشاغل و صنایع تولیدی. و تیغ زنی با قالب مخصوص و برش از 1 سانتی متر تا 100 سانتی متر به شکل های دایره‌ای! بیضی، مستطیل و مثلثی نیز از دیگر امکانات ما می باشد. این مجموعه نمایندگی فروش برندهای معروف PVC و لیبل شیشه ای در ایران، اقلام مورد استفاده! برای این برچسب عبارتند از: انواع بطری ها و ظروف شیشه ای شفاف، اشیاء شفاف با دید دو طرفه! شیشه خودرو، برچسب گارانتی، محصولات غذایی، ویترین مغازه ها، مهر و موم و غیره. Ichap را می توان به عنوان یک مجموعه با اعتبار در زمینه طرحی و تولید برچسب و بنر دانست.

اندازه برچسب شیشه ای: دایره ای (گرد)، بیضی، مستطیلی، مربع، مثلثی، اشکال خاص مطابق بسته.

رنگ چاپ: سفید، طلایی، نقره ای، 5 رنگ همزمان

پوشش: سلفون و سلفون براق، مات، UV براق

خدمات تکمیلی: جواهرات، ظروف نقره، قالب های خاص

برای اطلاعات بیشتر در مورد چاپ برچسب شیشه ای و شفاف به سایت ما چاپ رفاه مراجعه کنید. برای مشاهده تصویر مربوطه به برچسب  و بنر 1 مراجعه کنید.

اهمیت و تاثیر لیبل بر جلب نظر مشتری و مزایای استفاده

برچسب شفاف توجه را به محصول شما جلب می کند و نقش مهمی در فروش آن دارد. در واقع اولین چیزی که مصرف کنندگان همیشه متوجه آن می شوند. بسته بندی و قسمت قابل مشاهده محصول است. یکی از مزایای اصلی استفاده از لیبل های شیشه ای بر روی محصولات این است که! می توانید اطلاعات نام تجاری و محصول خود را به وضوح نشان دهید.  به هر حال تلاش شما باید این باشد که محصول خود را به نمایش بگذارید.

برچسب شیشه ای
برچسب شیشه ای

برچسب  و بنر 1 نمونه یک برچسب شیشه ای

لیبل شیشه ای چیست؟ و چه قابلیت هایی  را داراست

برچسب شفاف، برچسب شفاف یا برچسب شیشه ای (برچسب شفاف) همانطور که از نامش! پیداست بی رنگ و شفاف است که باعث می شود از هر دو طرف قابل مشاهده باشد. برچسب شیشه ای (برچسب شفاف) قابلیت چاپ بالایی دارد.  این نوع برچسب شفاف نیز ضد آب بوده و مقاومت کششی و رطوبت بالایی دارد. با مراجعه به لینک سایت ما  Ichap به سایت اصلی ما مراجعه کنید.

برچسب شیشه خام به صورت رول و ورق در بازار موجود است. نوع شیت آن بنا به سفارش مشتری و موارد استفاده در اشکال مختلف چاپ و تولید می شود. لیبل شیشه ای خام و موارد مصرف آن بنا به سفارش می تواند متغیر باشد. نوع رول آن در سایزهای استاندارد و متفاوت در بازار موجود است.  مشتری بسته به نیاز خود می تواند از بین آنها یکی را انتخاب کند.

چاپ برچسب شیشه ای، شباهت و تفاوت با افست

چاپ لیبل دیجیتال و افست تفاوت چندانی ندارد اما بر اساس نیاز و خواسته مشتری! مزایا و معایب چاپ دیجیتال و افست را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. از ویژگی های این نوع برچسب می توان به چاپ پذیری و نفوذناپذیری بالا اشاره کرد. اعتبار  Ichap را از گوگل بپرسید.

برچسب های شیشه خام به طور گسترده در صنعت خودرو استفاده می شود. می توانید از نوار رزین و نوار رزین مومی برای چاپ روی برچسب شیشه خام استفاده کنید. درست مانند چاپ لیبل شیشه ای با پشت چسب.

مزایا و معایب چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست

در چاپ دیجیتال تحویل فوری است و در زمان کوتاه تری نسبت به چاپ افست انجام می شود. (مناسب برای افرادی که به دلیل برگزاری نمایشگاه، همایش یا جلسه ویژه در کمترین زمان نیاز به محصول چاپی دارند.) تصویر مربوطه در برچسب  و بنر 2.

در چاپ دیجیتال امکان چاپ لیبل شیشه ای به تعداد دلخواه حتی کم وجود دارد. اما در چاپ افست حداقل تعداد چاپ 500 یا 1000 عدد می باشد. مناسب برای کسانی که می خواهند در تعداد کم چاپ کنند.

تنوع مواد در چاپ دیجیتال کمتر از چاپ افست است.

هزینه چاپ دیجیتال بیشتر از چاپ افست است.

کیفیت چاپ دیجیتال نیز کمی پایین تر از چاپ افست است.

دستگاه چاپ برچسب
دستگاه چاپ برچسب

برچسب  و بنر 2 برچسب و دستگاه های چاپ

قیمت چاپ لیبل شیشه ای و هزینه های سفارش

طراحی چاپ با داشتن کامل ترین تجهیزات و ماشین آلات چاپ مفتخر است. که از طریق وب سایت سفارشات با کیفیت و بهترین قیمت را به مشتریان ارائه می دهد. با ثبت سفارش با چاپ طرح، مطمئن باشید سفارش شما با دقت و بالاترین کیفیت چاپ خواهد شد. اما برای دریافت قیمت دقیق  و برای سفارش باید به سایت ما   مراجعه کنید. ما با دارا بودن بهترین تجهیزات مناسب ترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می دهیم. برای سفارش طرح دلخواه لیبل خود به لینک مراجعه کنید.

هزینه چاپ و نحوه سفارش این اقلام برای برخی سخت بود. چاپ طراح با داشتن ضمانت کیفیت، کیفیت برتر آن را تضمین می کند. در صورت نیاز به مشاوره جهت ثبت سفارش، کارشناسان ما! در ساعات اداری آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات شما می باشند. آی چاپ مرجع چاپ بنر و برچسب در ابعاد و اندازه های متفاوت می باشد.

نتایج مرتبط در رابطه با چاپ لیبل شیشه ای

با توجه به مواردی که گفته شد باید متوجه شده باشیم! که کار چاپ برچسب ها یک کار تخصصی بوده و باید از اهل فن در این باره کمک گرفت. تمامی موارد اعم از  انواع برچسب‌ها،موارد کاربرد،  تاثیراتی که بر  صنایع و مشاغل مختلف داشته را بررسی کردیم.

لیبل های کاغذی یکی از انواع برچسب ها هستند که! به سه دسته برچسب های هنری (نیمه براق یا نیمه براق)، مات و براق تقسیم می شوند. برچسب های کاغذی در صنایع مختلف به ویژه در بسته بندی محصولات، نساجی، پوشاک، داروسازی! میوه های خشک و آجیل، مواد غذایی، خودروسازی و سایر صنایع کاربرد فراوانی دارند.

سئوالات متدوال درباره قیمت و نحوه چاپ لیبل

  1. چگونه می توان از با کیفیت بودن سفارش مان اطمینان حاصل کرد؟

کیفیت کار را باید از مشتریان آن مجموعه پرسید. با مراجعه به سایت ما از ما اطمینان حاصل کنید.

  1. برای سفارش یک برچسب باید به چه مواردی اهمیت داد؟

مواردی از قیبل لوگو ، اندازه، نوع ترکیب رنگ و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *