درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

استفاده از لیبل ها در 3 صنعت غذایی، لوازم بهداشتی و صنایع تولیدی

سفارش برچسب مناسب در ارتقای برند شما بسیار حائز اهمیت است. یک ‌لیبل حاوی اطلاعاتی از محصول است که به بسته بندی محصول متصل می شود. یکی از کاربردهای اصلی چاپ لیبل در چاپ رفاه، معرفی برند یا شرکت محصول به مشتریان است. در واقع یک برچسب مناسب می تواند مشتری را به خود جذب کرده و فروش محصول را بالا ببرد. لیبل محصول، خود به تنهایی می تواند یک فعالیت تبلیغاتی برای برند شما محسوب شود. همچنین یک سفارش برچسب خوب در ichap،فرآیند خرید را برای مشتری تسهیل می کند. برچسب منحصر به فرد محصول شما را از سایر محصولات ارائه شده، جدا می کند. جلوگیری از سردرگمی در خرید محصولات‌ شیمایی و داروها برای مشتری بسیار مهم است.

نویسنده مریم بویری
تاریخ 05/04/1402
نکات استفاده از برچسب در صنایع غذایی و بهداشتی و تولیدی دارای لوگو، توضیحات محصول و موارد منع استفاده باشد
نکته مورد توجه در سفارش برچسب سپردن طراحی به افراد متخصص

 

کاربرد برچسب ها در صنایع غذایی را در ادامه توضیح می دهیم

به عنوان مصرف کننده مواد غذایی ما به اطلاعات جامعی از محصول نیازمندیم که توسط لیبل به ما ارائه می‌شود. برای مثال موادی که محصول از آن ساخته شده و میزان آن ذکر می شود. برچسب گذاری در محصولات خوراکی بسیار مهم است. بدون وجود آن، محصول نمی تواند در بازار عرضه شود. وجود برچسب در مواد غذایی باعث می شود که در مشتری ایجاد اعتماد کند. این تیکت ها حاوی اطلاعات مهمی هستند و به علت خوراکی بودن محصول، مشتری توجه بیشتری به آن ها می‌کند.

مشتری برای برچسب های شفاف ارزش بیشتری قائل اند. اغلب مردم حاضرند پول بیشتری بپردازند ولی محصول مطمئن بخرند که حاوی اطلاعات کافی است. برچسب ها در چاپ رفاه، فقط حاوی اطلاعات نیستند. آن ها همچنین برای محصول، مثل یک رسانه ی تبلیغاتی عمل می کنند. پس اگر میخواهید محصولی را در بازار ارائه دهید ابتدا نسبت به سفارش برچسب آن اقدام  کنید. در محصول خوراکی میتوانید در سفارش برچسب طوری اقدام کنید که حالت پلمپ به محصول بدهند.

بستگی به اینکه محیط تولید محصول کجا باشد، نوع برچسب در چاپ رفاه می تواند متفاوت باشد. برای مثال وجود گردوغبار و رطوبت برای صنایع غذایی می تواند چالش برانگیز باشد. استفاده از دستگاه چاپ برچسب نیازمند افراد متخصص است تا بتوانید سفارش برچسب خود را به صورت ایده‌آل انجام دهید. در کنار تمامی موارد بهتر است بر روی لیبل فضایی برای چاپ تاریخ تولید و انقضا بگذارید. به این صورت مشتری وقت کمتری برای پیدا کردن آن صرف می کند و رضایتمندی او را باعث می شود.

نکات مورد نیاز برای چاپ برچسب غذایی مناسب چیست؟- سفارش برچسب
نکات مورد نیاز برای چاپ برچسب غذایی مناسب چیست؟- سفارش برچسب- چاپ رفاه

سفارش برچسب مناسب 1 برای صنایع غذایی

بررسی کاربرد های انواع برچسب در لوازم بهداشتی مختلف

انتخاب درست لوازم بهداشتی هم مانند لوازم خوراکی برای سلامتی ما لازم است. زیرا محصولاتی است که دقیقا با جسم وجان مشتری در‌ارتباط است و لازم است به‌طور تخصصی در ichap طراحی شود. شما برای لوازم بهداشتی نیاز به سفارش یک برچسب بهداشتی دارید. برای چاپ لیبل پس از طراحی لوگو، برند و‌غیره، چاپ تاریخ تولید و انقضای محصول در‌ سفارش برچسب مهم است. زیرا فاسد شدن برخی مواد بهداشتی می توانند نتیجه ی فاجعه باری به بار آورند.

محصولات بهداشتی به علت اینکه ترکیباتی دارند که ممکن است حساسیت زا باشد، بسیار حساس اند. علاوه بر رعایت موارد‌ایمنی، در سفارش برچسب برای لوازم‌بهداشتی لازم است که اسم برند با فونت درشت ومناسب طراحی شود. برای سفارش برچسب در لوازم بهداشتی بهتراست نسبت به تهیه ی برچسب از سازمان غذا و دارو نیز اقدام کنید. محصولاتی که دارای برچسب سیب سلامت از سازمان غذا و دارو هستند برای خرید به مشتری اطمنیان می‌دهند. اگر شرکت شما در مجازاست برای طرح نشانه گذاری، می توانید با خرید دستگاه چاپ این برچسب را انجام دهید. ولی هزینه‌ی تمام شده ی آن بسیار زیاد می شود. پس پیشنهاد این است که به شرکت های معتبر و فعال در این زمینه مراجعه شود.

رعایت برخی نکات بسیار مهم در چاپ برچسب مناسب- سفارش برچسب
رعایت برخی نکات بسیار مهم در چاپ برچسب مناسب- سفارش برچسب- چاپ رفاه

سفارش برچسب مناسب 2 برای لوازم بهداشتی

چند نمونه از موارد استفاده لیبل در صنایع تولیدی

سفارش برچسب مناسب در ichap و استفاده از آن روی بسته بندی محصول، برای یک تولیدی بسیار مهم است. همانطور که گفته شد این امر باعث می شود که برند شما در بازار دارای شهرت باشد. اولین چیزی که مشتری از یک محصول مشاهده می کند، برچسب روی بسته بندی است. از این رو تهیه یک برچسب که برند شما را ارتقا بخشد، بسیار مهم است. اغلب مشتریان نگران جنس مواد به کار رفته در محصول مورد نظر خود هستند.

در واقع با برچسب مناسب می توانیم خرید را برای مشتریان آسان تر کنیم. همچنین برخی از مشتریان ممکن است به مواد استفاده شده در محصول حساسیت نشان دهند. با دادن اطلاعات کافی راجب محصول به آن ها نشان می دهیم که آیا آن ماده در محصول استفاده  شده است یا خیر. دستورالعمل‌های استفاده از موارد دیگری است که باید در آن دسته از محصولاتی که لازم دارند گفته شود، ذکر شود. علاوه بر مواد حساسیت زا، خطرات بهداشتی دیگری در کمین مشتریان است. برای مثال جویدن تنباکو، سیگار یا خوردن الکل صنعتی، باید دارای برچسب های هشدار دهنده باشند. اضافه بر این مواد سمی یا شیمیایی نیز باید دارای هشدار های واضحی بر روی برچسب خود باشند.

برخی نکات گفته شده در برچسب بعضی تولیدی ها- سفارش برچسب
برخی نکات گفته شده در چاپ برچسب تولیدی ها- سفارش برچسب- چاپ رفاه

سفارش برچسب مناسب 3 برای تولیدی ها

نتیجه گیری و سوالات متداول درباره نکات سفارش برچسب مناسب

برای سفارش برچسب مناسب چند مورد باید به نحو احسن رعایت شوند. برای مثال یک برچسب باید در کنار طراحی زیبا و جذاب، توضیحات کافی راجب محصول داشته باشد. بعضی از محصولات مثل لوازم بهداشتی یا دارو یک سری موارد منع استفاده دارند که باید در برچسب ذکر شود. این موارد، مشتری را از خطر حفظ می کند. پس شما برای سفارش برچسب خوب نیازمند متخصصانی در این زمینه هستید. تیم آی چاپ در این زمینه می تواند کمک کننده ی شما باشند.

 

  1. آیا می توانیم برای یک محصول دو برچسب تهیه کنیم؟

بله. در واقع بعضی از محصولات دو برچسب دارند؛ یکی اولیه و یکی ثانویه. برچسب های ثانویه بیشتر دارای توضیحات راجب محصول اند.

  1. آیا می توانیم دستگاه چاپ برچسب را خودمان تهیه کنیم؟

به دلیل هزینه ی زیاد دستگاه، بهتر است به افراد مشغول در این زمینه مراجعه کنید.

  1. برچسب های هشدار دهنده، باید چگونه باشند؟

این برچسب ها باید حاوی اطلاعات راجب موارد منع استفاده باشند.