درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

همه چیز درباره کیفیت و قیمت چاپ بنر در سال 1402

چاپ بنر یکی از روش‌های تبلیغاتی است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما برای چاپ بنر، باید با هزینه‌های مربوط به آن آشنا باشید. هزینه چاپ بنر به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اندازه، جنس، کیفیت و نوع چاپ. همچنین بازار ارز نیز تأثیر قابل توجهی بر قیمت چاپ بنر دارد. در این مقاله قصد داریم به شما نحوه محاسبه هزینه و قیمت چاپ بنر در سال 1402 را توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

چقدر طول می کشد تا بنر برسد؟ و اماده تحویل شود؟

تیم چاپ رفاه دو گزینه برای چاپ بنر به شما ارائه می‌دهد: 1- چاپ فوری بنر 2- ارسال استاندارد. اگر از گزینه دوم استفاده کنید، بعد از تأیید نهایی طرح، باید حداقل 1 تا 2 روز کاری صبر کنید تا بنرهای خود را دریافت کنید. اما اگر عجله دارید، می‌توانید با گزینه اول، بنرهای خود را در کمتر از 1 روز کاری در دست داشته باشید. البته هزینه چاپ فوری بنر بالاتر از هزینه ارسال استاندارد است. قیمت چاپ بنر در سال 1402 به شرح زیر است:

کیفیت چاپ مواد چیست و به چه چیزی بستگی دارد؟ | قیمت چاپ بنر در سال 1402

در چاپ رفاه، شما می‌توانید از دو نوع کیفیت برای چاپ بنر خود انتخاب کنید: کیفیت معمولی و کیفیت عالی. کیفیت چاپ بنر به دو عامل بستگی دارد: ضخامت و تعداد چاپ. ضخامت بنر به اینچ اندازه‌گیری می‌شود و از پارچه‌های وارداتی تشکیل شده است. ما در چاپ رفاه، سه نوع ضخامت بنر داریم: 8، 10 و 13 اینچ. تعداد چاپ نشان‌دهنده این است که بنر چند بار روی پارچه چاپ شده است. هر چه تعداد چاپ بیشتر باشد، کیفیت بالاتر خواهد بود. بهترین کیفیت چاپ، 3 صفحه است، که به این معنی است که بنر سه بار پشت سر هم روی پارچه چاپ شده است. کیفیت معمولی، دو صفحه است، که دو رو هستند و دو بار روی پارچه چاپ شده‌اند.

 

بنر و لیبل 1 تولید و چاپ بنر

اگر ابعاد چاپ بنر با ابعاد بنر طراحی شده مطابقت نداشته باشد :

قبل از چاپ بنر، طرح شما توسط کارشناسان ما مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. اگر سایز طرح شما با سایز بنر مورد نظر شما همخوانی نداشته باشد، طرح شما رد خواهد شد. در این صورت، ما طرح شما را برای بازطراحی به شما برمی‌گردانیم. توجه داشته باشید که تیم چاپ رفاه حق دارد طرح شما را در صورت نیاز بازطراحی کند.

چاپ بنر با کیفیت و مقاومت بالا در سال 1402

چاپ فلکس یک نوع چاپ بنر با کیفیت و مقاومت بالا است. این نوع چاپ برای مواردی که نیاز به دوام طولانی و نورپردازی دارید، مناسب است. چاپ فلکس این قابلیت را دارد که نور را از پشت پارچه عبور دهد، بنابراین برای پانل‌های نورانی که با نور مصنوعی روشن می‌شوند، استفاده می‌شود. همچنین رنگ‌های چاپ فلکس بسیار ماندگار هستند و حداقل 24 ماه در برابر نور خورشید محافظت می‌شوند. در حالی که رنگ‌های چاپ بنر حداکثر 6 ماه در برابر نور خورشید پایدار هستند. اگر مایل به سفارش چاپ فلکس هستید، می‌توانید از سایت ichap قیمت چاپ بنر در سال 1402 را مشاهده کنید.

بنر و لیبل 2بنر تسلیت

سیستم رنگی مورد نطر برای طراحی بنر باید چگونه باشد؟ | قیمت چاپ بنر در سال 1402

برای طراحی بنر، باید به سیستم رنگ و رزولوشن توجه کنید. سیستم رنگ باید CMYK باشد، زیرا RGB با چاپ سازگار نیست. اگر از رنگ مشکی استفاده می‌کنید، بهتر است از چهار تا صد مشکی (C=100، M=100، Y=100، K=100) استفاده کنید، تا رنگ شما در چاپ خوب باشد. اگر از مشکی تک رنگ استفاده کنید، ممکن است بنر شما دچار خطوط و محو شدن قسمت‌های سیاه شود. رزولوشن طراحی بنر نیز بسیار مهم است. شما می‌توانید بنر خود را در دو سایز واقعی یا یک دهم طراحی کنید. سایز واقعی به این معنی است که بنر شما در همان ابعاد که قرار است چاپ شود، طراحی می‌شود.

به عنوان مثال، یک بنر 1 در 2 متر در سایز 100 در 200 سانتی‌متر طراحی می‌شود. این روش باعث می‌شود حجم فایل شما زیاد شود. سایز یک دهم به این معنی است که بنر شما در ابعاد ده برابر کوچک‌تر از ابعاد واقعی طراحی می‌شود. به عنوان مثال، یک بنر 1 در 2 متر در سایز 10 در 20 سانتی‌متر طراحی می‌شود. این روش باعث می‌شود حجم فایل شما کم شود. این روش در صورتی که سایز بنر شما خیلی بزرگ باشد و نتوانید آن را در رایانه خود باز کنید، مناسب است. امیدوارم این توضیحات به شما کمک کند.

بنر و لیبل 3دستگاه چاپ

راهنمای کامل برای طراحی و چاپ بنر تبلیغاتی | قیمت چاپ بنر در سال 1402

در طراحی بنر، رزولوشن یکی از عوامل مهم است. رزولوشن بنر باید با سایز طراحی شما هماهنگ باشد. اگر بنر خود را در سایز واقعی طراحی کرده‌اید، باید رزولوشن 100 dpi را انتخاب کنید. اگر بنر خود را در سایز یک دهم طراحی کرده‌اید، باید رزولوشن 300 dpi را انتخاب کنید. این دو نوع طراحی بعد از چاپ کیفیت یکسانی خواهند داشت. بنر تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های افزایش بازدید و جذب مشتری برای کسب و کار شما است. با استفاده از بنر، شما می‌توانید کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و بازار هدف خود را جذب کنید. در چاپ رفاه، شما می‌توانید از طرح‌های مختلف و جذاب برای بنر خود استفاده کنید. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را به کارشناسان ما بسپارید و آن‌ها را به صورت حرفه‌ای طراحی کنید. سپس می‌توانید بنر خود را در مکان‌های مناسب نصب کنید و نتایج عالی را ببینید.

چاپ ارزان بنر در سال 1402 | قیمت چاپ بنر در سال 1402

قیمت پایین بنر نباید تنها معیار شما برای سنجش یک بنر باشد. شما باید از کیفیت چاپ و جنس بنر هم اطمینان حاصل کنید. برخی از مراکز چاپ بنر با قیمت‌های ناچیز سعی در جلب مشتری دارند، اما کیفیت چاپ و جنس بنر آن‌ها بسیار پایین است. در ichap، شما می‌توانید با قیمت مناسب، از چاپ بنر با کیفیت و جنس مرغوب بهره‌مند شوید.

بنر و لیبل 4آگهی تسلیت

نتیجه گیری

در این مقاله، به شما راهنمای کامل برای طراحی و چاپ بنر تبلیغاتی را ارائه دادیم. ما به شما نکات مهمی درباره سیستم رنگ، رزولوشن، کیفیت و جنس بنر، نوع چاپ و تعرفه چاپ بنر در سال 1402 را توضیح دادیم. ما همچنین به شما نشان دادیم که چگونه می‌توانید با استفاده از بنر، کسب و کار خود را تبلیغ کنید و بازار هدف خود را جذب کنید. اگر مایل به سفارش چاپ بنر با کیفیت و قیمت مناسب هستید، می‌توانید از سایت ichap اقدام کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد

سئوالات متدوال

  • چه نوع چاپی برای بنر مناسب است؟ جواب: نوع چاپی که برای بنر مناسب است، به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید چاپ فوری و با کیفیت و مقاومت بالا داشته باشید، می‌توانید از چاپ فلکس استفاده کنید. اگر می‌خواهید چاپ اقتصادی و با کیفیت معمولی داشته باشید، می‌توانید از چاپ بنر استفاده کنید.
  • قیمت چاپ بنر در سال 1402 چقدر است؟ جواب: قیمت چاپ بنر در سال 1402 به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله ابعاد، جنس، کیفیت و نوع چاپ. شما می‌توانید از سایت ichap قیمت دقیق چاپ بنر را مشاهده کنید

  • زمان ساخت بنر من چقدر طول می کشد ؟ جواب : اگر چاپ فوری را انتخاب کنید ۱ روز کاری و اگر چاپ استاندارد را انتخاب کنید ۲ تا ۳ روز کاری انجام میشود
  • تفاوت بنر فوری با استاندار چیست؟ جواب : چاپ فوری زودتر چاپ اش انجام میشود ولی کیفیت آن از چاپ استاندارد کمتر است.
  • سیستم رنگ برای چاپ بنر چه باید باشد؟ جواب: سیستم رنگ برای چاپ بنر باید CMYK باشد، زیرا RGB با چاپ سازگار نیست.