درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

قیمت بنر ایستاده در سال جدید و مزایای این بنرها!

مزایای قیمت بنردر چاپ بنر برای شما. نوشته شده توسط (ichap – ایچاپ )ایستاده جمع شونده اگر به دنبال یک گزینه بازاریابی همه کاره و مقرون به صرفه هستید. قیمت بنر ایستاده جمع شونده راه حل مورد نیاز شما هستند. با طیف وسیعی از مزایا، این غرفه ها برای مشاغل در هر اندازه!:از شرکت های نوپا کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ ایده آل هستند. دانستن برخی از مزایای کلیدی پایه‌های بنر جمع‌شونده.می‌تواند به شما نشان دهد که چرا در کمپین بازاریابی بعدی خود ارزش آن‌ها را دارند.  قابل حمل بودن در نمایشگاه‌ها، رویدادها و نمایشگاه‌ها، به یک راه‌حل تبلیغاتی سبک قیمت بنر ایستاده  جمع‌وجور نیاز دارید. حمل آن آسان، تنظیم و بسته‌بندی سریع باشد. بنرهای مقیاس پذیر راهی راحت و بدون دردسر برای نمایش برند شما هستند.

انواع بنر  1 ایستاده و تبلیغاتی

بنر های ایستاده-قیمت بنر ایستاده
بنر های ایستاده-قیمت بنر ایستاده- ایچاپ-
نام نویسنده امیررضا محضب
تاریخ مقاله 10/4/1402
موضوع قیمت بنر ایستاده

 

 کار هایی و نکات جالبی برای نمایش بنر های ایستاده

برای نمایش بنر خود نیازی به پشتیبانی ساختاری اضافی از قاب یا غرفه ندارید. بنر وینیل از پایه امتداد می یابد و به طور مرتب به سمت قیمت بنر ایستاده  می چرخد! یک میله پشتیبانی انعطاف پذیر برای ثبات بیشتر به پشت متصل می شود. در Comix Well Spring، قیمت بنر ایستاده  جمع شونده ما همچنین با یک کیف همراه با بند شانه ارائه می‌شوند. حمل و نقل مواد بازاریابی شما را آسان می‌کند. چه در نمایشگاه تجاری محلی هستید و چه در حال سفر به یک رویداد در شهر دیگری هستید. دوام قیمت بنر ایستادهجمع شونده از مواد محکم ساخته شده است تا در برابر استفاده و جابجایی مکرر مقاومت کند.

بر خلاف قیمت بنر ایستاده کاغذی یا پارچه ای، قیمت بنر ایستاده وینیل در برابر پارگی. سوراخ شدن. آسیب آب. و … مقاوم هستند. تضمین می کنند که پیام شما برای مدت طولانی تری قابل مشاهده است. این امر بنرهای وینیل جمع شونده را به انتخابی هوشمندانه برای مشاغلی تبدیل می کند. به دنبال یک راه حل تبلیغاتی قابل اعتماد هستند. که حجم بالایی از فعالیت را دوام می آورد. بنر قابل گسترش Comix Well Spring از وزن 13 اونس ساخته شده است. وینیل برای رویدادهای داخلی یا خارجی. تطبیق پذیری قیمت بنر ایستادهجمع شونده یک راه حل منعطف و سازگار است. می تواند متناسب با اندازه های گرافیکی مختلف تنظیم شود. آن را به گزینه ای همه کاره برای اهداف مختلف بازاریابی تبدیل کند.

یک انتخاب درست برای تبلیغات برای شما که جالب است بدانید

آنها را به یک انتخاب بازاریابی عالی برای تبلیغات در طول راه اندازی محصول جدید!: برای نمایش خدمات شرکت در رویدادهای صنعت یا صرفاً برای ارسال پست در خارج از ویترین فروشگاه خود برای افزایش آگاهی از برند تبدیل می کند. مقرون به صرفه قیمت بنر ایستاده جمع شونده. انواع دیگر راه حل های نمایش مانند نمایشگرهای پاپ آپ یا نمایشگاه های سفارشی نسبتاً ارزان و ارزش بالایی دارند. و بر خلاف مواد یکبار مصرف مانند کاغذ یا مقوا، بنرهای وینیل بادوام هستند. می توان چندین بار از آنها استفاده کرد و آنها را به سرمایه گذاری طولانی مدت عالی تبدیل می کند.

که در اندازه ها و سبک های مختلف موجود است. می توانید یک قیمت بنر ایستاده جمع شونده را پیدا کنید که متناسب با بودجه و نیازهای بازاریابی شما باشد. راه اندازی آسان طراحی جمع و جور و مکانیزم جمع شدنی به این م%