تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن دفتر مرکزی

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

نرم افزار ساخت و چاپ لیبل...

چاپ لیبل و6 راه برای طراحی بهترین نوع لیبل!

چاپ لیبل : ما اغلب در مورد تأثیر برچسب ها در فرآیند خرید می شنویم. اگرچه برخی از برچسب‌های محصول تأثیر بیشتری نسبت به سایرین دارند، تا موجب شوند تاثیر بیشتری بر روی مصرف‌کنندگان داشته باشند، تا نگاه دقیق‌تری به محصول داشته باشند. به همین دلیل مهم است که برای ارزیابی مخاطبان خود وقت بگذارید و تصمیماتی برای برندینگ و چاپ لیبل اموال بگیرید که برای آنها جذاب باشد. از تهیه نمونه هایی برای سنجش واکنش مخاطبان قبل از انتشار نترسید. در عین حال دانستن اصول و تکنیک های چاپ برچسب شما را در این مسیر یاری می کند. تا بهترین نوع لیبل را برای کسب و کار خود برگزینید.

عنوان مقاله چاپ لیبل
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات 1500 كلمه
زمان مطالعه 15 دقيقه

ملزومات چاپ لیبل برای هر کسب و کار به صورت خلاصه!

هنگام طراحی لیبل، باید عناصر مهم چاپ برچسب را در نظر بگیرید که بر رفتار مشتریان از طریق مجلات تأثیر می گذارد. شما با شناخت این عناصر می توانید بر روی تصمیم مشتریان خود نظارت داشته و به گونه ایی کاملا مهندسی شده آن ها را ترغیب به خرید محصول خود نمایید. بدین صورت شناخت این موارد برای هر فردی که قصد رشد کسب و کار خود را دارد امری الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در چاپ رفاه همراه باشید.تصویر زیر  چاپ لیبل اموال  1 را نشان می دهد.

تاثیر رنگ بر اصول و تکنیک های چاپ برچسب و انتخاب صحیح رنگ

انتخاب رنگ مناسب می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. و روحیه خرید ایجاد کند یا باعث شود مشتریان بسته به نوع مخاطب، محصول شما را به دیگران معرفی و توصیه کنند. مخاطبان خود را به وضوح تعریف کنید و رنگ هایی را که برای آن جمعیت جذاب  و چشمگیر هستند را شناسایی کنید. همچنین به احساسات مرتبط با رنگ ها و انواع احساساتی که می خواهید بر اساس اصول و تکنیک های چاپ لیبل برای مشتریان خود ایجاد کنید فکر کنید. با انتخاب رنگ صحیح و اصولی شما تقریبا از 60درصد رقبای خود جلو خواهید زد.

چاپ لیبل اموال 
چاپ لیبل اموال

چاپ لیبل اموال  1

بک گراند های برچسب و بهترین نوع پشت زمینه برای لیبل محصولات!

مانند رنگ، تصویر پس زمینه نقش مهمی در تمایل مشتری به خرید محصول دارد یا خیر. مهم است که روی مخاطب تمرکز کنید. یک زن در رده جمعیتی 25-35 ساله به اندازه یک زن 70 ساله اهمیتی نمی دهد. با یک گرافیست کار کنید تا تصاویر مناسبی را بیابید که برای مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را دقیقاً نشان دهد. بدین منظور می توانید بهترین و مدرن ترین طرح ها را در سایت چاپ رفاه مشاهده نمایید.

مصرف کنندگان عموماً محصولات با کیفیت بالا را به مارک های ارزان ترجیح می دهند. بدیهی است که باید هزینه مواد و بسته بندی را بر اساس اصول و روش های چاپ لیبل بر اساس ارزش مورد انتظار در نظر بگیرید، اما آنقدر روی ارزش تمرکز نکنید که کیفیت محصول شما را به کلی کاهش دهد.

استفده از فونت صحیح و خوانا در چاپ لیبل اموال

مانند سایر جنبه های رنگ و طراحی گرافیکی، نوع فونت نیز در تأثیرگذاری بر خریداران در فرآیند خرید نقش دارد. موفق‌ترین شرکت‌ها بهترین شیوه‌ها را برای ایجاد فونت‌هایی که بر رفتار مشتری تأثیر می‌گذارند، توسعه داده‌اند. با شناخت فونت های مختلف و خوانا به راحتی می توانید لیبل های خارق العاده ایی طراحی کنید. که شما را از دیگر رقبایتان متمایز می کند. شکل زیر  لیبل باکیفیت  2 را نشان می دهد.

سعی کنید اطلاعات چاپ شده برو روی لیبل صحت داشته باشد!

هنگام تشویق مصرف کننده به خرید محصول خود، ارائه کپی بازاریابی و اطلاعات ارزشمند در مورد محصول بسیار مهم است. آیا از مواد ارگانیک یا طبیعی ساخته شده است؟ این اطلاعات در ichap بر اساس اصول و تکنیک های چاپ لیبل می تواند به درستی و حرفه ای ارائه شود تا در بازاریابی و تبلیغ محصولات موثر باشد.

نوآوری بر اساس اصول و تکنیک های چاپ برچسب: نوآوری به طور فزاینده ای مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرد. اگر نوآوری های بسته بندی در فرایند چاپ لیبل اموال اجرا شوند، می توانند نقش مهمی در فرآیند خرید داشته باشند.

لیبل باکیفیت
لیبل باکیفیت

لیبل باکیفیت  2

انواع چاپ برچسب که می توانید برای کالا خود بکار بگیرید!

در حال حاضر کاغذ شفاف از ماده ای به نام پلی پروپیلن ساخته می شود. BOPP نوعی پلاستیک است که به جوهر اجازه می دهد در هنگام گرم شدن به سطح خود بچسبد. در کل بهترین راه برای چاپ لیبل اموال و آثار خلاقانه شماست. بر اساس اصول و تکنیک های چاپ لیبل، برچسب های شفاف را می توان بر روی هر چیزی از برچسب مواد غذایی، تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی گرفته تا لباس استفاده کرد. قیمت چاپ برچسب  3 را می توانید در سایت ichap  مشاهده نمایید.

خوشبختانه تاثیر برچسب های شفاف روی همه این ظروف یکسان است. برچسب‌های شفاف به مصرف‌کننده اجازه می‌دهند قبل از خرید محصول، محتوای برند شما را پیش‌نمایش کنند. نکته مهم در مورد شفافیت این است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد قبل از خرید تصمیمات آگاهانه بگیرند. این یک راه عالی برای ارائه اطلاعات به مصرف کنندگان است که برند شما را به یک برند قابل اعتماد تبدیل می کند.

از سوی دیگر، جوهرهای رنگی با درخشندگی شگفت انگیزی بر روی یک برچسب شفاف ظاهر می شوند. با استفاده از طراحی غنی به عنوان روکش، می توانید از یک برچسب شفاف در چاپ لیبل اموال استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از یک مونوگرام یا نشان تکراری استفاده کنید. دانستن اصول و تکنیک های چاپ لیبل به شما کمک می کند تا برند خود را بهتر معرفی کنید. شما می توانید از خدمات چاپ و طراحی عالی ما در ichap برای چاپ برچسب  کسب و کار خود استفاده کنید.

قیمت چاپ برچسب 
قیمت چاپ برچسب

قیمت چاپ برچسب  3

سولات متداول در مورد چاپ برچسب بر روی محصول نهایی

اولین اصل مهم در طراحی لیبل چیست؟

باید ابتدا رنگ مناسبی را برای لیبل خود برگزینیم.

ایا می توان هر نوع بک گراندی را برای برچسب استفاده کنیم؟

خیر ، توصیه چاپ رفاه به شما این است که این کار را به یک گرافیست ماهر بسپارید.

چاپ هر نوع اطلاعاتی بر روی لیبل مجاز است؟

انجام این کار اکیدا ممنوع می باشد چرا که با چاپ اطلاعات غلط اعتماد مشتری به خودتان را از بین می برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *