تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن دفتر مرکزی

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

طراحی و چاپ لیبل...

چاپ لیبل | و 5 کاربرد برچسب ها در مشاغل متفاوت!

چاپ لیبل های شیشه ای یا به اصطلاح لیبل های شفاف یکی از پرطرفدارترین انواع لیبل ها هستند. این برچسب ها بی رنگ بوده و نوشته روی آنها از دو طرف مشخص است. چنین برچسب هایی عمدتاً در خودروسازی، تولید کنندگان، کارت های گارانتی، مهر و موم درب جعبه، بسته بندی لوازم آرایشی، صنایع ساختمانی، انواع بطری ها، علائم و اهداف تبلیغاتی استفاده می شود. برچسب شیشه ای با پوشش UV ضد آب و ضد خش است. چاپ لیبل دیجی کالا و سایت های دیگر  مشغول هستند ولی کیفیت را از ما بخواهید.

عنوان   چاپ لیبل
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000کلمه
مدت زمان مطالعه 10دقیقه

 

اهمیت استفاده از برچسب شیشه ای در صنایع غذایی و بهداشتی

یکی از بهترین کاربردهای برچسب زدن شفاف برای جذابیت بصری مواد غذایی و محصولات بهداشتی است. Ichap کیفیت چاپ را برایتان به ارمغان می آورد. مزیت نمایش یک محصول اشتها آور با بسته بندی مناسب این است که! می تواند مردم را گرسنه کند و تمایل به استفاده از محصول شما داشته باشد. وقتی مردم مواد غذایی را می بینند که اشتها آور به نظر می رسند، احتمال خرید آنها بسیار بیشتر می‌شود. برای سفارش علاوه بر  چاپ لیبل دیجی کالا  می توانید به ما نیز برای چاپ اطمینان کنید.

ثابت شده است که شفافیت اعتماد را افزایش می دهد زیرا هیچ چیز پنهان نیست. وقتی مصرف کنندگان می توانند آنچه داخل بسته بندی است ببینند دیگر جای تعجب نیست. امکان دیدن محصول برایشان وجود دارد و حتی اگر متوجه نباشند در ناخودآگاه حس اعتماد ایجاد می شود.

چاپ لیبل شیشه ای و جذابیت بصری آن  برای مشتریان

لیبل های شیشه ای می توانند ظاهری مدرن به محصولات شما ببخشند. این راه دیگری برای ایجاد جذابیت بصری و در نهایت فروش محصول است. مصرف کنندگان چیزهایی را دوست دارند که جدید و تازه به نظر می رسند. بنابراین یک ظاهر تمیز و مدرن می تواند فروش زیادی را به همراه داشته باشد. برای ثبت شدن سریع تر درخواست ها به لینک  Ichap مراجعه کنید. برچسب  و بنر 1 را شاهد باشید.

تاثیر برچسب های شیشه ای در محصولات غذایی بسیار زیاد می باشد. محصولات غذایی طبیعی نیز برای لیبل شیشه ای مناسب هستند. کارشناسان مواد غذایی طبیعی به خوبی می‌دانند که استفاده از برچسب شیشه‌ای راهی عالی! برای برجسته کردن بهتر محصولات غذایی طبیعی شماست، زیرا شفافیت همیشه اعتماد بیشتری را به همراه دارد. با استفاده از برچسب های شفاف، مصرف کنندگان از رنگ مصنوعی راحت می شوند.

چاپ لیبل
چاپ لیبل

برچسب  و بنر 1 نمونه برچسب های تولیدی

کاربرد های لیبل شیشه ای در چاپ لیبل دیجی کالا

از صنایع برزگ می توان به صنعت آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. این صنعت می تواند از مزایای لیبل های شیشه ای بهره مند شود. که امروزه برخی از  شرکت های بزرگ با انجام این کار شناخته شده اند. با وجود رنگ‌ها و سبک‌های مختلف آرایش، مهم است.  چاپ لیبل با بهترین کیفیت در مجموعه ما در حال انجام است.

که بتوانید بافت‌ها، رنگ‌ها و سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک محصول آرایشی خاص را ببینید. هر محصولی که نقطه فروش یا ویژگی منحصر به فردی دارد باید این مزیت را به خوبی نشان دهد. زیرا بازار این محصولات بسیار رقابتی است. آی چاپ تمامی مراحل چاپ را به بهترین نحو برای تان انجام می دهیم.

برچسب شیشه ای، سفارشی سازی و چاپ لیبل دیجی کالا

با لیبل های شیشه ای به محصولات خود ظاهری زیبا و حرفه ای ببخشید. آنچه برای اکثر مردم بسیار مهم است سفارشی سازی طراحی است. با برچسب های شیشه ای، می توانید برچسب هایی ایجاد کنید که تصور مثبتی از برند ایجاد می کند.

برچسب ها به راحتی می توانند به عنوان بخشی از بسته بندی محصول استفاده شوند. برای ارسال نامه به عنوان برچسب آدرس سفارشی و به عنوان برچسب محصول سفارشی، کسب و کار خود را تبلیغ کنید. آنها همچنین برای برنامه ریزان رویداد که نیاز به چاپ برچسب های سفارشی! برای مراسم و سایر رویدادها دارند، نقش مهمی دارند. سفارشات خود را درلینک  آی چاپ  دنبال کنید.

برخی ویژگی های لیبل شیشه ای و چاپ لیبل دیجی کالا

دارای خواص پلاستیکی و کششی

چسبندگی و مقاومت بالا

دید دو طرفه

چاپ در رنگ ها و اندازه های مختلف

امروزه چاپ برچسب یکی از کاربردی ترین کارها در شرکت هاست.  نمونه ها را در برچسب  و بنر 2 شاهد باشید. استفاده از لیبل در سراسر جهان رو به افزایش است.  هر روز فناوری های جدید زیادی به این صنعت اضافه می شود.  چاپ لیبل شیشه ای به تدریج به دنبال بازارهای جدید است.

زمانی که محصولی با تیراژ کم یا محدود تولید و تولید می‌کنید یا محصول شما صنعتی است. در تولید جعبه و بسته‌بندی خاص محدودیت دارید، می‌توانید از بسته‌بندی عمومی استفاده کنید.  از برچسب‌های چسب مخصوص برای محصولات سفارشی استفاده کنید. چاپ لیبل دیجی کالا و دیگر چاپ ها را نیز در مجموعه ما با کیفیت های بیشتر  داشته باشید.

چاپ لیبل برچسبدار
چاپ لیبل برچسبدار

برچسب  و بنر 2 دستگاه های  چاپ و لوازم لازم

موارد تاثیر گذار بر  طراحی حرفه ای برچسب و چاپ لیبل

استفاده از لیبل های چسبی محدودیتی ندارد و می‌توانید از آن بر روی جعبه های مقوایی، شیشه، پاکت‌نامه و … استفاده کنید.

برای تصحیح خطاهای چاپی نیز می توان از چاپ برچسب استفاده کرد. طراحی حرفه ای و استفاده مناسب از رنگ! فونت و عکس با کیفیت نیز نقش مهم و حیاتی در تاثیرگذاری یک اثر چاپی دارد. چاپ لیبل برای انواع محصولات و لوازم در اشکال مختلف (برش بدون نیاز به شابلون جهت کاهش هزینه)قابل استفاده است.

ماژول ماشین حساب ما را با توجه به سفارش خود تنظیم کنید و فایل ثبت سفارش خود را آپلود کنید. ماشین حساب چاپ دیجیتال چاپاما بر اساس نازلترین قیمت طراحی شده و راحت و مقرون به صرفه می باشد. چاپ لیبل دیجی کالا و دیگر سایت ها ممکن است با کیفیت های متفاوتی انجام شود اما ما کیفیت را تضمین می کنیم.

برای سوالات بیشتر در مورد چاپ برچسب، لطفا با آی چاپ بگیرید. همکاران خدمات مشتریان ما با کمال میل به شما کمک خواهند کرد.

نتیجه های بدست آمده درباره چاپ لیبل  و نحوه سفارش

مهم نیست که چه نوع محصولی را می فروشید، برچسب های واضح می‌توانند بعد جدیدی به نحوه نمایش محصول خود ببخشند. به مصرف کننده پیام می دهید که چیزی برای پنهان کردن ندارید. در حالی که استفاده از ظاهری تمیز و مدرن با بسته‎بندی مناسب می‌تواند یک مزیت بزرگ برای برند شما باشد. وقتی مردم برند شما را دوست دارند و به آن اعتماد دارند! وفاداری مشتری را افزایش می‌دهید که بخش مهمی از رشد و پایداری است. Ichap را می توان پیشگام در این صنعت دانست.

سئوالات متدوال  در رابطه با چاپ لیبل دیجی کالا

  1. نکات قابل توجه قبل از طراحی چه می باشد؟

ابعاد طرح مهم بوده و کیفیت عکس های ارسالی باید مناسب باشد.

  1. برای چاپ باید به چه مراجعی مراجعه کرد؟

با مراجعه به سایت ما و مراکز مجاز و معتبر  می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *