درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

چاپ لیبل شیشه ای و انوع دیگر لیبل‌ها و نکاتی که باید بدانید#5

چاپ کد روی لیبل  چاپ لیبل شیشه ای بطری های شیشه ای شیشه از چالش برانگیزترین بسترها برای چاپ لیبل است.  نوشته شده توسط ایچاپ رفاه – ichap . بر خلاف کاغذ، که به راحتی فرمولاسیون جوهر مبتنی بر آب را جذب می کند.  چاپ لیبل شیشه ای غیر متخلخل و شفاف است. در واقع، به همین دلیل است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تقریباً در هر صنعتی، از جمله مواد غذایی. نوشیدنی‌های صنایع دستی. لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات دارویی. چاپ لیبل شیشه  را میبینیم .  به گفته Hemkund Remedies، باستان شناسان تاریخچه چاپ لیبل شیشه را تا 4000 هزار سال قبل میلاد ردیابی کردند.

چاپ لیبل   1در شیشه در اصفهان

 انواع لیبل مات - چاپ لیبل
انواع لیبل مات – چاپ لیبل – ایچاپ-
نام نویسنده امیررضامحضب
تاریخ 5/4/1402
موضوع چاپ لیبل شیشه ای

 

اطلاعات ثابت برای چاپ لیبل شیشه ای که باید بدانید

در حالی که اطلاعات ثابت بر روی برچسب های بسته بندی های چاپ لیبل شیشه ای می شود. داده های متغیر اغلب باید مستقیماً روی چاپ لیبل شیشه ای شوند. به همین دلیل اصول چاپ لیبل شیشه های شیشه ای را توضیح می دهیم. ما چالش‌ها، چاپگر ایده‌آل و جوهرهایی که باید استفاده کنید را پوشش خواهیم داد. چالش های چاپ لیبل شیشه ها و شیشه های شیشه ای شیشه یک ماده خاص است. می توان آن را تقریبا به هر شکلی قالب زد و پایه انتخابی برای همه چیز از آبجو گرفته.  تا شمع و حتی مرباها و کنسروهای قدیمی خوشمزه است. در واقع ما تقریبا هر روز با بسته بندی شیشه ای کار می کنیم.

این ماده دارای مزایای بسیاری است. این هست: شفاف یا شفاف قالب گیری و همه کاره می تواند رنگی شود. غیر قابل نفوذ محکم و شکل خود را حفظ می کند. مقاوم در برابر گرما بی اثر با این حال، دلایل متعددی که ما از چاپ لیبل شیشه استفاده می کنیم. چالش های بزرگی را برای چاپ لیبل شیشه های شیشه ای ایجاد می کند. به عنوان مثال، قالب گیری به این معنی است که شیشه تقریبا همیشه یک شکل استوانه ای یا منحنی است. چاپگرها چنین اشکالی را چالش برانگیز می دانند زیرا باید دائماً شکل را تغییر دهند.

نکاتی راجب جوهر و خواص و کارایی های آن

در عین حال شفاف به این معنی است که جوهر نمی تواند نور را از خود عبور دهد. در برابر گرما مقاوم نیست، در غیر این صورت ممکن است در برخی موارد جوهر زیری کند. نهایت، شیشه غیر متخلخل است. جوهرهای مبتنی بر آب سنتی نمی توانند به سطح بچسبند و به محلول های دیگری نیاز دارند. حتی اینرسی شیشه نیز چالش هایی را ایجاد می کند. از آنجایی که با محصول واکنش نشان نمی دهد.  برای داروها و لوازم آرایشی ایده آل است. که بار نظارتی را بر روی تولیدکنندگان افزایش می دهد، که باید قوانین سختگیرانه را رعایت کنند.

چاپ لیبل   2شیشه با  ایچاپ رفاه – ichap

انواع لیبل شفاف و مات - چاپ لیبل -
انواع لیبل شفاف و مات – چاپ لیبل – ایچاپ –

این اطلاعات در مورد انواع دیگر ظروف شیشه‌ای مانند شیشه و ویال نیز صدق می‌کند. ما باید دو جنبه از چاپ لیبل شیشه ای ای را توضیح دهیم: چاپگر و فرمول جوهر. تجهیزات چاپ لیبل شیشه در حالی که برچسب‌های روی چاپ لیبل شیشه را می‌توان چاپ کرد. با راه‌حل‌های برچسب‌گذاری چاپ و اعمال کرد، داده‌های متغیر باید با استفاده از چاپگرهای صنعتی چاپ شوند. به عنوان مثال، کدهایی مانند بهترین قبل از تاریخ یا تاریخ انقضا را می توان. با استفاده از چاپگرهای جوهر افشان پیوسته یا جوهر افشان حرارتی چاپ کرد.

نکات جالبی برای منحنی کردن لیبل شیشه که جالب است بدانید

اعمال برچسب شامل چاپ واضح اطلاعات مربوطه بر روی برچسب ها و چسباندن آنها به شیشه است. استفاده از یک راه حل قابل اعتماد چاپ لیبل شیشه ای و برچسب که تنظیم و نگهداری آن آسان است. در حالی که از درهم ریختگی و ضایعات برچسب جلوگیری می کند، برای ادامه تولید بسیار مهم است. بسته به ظرف، انواع مختلفی از اپلیکاتور وجود دارد. چاپگرهای جوهر افشان پیوسته (CIJ) معمولاً در عملیات‌های با حجم بالا و مداوم استفاده می‌شوند. این چاپگرها برای چاپ لیبل شیشه منحنی نیز مناسب هستند. زیرا سر چاپ را می توان به راحتی زاویه داد .فاصله پرتابی تا دو تا سه اینچ از سطح چاپ دارد.

چاپگرهای جوهر افشان حرارتی (TIJ) همچنین می‌توانند مستقیماً روی چاپ لیبل شیشه ای کنند. علائم تیز و بادوام ایجاد کنند و نسبت به چاپگرهای CIJ هزینه و نگهداری آسان‌تری دارند. پرینترهای TIJ برای چاپ کم، دسته ای و متناوب ایده آل هستند. یک تفاوت بزرگ این است که آنها باید به سطح چاپ نزدیکتر باشند . در حالت ایده آل، آن سطح صاف است. آنها هنوز هم می توانند حجم زیادی از داده ها و سرعت های نسبتاً بالا را مدیریت کنند. حتی بهتر از آن، چاپگرهای TIJ وضوح بالایی دارند، در حالی که چاپگرهای CIJ اینطور نیستند.

نکاتی راجب چاپگر‌ها که جالب است بدانید تا روزی به کارتان اید

چاپگر TIJ شما می‌تواند به یک ERP/پایگاه داده متصل شود. تا قابلیت ردیابی را بهبود بخشد و خطای انسانی را از ورود دستی به حداقل برساند. با استفاده از این سیستم می‌توانید هر زمان که نیاز به تنظیم یا به‌روزرسانی علامت‌گذاری یا کدگذاری داشته باشید. به سرعت و به راحتی اطلاعاتی مانند تغییر تاریخ انقضا را تغییر دهید. علاوه بر این، چاپگرهای TIJ دارای تحرک بالایی هستند. به عنوان مثال، چاپگرهای دستی TIJ سبک وزن و قابل حمل هستند. آنها را برای نیازهای مشاغل کوچک ایده آل می کند. در عین حال، چاپگرهای TIJ درون خطی را می توان به سرعت در خط تولید موجود شما ادغام کرد. در صورت لزوم منتقل کرد.

فرمول جوهر دو نوع اصلی فرمولاسیون جوهر برای چاپگرهای TIJ وجود دارد. جوهرهای مبتنی بر آب و جوهرهای مبتنی بر حلال. جوهرهای مبتنی بر آب معمولاً روی چاپ لیبل شیشه ای مانند کاغذ یا مقوا استفاده می شوند. در اینجا، بستر جوهر را جذب می کند و یک علامت دائمی و بادوام ایجاد می کند. این قدرت استروی شیشه به خوبی کار می کند زیرا جوهر باید روی سطح غیر متخلخل قرار گیرد. جوهرهای مبتنی بر حلال راه حل واضحی هستند. آنها نه تنها به شیشه می‌چسبند تا لکه‌های شفاف و طولانی‌مدت ایجاد کنند. بلکه از نفوذ نور نیز جلوگیری می‌کنند. به این معنی که حتی روی چاپ لیبل شیشه  به وضوح قابل مشاهده هستند.

چاپ لیبل   3شیشه با انواع طرح ها

انواع لیبل شفاف و مات - چاپ لیبل -
انواع لیبل شفاف و مات – چاپ لیبل – ایچاپ

نتیجه مقاله ما برای شما در باره‌ی چاپ لیبل شیشه ای

همچنین می‌توانید در مواقعی که جوهر به محافظت در برابر تقلب. فریب و آسیب فیزیکی (مانند موارد دارویی) نیاز دارد. از جوهرهای امنیتی ویژه استفاده کنید. به عنوان مثال، جوهرهای امنیتی را می توان در بطری های شیشه ای داروهای تجویزی استفاده کرد. در حالی که ما بر روی مهم ترین داده های متغیر مانند شماره دسته! تاریخ انقضا و غیره تمرکز می کنیم، چاپگرهای TIJ می توانند آرم ها و گرافیک ها را نیز چاپ کنند. آیا نیاز به چاپ لیبل شیشه ای دارید؟ AMI کارشناسانی برای کمک دارد. دهه‌ها تجربه AMI در صنعت به شما کمک می‌کند ترکیب مناسب چاپگر و جوهر را برای نیازهای خود مطابقت دهید. امید واریم از مقاله ما راجب لیبل و چاپ لیبل شیشه ای توسط  ایچاپ رفاه – ichap