درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

چاپ لیبل شفاف و مات و #5 نکته در این باره برای شما

لیبل های مختلف با انواع  طرح ها و نقس ها برای شما .  ichap – ابچاپ آیا می خواهید ظاهر یک برگه “بدون برچسب” را پیدا کنید! لیبل شفاف برای شما تنها گزینه برای تکمیل بسته بندی شماست. این چاپ لیبل توسط ما برای شما  از پی وی سی چاپ لیبل شفاف ساخته شده اند. به صورت تمام رنگی قابل چاپ هستند. استوک لیبل شفاف به‌طور یکپارچه با پس‌زمینه ترکیب می‌شود و پایه‌ای تمیز و حرفه‌ای برای نام تجاری شما ایجاد می‌کند. یک «برچسب آغازگر» ضدآب ممتاز برای بسته‌بندی محصول (برچسب‌های آرایشی، برچسب‌های حمام و بدنه، برچسب بطری‌های آب غیره) ایجاد کند.

لیبل  1 انواع لیبل در سراسر ایران

<yoastmark class=

نام نویسنده امیر رضا محضب
تاریخ 31/3/1402
موضوع چاپ لیبل شفاف

 

مقاومت بنر ها در برای : دما-رطوبت و… و نحوه پاکسازی آنها

آنها مقرون به صرفه هستند و قادر به مقاومت در برابر تغییرات دما، رطوبت و جابجایی مکرر هستند. چاپ برچسب های پاکسازی سفارشی زمان لیبل شفاف با جوهر سفید بر روی لیبل شفاف  نکته جوهردار.  اگر به جوهر سفید نیاز ندارید، رنگ بسته را در نظر بگیرید.  چاپ لیبل شفاف ریخته گری تنها ماده ای است.لیبل شفاف است. به این معنی که برچسب های شما به دلیل ویژگی های ذاتی «دیدن از طریق» با رنگ های کمتر اشباع شده

به یاد داشته باشید که از بین رفتن شادابی رنگ به دلیل مواد است نه ارزش رنگ! آثار هنری چاپ شده بر روی استوک چاپ لیبل شفاف  (مانند کاغذ استاندارد و فیلم پلاستیکی سفید و …) هنگام چاپ بر روی استوک لیبل شفاف رنگ یکسانی به خود نمی‌دهند. زیرا هیچ “اسکلتی” برای حمایت از جوهر برای قوی‌تر نشان دادن آن وجود ندارد. این نکته بسیار مهمی است. نکته مهمی است که هنگام تهیه اثر هنری برچسب خود باید به خاطر داشته باشید. برای روشن و مات نگه داشتن رنگ‌ها، چاپ جوهر سفید زیر را انتخاب کنید. چاپ روی مواد دیگری مانند کاغذ و فیلم پلاستیکی را شبیه‌سازی کنید. بیایید ببینیم چگونه انجام می شود.

 انوع پاکسازی سفارشی همراه با انواع ملاحضات که باید رعایت شود

چاپ برچسب های پاکسازی سفارشی ملاحظات مهم هنگام طراحی آثار هنری برای برچسب‌های خوانا از آنجایی که استوک مات نیست. به دلیل پایه PVC چاپ لیبل شفاف ، چاپ سبک تر خواهد بود. آثار هنری که قبلاً روی یک ماده مات چاپ کرده اید. (کاغذ، فویل، فیلم پلاستیکی، پوسته پوسته) به طور متفاوتی بر روی آن ماده ترجمه می شود. کمتر دیده می شود مگر اینکه با جوهر سفید زیر آن چاپ لیبل شفاف کنید. اگر زیر آن شستشوی سفید وجود نداشته باشد، رنگ جوهر هیچ جهشی ندارد و روی برچسب شفاف محو شده است.

چاپ برچسب های پاکسازی سفارشی در مقایسه با قسمت جوهر سفید فاقد شستشوی سفید در زیر است. بنابراین جوهر سیاه رنگ پریده به نظر می رسد. نواحی سفید با شستشوی سفید رنگ آمیزی می شوند.  تا این نواحی سفید به عنوان واترمارک روی چاپ نهایی ظاهر نشوند. مطمئناً می‌توانید از این ویژگی منحصر به فرد ماده برچسب برای جلوه‌های هنری استفاده کنید. از جوهر سفید در زیر آن استفاده کنید تا متن مهم برجسته شود. قسمت‌های دیگر را بدون جوهر سفید رها کنید، و آنها را محوتر کنید، مانند اثر واترمارک.

انوع چاپ با انوع جوهر برای شما در اصفهان

برای نشان‌واره‌ها و گرافیک‌های جامد، کل ناحیه زیر را با جوهر سفید بپوشانید تا از کنتراست.  بهتر و رنگ‌های روشن‌تر و اشباع‌تر برای ظاهر چاپ خود روی بطری اطمینان حاصل کنید. همانطور که در مواد مات انجام می‌شود. توجه: چاپ لیبل شفاف بدون پوشش از قبل صاف و براق هستند. با این حال، می‌توانید برچسب‌های شفاف را با لمینت‌های براق یا مات سفارشی کنید .  چاپ لیبل شفاف های پاکسازی سفارشی روکش چیست! پوشش یا لمینت عمدتاً از رنگدانه ها (گچ، خاک رس یا تالک) تشکیل شده است.

لیبل  2لیبل شیشه با انواع طرح ها با ichap – ابچاپ

<yoastmark class=

بدون هیچ گونه درمان، این مواد پودری مانند گرد و غبار از سطح کاغذ دور می شوند. برای ثابت نگه داشتن آنها از چسبی مانند نشاسته استفاده می شود تا به یکدیگر و به PVC شفاف بچسبند. مواد فرآیندی خواص خاصی را به پوشش اضافه می کنند. چاپ برچسب های پاکسازی سفارشی همچنین در بالای جوهر لایه‌ای گرافیکی (در اصل چاپ شما) توصیه می‌کنیم. یک لایه دیگر در زیر آن اضافه کنید. یک لایه جوهر سفید – تا چاپ شما قوی‌تر به نظر برسد. از شستشو با این چاپ لیبل شفاف که شبیه یک برچسب است، اجتناب کنید.

خواص بسری و لمسی روش  چاپ لیبل شفاف برای شما در سراسر ایران

این پوشش خواص بصری و لمسی PVC را افزایش می‌دهد. رفتار چاپ آن را بهبود می‌بخشد و امکان استفاده از صفحه‌های بسیار ظریف، رنگ‌های بیشتر در لایه‌های جوهر نازک‌تر کنتراست. بیشتر در تصاویر چاپ شده را می‌دهد. پوشش باعث سفت تر شدن برچسب می شود – حتی وزن و ضخامت را به چاپ لیبل شفاف اضافه می کند. این پوشش باعث دوام بیشتر چاپ لیبل شفاف شما می شود.  زیرا از پایه (و البته چاپ روی پلاستیک) در برابر سایش و پارگی جوهر محافظت می کند.

چاپ برچسب های پاکسازی سفارشی آیا برچسب های من باید مات باشند.  با سایر مواد برچسب مات، پوشش یک جنبه کاربردی خواهد بود.  (امکان نوشتن پس از چاپ، یا مقاوم کردن برچسب های کاغذی در برابر رطوبت). در حالی که با PVC چاپ لیبل شفاف می توانید به سادگی یک قدم به عقب برگردید و بررسی کنید. آیا روکش برای برچسب سفارشی شما مناسب است یا خیر. انتظارات بیرونی این بهتر با ظاهر نهایی لیبل شفاف سفارشی شما مطابقت دارد.  چاپ لیبل شفاف های پاکسازی سفارشی دو نوع روکش براق و مات وجود دارد.

تفوت های مهم بین پوشش مات / چاپ لیبل شفاف برای شما

سردرگم شده اید که کدام را انتخاب کنید!  پوشش مات / لمینت مات اگر برچسب‌های چاپ لیبل شفاف را به دلیل خاصیت ضد آب دریافت می‌کنید.  اما می‌خواهید براقیت ذاتی مواد PVC را کاهش دهید، پوشش مات یا لمینت مات را انتخاب کنید. این کار سطح برچسب را “تاریک” می کند تا نور زیادی را منعکس نکند. توجه: لیبل شفاف برچسب های شما را کمی مات می کندe بنابراین دیگر به طور کامل دیده نمی شود. لمینت های مات برای سطوح مات مناسب هستند.

پوشش براق / لمینت براق چاپ برچسب با عکس، اطلاعات تبلیغاتی یا نیاز به برچسب لوگوی رنگی پر جنب و جوش دارید؟ شاید براقیت بهتر باشد – خاصیت صاف و بسیار بازتابنده آن قطعاً رنگ ها را بر روی استوک لیبل PVC چاپ لیبل شفاف از قبل زنده تر می کند. لمینت براق ظاهر شفاف برچسب را حفظ می کند. گلاس چاپ تمام رنگی خوبی دارد و با روکش زیبای این لمینت، چاپ لیبل شفاف لیبل شفاف محصولات حرفه ای تر و تجاری تر به نظر می رسند.

نتیجه مقاله ما برای شما و سوالات شما برای ما

چاپ برچسب های پاکسازی سفارشی نکته: چاپ یک ناحیه جامد روی یک برچسب شفاف، ظاهری “بدون برچسب” به شما می دهد، با رنگ بسته بندی به عنوان رنگ پس زمینه، و انتقال از برچسب به ظرف را تمیز و بدون درز می کند. چگونه از خود مراقبت کنیم در صورت عدم استفاده، برچسب ها را پاک کنید به یاد داشته باشید که چاپ لیبل شفاف را در مکانی خشک و دور از نور خورشید نگهداری کنید زیرا اگر در شرایط توصیه شده نگهداری نشوند سریعتر محو می شوند. چه برچسب‌های لیبل شفاف بدون پوشش یا روکش شده را برای نیازهای برچسب‌زنی خود انتخاب کنید، حتماً ویژگی‌های بالا را در نظر بگیرید.

هنگامی که آماده حرکت هستید و خود را در مرحله طراحی قرار می دهید، باید ملاحظات چاپ لیبل شفاف را نیز درک کنید تا دقیقاً آنچه را که برای برچسب های محصول خود نیاز دارید به دست آورید. چاپ برچسب های پاکسازی سفارشی به یاد داشته باشید که الزامات پروژه چاپ خود را فهرست کنید، طرح های خود را به درستی آماده کنید، و مطمئن شوید که طراح شما یک بررسی قبل از پرواز انجام دهد تا هر بار چاپ لیبل شفاف بی عیب و نقصی دریافت کنید. همچنین به یاد داشته باشید که برای اطمینان از چسبندگی خوب، سطح ظرف را با الکل مالشی کاملاً تمیز کنید و اجازه دهید قبل از چسباندن برچسب خشک شود.  امید  واریم از مقاله ما راجب لیبل نوشته شده توسط ichap – ابچاپ برای شما .

لیبل  3 های زیبا که جالب است بدانید

<yoastmark class=

چاپ لیبل به چه معنا هست؟

به معنی چاپ برچسب های پاکسازی سفارشی
مزیت کار چاپ شما نسبت به دیگر جاها چیست؟

ارزان بودن؛باکیفیت بودن

لمینت براق ساز به شما چه کمکی میکند؟

کمک میکند تا چاپ های شما براق و زیبا شود