درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

بنر تولد و مزیای این بنر ها برای شما در اصفهان#4 مورد

بنر تولد در چاپ بنر یک موضوع مهم و اثاثی  است . نوشته شده توسط (ichap – ایچاپ ) برای شما . هیچ چیز مانند یک پبزرگ و رنگارنگ حیاط شما وجود ندارد که بگوید “تولدت مبارک! وقتی نوبت به تولدها می رسد، هیچ چیز مثل این نیست که همه چیز را بیرون بیاورید. سر و صدای زیادی به پا کنید. چه در حال جشن گرفتن روز خاص خود باشید. چه روز یکی از عزیزانتان، بنر تولد حیاط خود را برای جشن شاد و سرگرم کننده اماده کنید ! بهترین راه برای نشان دادن توجه شماست. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. 10 ایده برتر بنر تولد ما را در زیر بررسی کنید.

انواع بنر  1 در اصفهان توسط  ایچاپ رفاه – ichap

 

چاپ انواع پوستر ها - چاپ بنر تولد

    چاپ انواع پوستر ها – چاپ بنر تولد – ichap
نام نویسنده امیر رضامحضب
تاریخ 7/4/1402
موضوع بنر تولد

 نکاتی برای بنر های تولد که جالب است که بدانید

بنر تولد برای حیاط شما – تولدهای کلاسیک تابلوی باغ تولدت مبارک این طرح کلاسیک برای هر سنی عالی است.  به راحتی با نام شما یا نام، سن، تاریخ تولد و تصویر برنده تولد شخصی سازی می شود. همچنین برای افزودن تزیینات بیشتر به مهمانی، چند بادکنک و استریمر رنگارنگ اضافه کنید تا جلوه خاصی داشته باشید! بنر تولد برای حیاط شما – عکس بنر بنر عکس تولد بنر یک راه عالی برای!( نمایش عکس های مهمان افتخاری شما در طول سالیان است). این بنرهای گذشته و حال برای نشان دادن پسر یا دختر تولد در دوران کودکی و اکنون مناسب هستند.

این بنرها در دو سبک متفاوت هستند: چوبی روستایی و بنر تولد کلاسیک. فقط یک عکس از بنر مورد علاقه خود را آپلود کنید. آن را با مقداری روبان یا ریسمان رنگارنگ ببندید. های  برای حیاط شما! تولدهای مهم بنر تولد نقطه عطف کلاسیک بنر کلاسیک تولد نقطه عطف برای 16 سالگی شیرین!(بار میتسوا، تولد 18 سالگی، تولد 21 سالگی، 30 سالگی، تولد 40 سالگی، 50 سالگی، 60 سالگی مناسب است)! را می توان با نام پسر یا دختر، سن و انتخاب رنگ مورد علاقه آنها شخصی سازی کرد.

 نحوه‌ی چیدن  بادکنک در کنار بنرها در انواع تولد ها

بنر برای حیاط شما!(نامه های بادکنک ساز شیپور  بنر الفبای بادکنکی بنرهای بالون نامه برای مهمانی بچه ها یا مهمانی بزرگسالان عالی هستند! )نه تنها این، بلکه می توان آن را با نام و عکس آنها شخصی کرد. این بادکنک نامه برای بنر پسر یا دختر مطمئناً در مهمانی ها نیز اوقات خوبی را سپری می کند! بهتر از همه، یک طاق بادکنکی بسازید تا همه آن را به هم گره بزنید. کافی است چند بادکنک با رنگ‌های مختلف را باد کنید.(اگر می‌خواهید شناور شوند با هلیوم پر شده‌اند) . آنها را با روبان یا ریسمان به هم ببندید تا یک قوس روی خیابان یا پیاده‌رو ایجاد کنید.

بنر تولدبرای حیاط شما!(بنرهای ویسکی بنرهای تم ویسکی یکپارچهسازی با سیستمعامل جشن تولد با مضمون ویسکی را با یک بنر شخصی برگزار کنید!) این تابلوی فضای باز راه مناسبی است تا مهمانان شما بدانند که در چه مهمانی شرکت می کنند. این بنر که از وینیل مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده است. می تواند با متن دلخواه شما سفارشی شود. در دو تم مختلف ارائه می شود: تم ویسکی تنسی و تم ویسکی ایرلندی. چه 21 ساله باشید چه 51 ساله، این بنر مطمئناً جشن را آغاز می کند! پس لیوان خود را بالا بیاورید و روز خود را با که مطمئناً تحت تأثیر قرار می گیرد.

انواع بنر  2 در سرتا سر ایران برای شما توسط ichap- ایچاپ

چاپ انواع بنر - چاپ <yoastmark class=

بنر های تولد در حیاط خانه شما در انواع تولد ها

به سلامتی! بنر تولدبرای حیاط شما – بنرهای مهمانی چای بنر جشن تولد چای بنرهای جشن!(تولد چای راه مناسبی برای افزودن حس شخصی به جشن تولد فرزندتان است. این شخصی را می توان با نام پسر یا دختر سفارشی کرد. یک راه عالی برای تزئین محل مهمانی شما است. از این بنر می توان به عنوان پس زمینه عکس یا تزئین میز کیک نیز استفاده کرد. این جشن چای یک راه سرگرم کننده. منحصر به فرد است تا جشن تولد فرزندتان را به یاد ماندنی کنید. بنر  برای حیاط شما بنر شخصیت فیلم ترسناک بنر تولد فیلم ترسناک اگر فیلم های ترسناک مورد علاقه شما هستند.

این تم مهمانی عالی برای شماست. تصور کنید همه شخصیت‌های فیلم ترسناک مورد علاقه‌تان در جشن تولدتان با هم می‌چرخند. شما حتی می توانید یک بنر تولد با تمام شخصیت های فیلم ترسناک مورد علاقه خود تنظیم کنید. بعلاوه، تعداد زیادی بازی مهمانی با مضمون ترسناک وجود دارد. می‌توانید انجام دهید تا همه را در خلق و خوی ترسناک قرار دهید. مهمانان شما سال ها در مورد آن صحبت خواهند کرد. بنر های تولد برای حیاط شماهای تولد پاییزی بنر تولد پاییزی چیز خاصی در مورد تولدهای پاییز وجود دارد. شاید هوای خنک‌تر باشد که باعث می‌شود بیشتر شبیه یک جشن دنج باشد تا یک مهمانی خفه‌کننده تابستانی.

رنگ های غذاییی در تولد های پاییزی برای شما

یا شاید غنای رنگ های پاییزی است که باعث می شود. زمان مناسبی از سال برای جشن گرفتن یک سال دیگر از زندگی به نظر برسد. به هر دلیلی، تولدهای پاییز بهترین زمان برای جشن گرفتن و تزئین بنر تولدبا تم پاییزی است. این بنر باید تمام رنگ های پاییزی، از قرمز آتشین گرفته تا نارنجی تیره و زرد روشن را نشان دهد. البته هیچ تولد پاییزی بدون چند کدو تنبل کامل نیست! چه برای جشن تولد پاییز خود تزئین کنید. چه برای شخص دیگری، این بنر مطمئناً کمی سرگرمی و جشن به این مناسبت اضافه می کند.

بنر تولدبرای حیاط شما بنرهای تم شهری بنر های تولد با مضمون شهرهای بزرگ تولد! با تم شهر بنرهای y بهترین راه برای افزودن این هیجان اضافی به روز خاص شما هستند. چه شهر مورد علاقه شما نیویورک باشد. لاس وگاس، این دکوراسیون شاد به همه اجازه می دهد تا بدانند موضوع چیست. به علاوه، این یک راه عالی برای نشان دادن عشق خود به شهر مورد علاقه شما است. بنابراین اگر به دنبال روشی جشن برای تزیین جشن تولد بعدی خود هستید.  حتما یک بنر تولد شخصی با تم شهر انتخاب کنید.

انواع بنر های تولد در سرتاسز ایران برای شما

بنر تولدبرای حیاط شما – بنر تولدOktoberfest بنر با موضوع جشنواره اکتبر Oktoberfest یک سنت قدیمی است.  که توسط بسیاری جشن گرفته می شود . چه راهی بهتر از برگزاری جشن تولد Oktoberfest خود برای گرامیداشت این جشنواره! مهمانی خود را با شخصی Oktoberfest خاص کنید. فرقی نمی‌کند تولد خود را جشن می‌گیرید یا فقط جشنواره اکتبر را جشن می‌گیرید. یک بنر با نام یا نام خانوادگی شما مطمئناً یک لمس شخصی را اضافه می‌کند. این بنر برای مهمانی های کوچک یا حتی جشن های بزرگ مناسب است!

نتیجه مقاله ما برای شما و سوالات شما در باره ما

مهم نیست که امسال چه جشن تولدی را برنامه ریزی کرده اید. امیدواریم این ایده های سرگرم کننده و جشن به شما انگیزه دهد تا حیاط خود را با بنرهای زیبا تزئین کنید! از تابلوهای کلاسیک جشن تولد گرفته تا ایده‌های منحصربه‌فردتری مانند  با تم شهری و بنرهای ترسناک، مطمئناً چیزی در اینجا وجود دارد.  شما را در مورد تزئین رویداد بزرگ بعدی خود هیجان زده کند. پس فرزند درونتان را رها کنید – بالاخره وقت جشن گرفتن است! امید واریم از مقاله ما در رابطه با  بنر ها نوشته شده توسط شرکت  ایچاپ رفاه – ichap لذت بده باشید.

انواع بنر  3 چاپ انواع بنر های تولد

چاپ بنر - چاپ <yoastmark class=