درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

چاپ لیبل و 4 کاربرد متقاوت آن در صنعت و زندگی روزمره!

چاپ لیبل باعث توسعه کسب و کار در دنیای امروز بوده.  بدون استفاده از صنعت تبلیغات  پیشرفت غیر ممکن است. همچنین تبلیغات برای معرفی محصولات و موارد مشابه، یکی از مهمترین صنایع مرتبط با تجارت در عصر حاضر است. امروزه دستگاه های چاپ برچسب راه درازی را پیموده اند. می توان گفت طراحی و چاپ برچسب در حال حاضر امکان پذیر است. اقلام مختلفی را برای سازندگان ارائه می دهد. در این مقاله به بررسی اصول کلی چاپ لیبل تیراژ پایین کاغذی می پردازیم.

عنوان چاپ لیبل
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900کلمه
مدت زمان مطالعه 9دقیقه

فهرست مطالب

پرینتر  رنگی و پلاستیکی  برای چاپ برچسب

چاپ برچسب روی لباس چاپ لیبل تیراژ پایین

چاپ لیبل تیراژ پایین خود چسب و تاثیر  بر تبلیغات

ویژگی های چاپ لیبل دیجیتال و قیمت چاپ لیبل تیراژ پایین

نتایح مرتبط با چاپ لیبل دسته ای چاپ لیبل تیراژ پایین

سئوالاتی درباره موارد استفاده و کاربرد های برچسب

فهرست تصاویر

برچسب  و بنر 1 دستگاه های بخصوص چاپ

برچسب  و بنر 2 چاپ و برندینگ

پرینتر  رنگی و پلاستیکی  برای چاپ برچسب

در چاپ لیبل و بارکد مسائل زیادی وجود دارد که مشتریان به آن اهمیت می دهند. که از جمله آنها چاپ برچسب فوری، چاپ برچسب ارزان، چاپ برچسب کاغذی، چاپ برچسب رنگی، چاپ برچسب! با توان کم، چاپ برچسب با توان بالا، چاپ برچسب پشتی خود چسب. وی به قیمت، ضخامت برچسب، ماندگاری و از همه مهمتر قیمت انواع چاپ برچسب اشاره می کند. چاپ لیبل تیراژ پایین با تمامی کیفیت های درخواستی مشتریان در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها را می توان بر روی کاغذ، پلاستیک، شیشه، مغناطیسی با توجه به نیاز مشتری چاپ کرد. او یک برچسب پوسته چاپ کرد. بدون کاغذ، موارد فوق را بررسی می کنیم. کیفیت برچسب خیلی خوبه چاپ حرفه ای و تجاری این برچسب ها کیفیت بالای آنها را تضمین می کند.  Ichap طرح ها و رنگ های چاپ شده روی برچسب ها  را بسیار واضح و دقیق تولید می کند.

چاپ برچسب روی لباس چاپ لیبل تیراژ پایین

گزینه های بی شماری برای انتخاب نوع و جنس چاپ این برچسب روی لباس وجود دارد. اسناد رسمی مختلف، اسناد رسمی، برچسب، برچسب‌های شفاف، برچسب‌هایی! با زیرلایه‌های فلزی، برچسب‌های طرح برجسته و برچسب‌های آلومینیومی تنها چند نمونه از انواع برچسب هستند. حجم بالا را در نظر بگیرید. تصویر  مرتبط در برچسب  و بنر 1.

هیچ محدودیتی در قالب و اندازه برچسب های رول وجود ندارد. در عرضه محدودیت هست و ممکن است هنگام انتخاب آنها مجبور شوید چاپ برچسب های رول را انتخاب کنید.  برچسب در اندازه های مختلف توسط تیم آی چاپ تولید و عرضه می شود.

چاپ لیبل رولی، بیایید با روش‌های مختلف چاپ از جمله افست، گراور و فلکسو، چاپ افست روی برچسب آشنا شویم. چسب روی رول برچسب های افست اطلاعات را به طور غیر مستقیم منتقل می کند. چه چیزی اول است آنچه باید چاپ شود به ورق فلز که به مواد شیمیایی حساس است منتقل می شود.

چاپ لیبل | چاپ رفاه | ichap
چاپ لیبل | چاپ رفاه | ichap

برچسب  و بنر 1 دستگاه های بخصوص چاپ

چاپ لیبل تیراژ پایین خود چسب و تاثیر  بر تبلیغات

روی دور سیلندر اول می پیچد که طرح آن با فشار روی پوشش لاستیکی استوانه دوم ایجاد می شود. برای درخواست روی لینک Ichap کلیک کنید. بازگشت در نهایت، از زبانه انتقال فشار سیلندر سوم استفاده کنید. شما می توانید برچسب ها را سفارش دهید یک پوشش محافظ روی آن قرار دهید. انواع مختلفی از لمینت ها و پرداخت ها به عنوان پوشش روی برچسب ها موجود است. از چاپ برچسب رول در برابر رطوبت و آسیب در اثر تماس با محصول محافظت می کند. برای سفارش چاپ لیبل به مراجعی که در  بدنه مقاله آمده مراجعه کنید. مراجعه به قسمت تصاویر در برچسب  و بنر 2.

در واقع، برچسب ها کمک بزرگی به تبلیغ محصولات با هزینه کم می کنند. برچسب نوعی برچسب است به صورت رول عرضه می شود. این نوع برچسب بیشتر در صنعت و برای محصولاتی که از خطوط تولید می آیند استفاده می شود. چاپ برچسب رول هزینه چاپ برچسب را تا حد زیادی کاهش می دهد و بسیار کارآمد است آن را داشته باشد. چاپ برچسب رول برای محصولات با حجم بالا ایده آل است. چاپ لیبل در اصفهان و با مراجعه به سایت ما با طرح سفارشی شما امکان پذیر  می باشد.

برچسب چاپگرهای رول مانند سایر برچسب ها مطابق با سلیقه مشتری ساخته می شوند. مشتریان می توانند برچسب های حجم را با طرح ها و رنگ ها چاپ کنند.  برای سفارش به سایت آی چاپ مراجعه کنید. رول مورد استفاده برای چاپ برچسب ها باید انتخاب شود. اگر قصد دارید چاپ برچسب رول برای کارایی بالا مناسب است. برای محصولی با تولید بالا از برچسب استفاده کنید باید از این نوع برچسب استفاده کنید.

چاپ انواع لیبل | چاپ رفاه
چاپ انواع لیبل | چاپ رفاه

برچسب  و بنر 2 چاپ و برندینگ

ویژگی های چاپ لیبل دیجیتال و قیمت چاپ لیبل تیراژ پایین

چاپ برچسب دیجیتال به عنوان یک چاپ رویه ای برای چاپ فوری و با کیفیت بالا می باشد. از جمله چاپ عکس و اسناد حالت دیجیتال بر روی پلتفرم های مختلف و تجهیزات مورد استفاده می باشد.  در این چاپ معمولی چاپ لیزری دیجیتال و چاپ جوهر افشان دیجیتال کاربرد تونر یا رنگدانه! برای طرح های چاپ شده روی برچسب های مختلف رول هستند. مانند کاغذ، شیشه، سنگ، فوم و غیره. چاپ لیبل تیراژ پایین  و در نسخه‌های دیجیتالی از گزینه‌هایی است که علاوه بر هزینه پایین با کیفیت نیز هستند.

ماشین های چاپ برچسب قیمت یک رویکرد جدید برای چاپ با تیراژ پایین است.  که تصاویر دیجیتال یا طرح مورد نظر باید به دستگاه منتقل شود. بنابراین نیازی به اعمال مجدد طرح و دستگاه طبق سفارش نداریم. برای چاپ یک برچسب دیجیتال به سایت آی چاپ وارد شوید.

نتایح مرتبط با چاپ لیبل دسته ای چاپ لیبل تیراژ پایین

چاپ برچسب دسته ای نوع جدیدی از چاپ حرفه ای محسوب می شود که تفاوت های زیادی با چاپ معمولی دارد. در این قسمت به تفاوت های چاپ برچسب دیجیتال با چاپ سنتی به طور کلی و کلی می پردازیم. چاپ برچسب رول بسیار سریع بوده و چاپ زیادی را به همراه دارد.   در چاپ برچسب رول تا 60000 برچسب در ساعت اما در برگه های دیگر، این عدد به 10000 می رسد. Ichap سایتی برای سفارش و طراحی برچسب های دلخواه.

در چاپ برچسب رول، دستگاه پس از چاپ، رول تولید شده را به صورت خودکار تا می کند.  به هزینه آن می افزاید سرعت کار و تمیزی آن دست خوش تغییر می شود. چاپ لیبل تیراژ پایین از بصرفه ترین راه ها برای چاپ برچسب می باشد.

دستگاه چاپ برچسب رول می تواند هر دو طرف برچسب را چاپ کند. اگر دستگاه های چاپ برچسب قیمت نمی توانند جلو و پشت برچسب ها را روی برچسب های دیگر چاپ کنند.

سئوالاتی درباره موارد استفاده و کاربرد های برچسب

  1. موارد استفاده از برچسب ها در صنعت و زندگی روزمره چیست؟

مورد استفاده در  انواع محصولات برای معرفی برند و مشخصات محصول.

  1. انواع چاپ لیبل و دستگاه های چاپ چه مواردی هستند؟

دستگاه های دستی و اتوماتیک چاپ های لیزی و دیجیتالی را می توان بر شمرد.