درباره ما

تلفن سفارشات لیبل

+۹۸۲۱۴۴۱۹۴۵۰۰
+۹۸۲۱۴۴۱۹۹۴۹۴

واتس آپ و تلگرام

09128850886

تلفن چاپ دیجیتال و بنر

واتس آپ و تلگرام

+۹۸۹۱۲۴۰۶۰۷۰۵

چاپ لیبل |4 نکته در اجرا و انتخاب درست و اصولی!

چاپ لیبل را می توان با هر طرح و رنگ و شکلی که خود فرد می خواهد انجام داد. که یکی از جالب ترین و مهم ترین مزیت های برچسب است. پیمایش بالا در نظر گرفته می شود. اگر بازار رقابتی شما اشباع شده است! یا کسب و کار جدیدی هستید که به دنبال جلب توجه است آن را بیاورید. یک برچسب با طراحی منحصر به فرد به برند شما کمک می کند تا برجسته شود. ایده را در مرحله اول انتخاب کنید. این امر بسیار مهم است زیرا شکل نهایی طراحی برچسب مواد غذایی در این قسمت مشخص می شود. چاپ لیبل رولی یکی از مواردی است که بسیار تاثیر گذار بوده و پرطرفدار است.

عنوان چاپ لیبل
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900کلمه
مدت زمان مطالعه 9دقیقه

فهرست محتوا

چاپ  لیبل رولی موارد مهم در انتخاب یک برچسب درست

چاپ  لیبل رولی روی بطری و دیگر محصولات و تاثیر آن ها

اجرای واقعی، چاپ و پیاده سازی یک برچسب مطابق با میل مشتری

چاپگر برچسب حرارتی و برچسب رولی و تنظیمات مربوطه

دستگاه چاپ  لیبل رولی منزل و میزان کارایی آن

چاپ  لیبل در اصفهان و سود و ضرر تهیه یک دستگاه

چاپ  لیبل رولی یا ورق دقت و کیفیت بیشتر

نتیجه گیری در باره چاپ  لیبل در بهترین حالت

سئوالات متداول در رابطه با چاپ  لیبل

فهرست تصاویر

چاپ برچسب و بنر 1 نمونه ای از یک لیبل

چاپ برچسب و بنر 2 نمونه ای از  دستگاه چاپ

چاپ لیبل رولی موارد مهم در انتخاب یک برچسب درست

تمامی موارد ذکر شده اعم از تحقیق و انتخاب ایده برای اصول مهم طراحی برچسب انجام شد. نکته مهم این است که روی انگیزه و ناخودآگاه مصرف کننده بسیار خوب عمل می کند. این امر ممکن است باعث برندسازی شود. به نوع طرح و رنگ آن توجه کنید تا بتوانید برند خاصی! را بر اساس رنگ و طرح آن شناسایی و انتخاب کنید. یکی از محبوب ترین طرح های برچسب مواد غذایی، طرح برچسب بطری است. زیرا اکثر نوشیدنی ها نیز دارای انواع هستند. چاپ لیبل رولی به راحتی توجه مشتریان را به خود جلب می کند.چاپ برچسب و بنر 1را مشاهده کنید.

بطری های مختلفی به فروش می رسد، لازم است طرح های خاصی برای آنها در نظر گرفته شود. انواع نوشیدنی در این بین توجه به جوانان و افراد در گروه سنی پایین بسیار است. شما به راحتی می توانید از قالب بندی و رنگ های صحیح استفاده کنید.

دستگاه برچسب ساز دیجیتال - چاپ لیبل
دستگاه برچسب ساز دیجیتال – چاپ لیبل – آی چاپ

چاپ برچسب و بنر 1 نمونه ای از یک لیبل

چاپ لیبل رولی روی بطری و دیگر محصولات و تاثیر آن ها

هنگام بررسی طرح های برچسب بطری، به خصوص در این مورد، معمولاً بطری های بی رنگ توصیه می‌شود. همچنین برای آب معدنی مناسب تر است. چاپ لیبل ها در هر شرایطی با استفاده از رنگ‌های مختلف و طرح های پیچیده برای برچسب بطری توصیه نمی‌شود. موارد بالا ممکن است ساده به نظر برسند، اما باید به دقت مورد توجه قرار گیرند این چیزهای کوچک می توانند تأثیر نامناسبی بر فروش و تجارت شما داشته باشند. Ichap  گزینه ای که همه از انتخاب آن راضی هستند.

چاپ برچسب حرارتی و موارد استفاده در صنعت را در ادامه بررسی خواهیم کرد. هنگام بررسی طرح برچسب بطری، به یاد داشته باشید! که چاپ لیبل رولی باید برای برچسب بطری خاص در نظر گرفته شود. باید از نظر اندازه و ابعاد آماده باشد تا به راحتی پوشش داده شود! و اطلاعات کافی در اختیار خریدار قرار گیرد. دستگاه چاپ برچسب را در چاپ برچسب و بنر 2 مشاهده کنید.

اجرای واقعی، چاپ و پیاده سازی یک برچسب مطابق با میل مشتری

در این مرحله ایده های انتخاب شده به صورت عملی پیاده سازی شده! و برچسب های مورد نیاز با توجه به محتوای محصول غذایی طراحی می شود.

تمامی موارد در این مقاله ارائه شده است و تمام تصورات و ایده های طراحی برچسب را پوشش می دهد.  مجموعه ما چندین دهه در صنعت چاپ مشغول است. برای چاپ لیبل رولی سفارشات خود را به ما در آی چاپ که تجربه چاپ را داریم و می توانیم برای شما برچسب هایی طراحی کنیم که کسب و کار شما را متمایز کند.

چاپ لیبل متاتلایز
چاپ لیبل متاتلایز

چاپ برچسب و بنر 2 نمونه ای از  دستگاه چاپ

چاپگر برچسب حرارتی و برچسب رولی و تنظیمات مربوطه

اگر تا به حال از تجهیزات چاپگر استاندارد برای چاپ برچسب های کاغذی استفاده کرده اید. حتماً متوجه این تنظیم شده اید درست کردن برچسب ها بسیار دشوار و خسته کننده است. حتی اگر با دقت نگاه کنید، چاپ لیبل برخی از برچسب ها همچنان یک محصول نیمه تمام است. چاپگر برچسب حرارتی به طور جزئی در حال چاپ است و قابل استفاده نیست.

دستگاه چاپ لیبل رولی منزل و میزان کارایی آن

وجود مزیت های فوق به کاربران این امکان را می‌دهد که با اطمینان بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنند. از طرفی قیمت ارائه شده این محصولات بسیار مقرون به صرفه هستند. در حالی که رول های چاپگر به نام ریبون یکبار مصرف هستند اما به راحتی قابل تعویض هستند. مدل های مختلف چاپگر برچسب خانگی از طریق پورت های مختلف به کامپیوتر متصل می شوند. از جمله: شبکه: پورت شبکه یا (اترنت)، موازی: پورت موازی، پورت سریال: پورت سریال یا (COM) سفارشات خود را به تیم چاپ رفاه بسپارید.

چاپ لیبل در اصفهان و سود و ضرر تهیه یک دستگاه

در بیشتر موارد، اگر نوار را در پشت قرار دهید، می توانید دستورات را ارسال کنید اما چیزی چاپ می شود. می توانید صدای ریبون را بررسی کنید، البته خطا به این محدود نمی شود، عوامل مختلفی وجود دارد. برخی از اشکالات خاص وجود دارد. با مراجعه به سایت ichap از تعرفه خدمات مطلع شوید. لازم به ذکر است که هنگام چاپ برچسب های خودساخته، حتما کابل را روی آن قرار دهید.

چاپ لیبل رولی یا ورق دقت و کیفیت بیشتر

برچسب های پشتی خود چسب به طور کلی به دو نوع برچسب رولی! و برچسب ورقه ای بر اساس نوع سفارش تقسیم می شوند. برچسب های رول روی محصولات با دقت بسیار بالاتری نسبت به برچسب های ورق یا ورق اعمال می شوند. از طرفی به دلیل استفاده از ماشین آلات، سرعت چسباندن برچسب روی محصولات بیشتر از کاغذ برچسب است. مردم آن را روی محصول قرار می دهند، خیلی بیشتر از این است.

 نتیجه گیری در باره چاپ لیبل در بهترین حالت

از آن جایی که انواع  مختلف برچسب در بازار موجود می باشد! شما باید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود اقدام به سفارش کنید. نگاه کنید که چه محصولی  را می خواهید به فروش برسانید و برند شما چیست. تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. در برخی موارد با گرفتن مشاوره از متخصصین در این صنعت می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید. درهر صورت با مراجعه به سایت ما ichap می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

سئوالات متداول در رابطه با چاپ لیبل

  1. نحوه تهیه و سفارش برچسب چگونه می باشد؟

شما می توانید به سایت ما جهت سفارش مراجعه کنید.

  1. برای انتخاب برچسب مناسب از چه کسی می توان کمک گرفت؟

از مشاوران مربوطه و همچنین افرادی که طراحی و چاپ انجام می دهند.

  1. کدام روش ارزان تر است برچسب یا بنر؟

بسته به میزان سرمایه ای که می خواهید اختصاص دهید و تاثیری که انتظار دارید ممکن است برچسب ارزان تر باشد.